Gå til innhold

Lei av hvordan folk svarer her inne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig, bortsett fra hvis noen skriver "sambo", for da kommer jeg til å si noe.



Anonymous poster hash: 5a435...0cd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir like overrasket hver gang jeg ser en spesiell bruker svare i slike tråder på den måten hun gjør, fordi denne brukeren var årsaken til at jeg slettet meg, og nå stort sett alltid skriver som anonym.

Hun var ufin i en tråd om en veldig stygg kommentar ute i forumet. Etter at jeg sa

Jeg er enig med trådstarter, men synes det er trist at enkelte brukere har så lite selvinnsikt og klager på andre, når de selv burde begynne å se på seg selv, og måten de selv opptrer.

Jeg har sett flere lignende tråder, og det er en bruker som utmerker seg i disse trådene. (Jeg sier ikke at hun har svart g denne tråden, men i lignende tråder)

Jeg blir like overrasket hver gang jeg ser hun svarer i slike tråder på den måten hun gjør, fordi denne brukeren var årsaken til at jeg slettet meg, og nå stort sett alltid skriver som anonym.

Hun var ufin i en tråd om en veldig stygg kommentar ute i forumet. Etter at jeg sa i fra til henne at jeg fant kommentarene hennes upassende kontaktet hun meg på pm, hvor hun ikke bare forsvarte mobbeoppførselen som ble diskutert i tråden, men hun kalte alle som reagerte på den stygge kommentaren for hysteriske, og mente det bare var en fleip og tøysete kommentar.

Så jeg er enig, men oppfordrer alle til å se på egen oppførsel før de klager på andre.

Anonymous poster hash: 8fb49...52c

Har en anelse hvem du snakker om. Jeg har også lagt merke til en bruker som skriver veldig mye negativt og frekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en anelse hvem du snakker om. Jeg har også lagt merke til en bruker som skriver veldig mye negativt og frekt.

De følger nok med på visse brukere, tror dere ikke. Om det blir mye bråk fra den brukeren, men så har de ikke så mye tid til å sitte her. Ikke får man lov til å skrive om alt, så kanskje det er en grunn til at noen heller svarer frekt, for å få det gøy her allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De følger nok med på visse brukere, tror dere ikke. Om det blir mye bråk fra den brukeren, men så har de ikke så mye tid til å sitte her. Ikke får man lov til å skrive om alt, så kanskje det er en grunn til at noen heller svarer frekt, for å få det gøy her allikevel.

Tror ikke det. Føles mer som noen moderatorer overser dritten fra de mest aktive brukere her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer. Dessverre er folk mer frekke på nettet enn i RL. Tror ikke de svarer folk sånn til vanlig. Jeg håper ikke det i alle fall.

Noen brukere her inne burde lærere seg normal folkeskikk. Synes det er trist noen bare MÅ dømme og være frekke. Det er jo ikke så veldig gøy for ts når halvparten av svara er sure og kritiserene svar. Verste er når folk begynner å bli personlig. Ærlig talt. Usaklig.

Anonymous poster hash: c9080...469

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er rette stedet å spørre, men hva er advarsel poeng? Ser det har blitt skrevet i noen tråder. Kan vi se andre sine advarselpoeng? Og hva er hensikten / konsekvensen av advarselpoeng?

Ellers trykker jeg rapporter knappen når jeg reagerer og andre tråder holder jeg mef unna fordi jeg ikke har godt av å se hvordan enkelte kan svare, og får lov til å svare.

Lurer på om det er forskjell på hva som tillates av noen brukere?

Anonymous poster hash: 5e79c...ef6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...