Gå til innhold

Black Friday!


Gjest anonym2233

Anbefalte innlegg

Gjest anonym2233

Vet ikke hvor denne passer, men slenger den her.

Flere som er begeistret og klare kl 00:00 og følger med?

Syns Black Friday "fenomenet" har tatt av, egentlig glad for at den har blitt internasjonal, tross den stammer opprinnelig fra USA?

Samboer har allerede kommet i gang med de ulike nettbutikkene, og klar for å sjekke ut markedet når den starter :P

Edit: flere nettbutikker er har jo tyvstartet med salget. Syns det er mange gode tilbud ute og går!

Kanskje en kan spare litt penger i forbindelse med julehandelen?

Endret av anonym2233
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Black Friday er som navnet henspeiler, fredagen etter Thanksgiving-torsdagen i USA, og regnes som starten på juleshoppingen over dammen.

Black Friday er ikke en helligdag, men enkelte arbeidsplasser anser det som en slags inneklemt fridag og gir folk fri den dagen likevel.

Butikkene slenger om seg med ekstreme salg i 50-90% off all items, evt spesielle promo-salg. Det er ikke unormalt at folk står i kø og velter inn når butikkene åpner dørene for å sikre seg de beste salgsvarene. Det er overraskende hva folk får seg til å kjøpe under dette hysteriske salget.

Det er heller ikke unormalt at andelen shopping-skader øker denne fredagen, folk blir helt sprø og sloss om det de finner. :roll:

Black Friday i Norge er nok en salgshype av typen la-oss-se-om-vi-får-opp-salget-litt-før-jul-crap.

Salget i butikkene i Norge som har slengt seg på hypen er ikke i nærheten av de ekstreme prisene man kan se i USA. Så nettopp en litt latterlig reklame om Black Friday-salg for en eller annen butikk der man kunne få HELE 25% AVSLAG på en eller annen triviell ting.

Kommer ikke til å slenge meg på galskapen i de norske butikkene, men det kan hende jeg lusker litt ekstra lenge rundt på Steam eller Think Geek og ser om det er noen fine tilbud på ting jeg har lyst på. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter klar :laugh: Synes det er morsomt, mange gode tilbud! Dersom man skal ha hvitevarer, møbler eller elektronikk er det mye å spare dersom man vet hva man skal ha :) Er også spennende å se hva som kommer på salg, selv om man ikke skal ha noe!



Anonymous poster hash: 7ff41...56c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Det er på nettbutikker å !:)

VELDIG mange har sinnsykt gode priser!:)

Hvis du tar en titt på side2 så har de en link der med oversikt(live oppdatering) med alle gode tilbud og aktuelle nettsteder.

Alt fra interiør, til klær og friluftsrelatert.

Mange har ikke lagt ut enda de skal ha salg, så bare sitt klar 0000 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange nettbutikker som har tilbud i dag ser jeg. For de som har barn kan jeg tipse om Babystore.no som har 20-50 % rabatt.

Ellers har jo både klesbutikker som Minmote og Zalando tilbud i dag.

Her er en grei liste oppsummert med nettbutikker som har tilbud: http://nettnyheter.com/black-friday-tilbud-i-norge-2014/



Anonymous poster hash: 3306d...b3a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Erfaringsmessig - de norske black fridaytilbudene er få og dårlige. Altså de er langt ifra uvanlige. Stort sett er det resirkulerte tilbud som har vært kjørt flere ganger allerede i år. I USA derimot snakker man tilbud som knuser nyttårssalgene, og det er langt flere av hver vare tilgjengelig. Det meste jeg har kjøpt har vært ting som har vært satt ned 60-95 % og ikke vært på tilbud eller iallefall ikke så mye satt ned tidligere i år.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elkjøp har også, blant annet:

Black Friday iPad tilbud!

Fredag 28. november får du 500 kr i avslag på alle iPad's. Tilbudet gjelder fra 07.00 til 08.00 både på nett og i butikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prinsippielt er jeg vel i utgangspunktet imot Black Friday, siden mange blir drept hver gang (trampet ihjel)

Anonymous poster hash: bb523...115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med samme inntrykk som Guybrush. Stort sett 10-25% avslag, og det er jo ikke akkurat særlig unike tilbud?

Vet forresten noen om noen gode amerikanske nettsider med gode BF-tilbud som shipper til Norge:)?

Helst gratis frakt, men det er kanskje litt mye å forlange:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha bare tull! I Norge lurer de kundene. Er bare å skrive "BLACK FRIDAY HELE 20 %!!!!" Så tror automatisk våre lettlurte shoppegale hjerner at dette må slås til på. Det er bedre tilbud ellers i året enn det er i dag. Har kanskje sett 1 maks 2 butikker som har gode tilbud. Resten er tull. Var tilfeldig at jeg stakk innom Platekompaniet i dag pågrunn av en gave. La merke til tilbudet om 20 % rabatt. Men etter å ha lest de små skriftene under plakaten jeg så at det kun gjaldt ved kjøp over 500 :S wow imponert. Kjøpte det jeg skulle ha selv om damen i kassen påpekte tilbudene. Men neitakk jeg tjener ikke penger akkurat. Sløser bort 200 kroner bare for å kunne fylle kvoten. I Amerika er det faktisk tilbud på gode varer opptil 70-95% og er ypperlig for mennesker med mindre råd til å gjøre kjempekupp. Men i Norge er det bare juks å fanteri :P

Anonymous poster hash: a90ca...b06

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kan IKKE tro at jeg glemte å sjekke Mulberry.com i dag!! Noen som vet om de hadde noen gode tilbud? :(



Anonymous poster hash: a2043...ea5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan IKKE tro at jeg glemte å sjekke Mulberry.com i dag!! Noen som vet om de hadde noen gode tilbud? :(Anonymous poster hash: a2043...ea5

Sjekk nå da :klo:

Anonymous poster hash: 3df51...834

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan IKKE tro at jeg glemte å sjekke Mulberry.com i dag!! Noen som vet om de hadde noen gode tilbud? :(

Anonymous poster hash: a2043...ea5

pleier vel å vare frem til mandagen på nett? cyber monday!

Anonymous poster hash: 06b3d...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med samme inntrykk som Guybrush. Stort sett 10-25% avslag, og det er jo ikke akkurat særlig unike tilbud?

Vet forresten noen om noen gode amerikanske nettsider med gode BF-tilbud som shipper til Norge:)?

Helst gratis frakt, men det er kanskje litt mye å forlange:p

Du kan bruke forwardingtjenester som norske www.jetcarrier.com eksempelvis uten problemer. Amazon.com og amazon.co.uk sender til norge. Har funnet endel spill, software, bøker der blant annet. Spesielt om man kjøper digitale bøker er det mye å spare siden en da ikke trenger å få de tilsendt. Mye flotte julegaver, kokebøker etc for eksempel :)

Anonymous poster hash: 3abc1...54a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...