Gå til innhold

Jeg skal kjøpe en parajumpers :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette vitner bare om hvor lite saklige dere anti-pels freaksa er. " wanna be hip but too poot" hmm, vet ikke helt hva jeg skal si. Og om jeg har "liten utdannelse"? Haha, det er jo helt latterig. Jeg har både utdanning og penger.

Anonymous poster hash: 2365a...3ed [/quote

Tenk deg om..det er ikke sant- ikke pent å lyve.

Anonymous poster hash: f103e...f08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne klarte jeg å se 3 sekunder av, hvor lenge klarer dere?

Disse måtte jeg også bare lukke, men TS burde ikke ha problemer med det og burde se hele.

Ville du behandlet hunden eller katten din slik?

Begynte faktisk å gråte av disse filmene. Nummer 1 måtte jeg slå av med en gang nesten.. Helt grusomt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Begynte faktisk å gråte av disse filmene. Nummer 1 måtte jeg slå av med en gang nesten.. Helt grusomt.. :(

Jeg orker ikke å se. Begynte å se en angora-film da det ble kjent, men jeg ble fysisk dårlig. Herregud så fælt det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakken var ikke så fin at jeg vil bytte ut pelskåpen min mot en slik jakke.

Anonymous poster hash: bc008...7e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke å se. Begynte å se en angora-film da det ble kjent, men jeg ble fysisk dårlig. Herregud så fælt det er.

Huff ja... Fælt å si det men først når jeg har sett filmene at det går opp for meg iallfall..:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å linke til det styggete bildet man kan finne. Sjekk heller min link;

http://www.fernerjacobsen.no/sortiment/dame/jakker-og-kaper/parajumpers-denali-women-541-black-418182

Anonymous poster hash: 3a464...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Huff ja... Fælt å si det men først når jeg har sett filmene at det går opp for meg iallfall.. :(

Jeg tror de fleste av oss har vært der. Jeg hadde både vanter og genser med angorapels i, for det kunne ikke falt meg inn at noen kan være så brutale mot dyr. Nå kjøper jeg alle dyreprodukter brukt eller holder meg til andre stoffer, for jeg stoler ikke på noe som helst lenger når det gjelder produkter fra dyr.

Da jeg trodde det var trygt med ull så lenge den var mulesingfri, kom det frem at merinoull kom fra sauer som blir klippet så brutalt at de får sår. Vil ikke støtte sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de fleste av oss har vært der. Jeg hadde både vanter og genser med angorapels i, for det kunne ikke falt meg inn at noen kan være så brutale mot dyr. Nå kjøper jeg alle dyreprodukter brukt eller holder meg til andre stoffer, for jeg stoler ikke på noe som helst lenger når det gjelder produkter fra dyr.

Da jeg trodde det var trygt med ull så lenge den var mulesingfri, kom det frem at merinoull kom fra sauer som blir klippet så brutalt at de får sår. Vil ikke støtte sånt.

Huff, det er grusomt. Virkelig.. Klarer bare ikke begripe at noen klarer å behandle dyr slikt.. Får så fryktelig vondt av å vite at det finnes slike mennesker som mener dyr ikke er verdt noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å linke til det styggete bildet man kan finne. Sjekk heller min link;

http://www.fernerjacobsen.no/sortiment/dame/jakker-og-kaper/parajumpers-denali-women-541-black-418182

Anonymous poster hash: 3a464...12d

Handler ikke om å finne det fineste bilde. Er jakken stygg, så er den stygg.(Noe den også var på bildet du fant)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler ikke om å finne det fineste bilde. Er jakken stygg, så er den stygg.(Noe den også var på bildet du fant)

Prøv i det minste å respekter at andre syns den er fin. Andre har en annen smak enn deg, men det er også riktig. Vi må få ha hver vår smak uten å bli kritisert for det.

Anonymous poster hash: 3a464...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv i det minste å respekter at andre syns den er fin. Andre har en annen smak enn deg, men det er også riktig. Vi må få ha hver vår smak uten å bli kritisert for det.

Anonymous poster hash: 3a464...12d

Ja? Og at den er stygg er min smak.

Endret av Pottepalme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv i det minste å respekter at andre syns den er fin. Andre har en annen smak enn deg, men det er også riktig. Vi må få ha hver vår smak uten å bli kritisert for det.

Anonymous poster hash: 3a464...12d

Tortur og dyremishandling vil alltid være stygt.

Anonymous poster hash: 20e71...05e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tortur og dyremishandling vil alltid være stygt.

Anonymous poster hash: 20e71...05e

Det er jeg enig i. Men jeg synes ikke at man skal kritisere andres smak og kalle ting andre liker for stygt. At man ikke liker klærne eller tingen selv er helt ok, men å si at det er stygt er det samme som å latterliggjøre andres smak. Nå tenker jeg ikke spesiellt på den jakken, men sånn generelt.

Anonymous poster hash: 3a464...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...