Gå til innhold

Mobbet, overvektig og skallet mann blir misbrukt av kvinner


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Ts viser her at han ikke evner å forstå at for mange av oss KVINNER er dans noe lystbetont, og ikke en aktivitet som gjøres med baktanker eller ønsker om sex, kun erting og oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 0926c...d92

Fikset for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvalmt at du bruker ordet misbrukt TS. Kjenner en mann som ble utsatt for seksuelle overgrep mot barn. Du spytter på denne mannen og alle andre som har blity misbrukt. Skjerp deg.

Anonymous poster hash: d3ba9...ef9

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvalmt at du bruker ordet misbrukt TS. Kjenner en mann som ble utsatt for seksuelle overgrep mot barn. Du spytter på denne mannen og alle andre som har blity misbrukt. Skjerp deg.

Anonymous poster hash: d3ba9...ef9

Spar meg den skinnhellligheten der a. Har du et problem med ordet og dets betydning så får du heller kontakte språkrådet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva poenget TS?

At du skal ha rett, eller at dette er noe som kan diskuteres?

At du mener at alle menn danser for å ha sex sier mye om deg, og fint lite om menn generelt.

Anonymous poster hash: 0926c...d92

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS har ikke tenkt å danse med sin datter noen gang, tydeligvis.

Anonymous poster hash: dc230...280

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig, ingen oppegående menn liker å tullet med på den måten.

Det skal jeg huske på neste gang jeg skal på salsakurs. Hele gjengen blir invitert hjem til meg på gangbang etterpå!! Og nåde den som nekter....
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne saken presenteres som en gladnyhet men det er åpenbart at kvinnene misbruker situasjonen for å score noen billige moralske poeng. Her skal vi late som at skallet\overvektighet ikke er noe problem, selv om han aldri vil få sex med noen av disse kvinnene.

Helt klart! Disse damene vil at alle skal bli feite og deretter le av dem bak ryggen deres. God jobba, Sherlock.

Endret av sol87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jeg danser aldri for å ha det gøy med venninner, kun for å tease menn. Det er derfor jeg avviser menn som kommer bort og begynner å jukke på rumpa mi ut av det blå. kun for å tease dem mere. Ikke fordi jeg syns det er fryktelig ubehagelig.

Jeg er også lesbisk, kun for å tease menn.

Jeg er et SÅ fælt menneske.



Anonymous poster hash: 4ac63...31d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva poenget TS?

At du skal ha rett, eller at dette er noe som kan diskuteres?

At du mener at alle menn danser for å ha sex sier mye om deg, og fint lite om menn generelt.

Anonymous poster hash: 0926c...d92

Mitt poeng er at mannen burde fått en ekstrem slankekur og hårtransplantasjon. Det ville hjulpet han betraktelig fremfor falsk oppmuntring som dette. Dere kan blånekte så mye dere vil, dette er stakkarsliggjøring av mobbeofferet.

Hva er forresten poenget ditt? At du skal ha rett?

Endret av Jegern Puahate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg huske på neste gang jeg skal på salsakurs. Hele gjengen blir invitert hjem til meg på gangbang etterpå!! Og nåde den som nekter....

Visste du at påmelding til Salsakurs er et klassisk PUA råd for menn?

Go figure.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart! Disse damene vil at alle skal bli feite og deretter le av dem bak ryggen deres. God jobba, Sherlock.

Nei, dere VIL ha kjekke og spreke menn. Slik har evolusjonen skapt dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp, jeg danser aldri for å ha det gøy med venninner, kun for å tease menn. Det er derfor jeg avviser menn som kommer bort og begynner å jukke på rumpa mi ut av det blå. kun for å tease dem mere. Ikke fordi jeg syns det er fryktelig ubehagelig.

Jeg er også lesbisk, kun for å tease menn.

Jeg er et SÅ fælt menneske.

Anonymous poster hash: 4ac63...31d

Buu fuckings huu. Jenter elsker å dolle seg opp, tre inn i stramme antrekk og vrikke på det dere har av godsaker.

Det er minst 3 universer, 15 dimensjoner og billioner av kosmiske hav mellom det jenter SIER på forum og hvordan deres adferd ER på byen. Burde filme dere selv for en virkelighetssjekk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buu fuckings huu. Jenter elsker å dolle seg opp, tre inn i stramme antrekk og vrikke på det dere har av godsaker.

Det er minst 3 universer, 15 dimensjoner og billioner av kosmiske hav mellom det jenter SIER på forum og hvordan deres adferd ER på byen. Burde filme dere selv for en virkelighetssjekk.

Klart vi elsker å dolle oss opp og føle oss fine, vi liker å føle oss fine selv om det ikke er en mann (mitt tilfelle kvinne) på mils omkrets også. Og vi danser når vi er alene, vrikker på "godsakene" da også, noen ganger i undertøyet til og med. Og enda mere dirty! Når ingen ser på. For å ha det gøy. Just som på byen.

Anonymous poster hash: 4ac63...31d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow.

Jeg trodde tilhengere av globale konspirasjonsteorier var slitsomme.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart vi elsker å dolle oss opp og føle oss fine, vi liker å føle oss fine selv om det ikke er en mann (mitt tilfelle kvinne) på mils omkrets også. Og vi danser når vi er alene, vrikker på "godsakene" da også, noen ganger i undertøyet til og med. Og enda mere dirty! Når ingen ser på. For å ha det gøy. Just som på byen.

Anonymous poster hash: 4ac63...31d

Poenget, er at når dere vrikker på godsakene foran halv eller helfulle menn så blir disse kåte, duh. Og når disse allerede oppkåta mennene blir bydd opp til dans, for å så bli ditchet så skjønner vel selv du at disse blir lekt med på en simpel måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Det var da voldsomt så sinte folk skulle være her da? Er det ikke mulig å diskutere sak?

Salsakurs:

Trådstarter overdriver hvis han påstår at menn utelukkende danser for å få seg noe. Men selvsagt, hvis du tar et tverrsnitt av kvinner og menn som driver meg salsa på fritiden, eller som danser ute på byen, sier det seg selv at en vesentlig større andel av menn enn kvinner vil være ute etter å få seg noe. Det er ikke noe å diskutere en gang. Og med "få seg noe" mener jeg også det å få seg en kjæreste.

Er det direkte overførbart til han som denne saken handler om? Nei. For alt vi vet er han en av dem som danser kun fordi han er glad i å danse. Kanskje er han til og med er klar over sånn ca. hvor "høyt" han kan tillate seg å sikte på sjekkemarkedet, dersom han ikke ønsker å bli skutt brutalt ned. Jeg mistenker at han er begge deler; glad i å danse, og vet hvor han står. Det er ikke "slemt" å danse med ham, og en må ikke ligge med ham etterpå (Jesus).

Saken:

Ja, det er dumt og undødvendig at noen må gjøre narr av ham. Men det er også en overdrivelse å spinne det som om alle som ser humoren i det han gjør, eller som ikke kunne tenke seg å ligge med ham (men danse med ham allikevel), er dårlige mennesker som ønsker ikke ønsker ham vel. Selv kan jeg ikke nekte for at jeg dro på smilebåndet da jeg fikk se dansegulvet ovenfra. Det er en uvanlig ting å se.

Samtidig syns man så klart at han er en kul fyr, som driter i hva som er "konvensjonen", og som ikke gjemmer seg bort i baren fordi han tror det er det folk forventer av ham. Derfor er jeg enig med deg i at alt hysteriet i ettertid, og folk som skal "gjøre det godt igjen", kanskje er det kvalmeste av alt. For det gjør ham til et offer. Det blir som å si: "Ååå, stakkars deg. Vi skal lage en fest for deg, vi, og så skal vi danse med deg. Fordi vi syns synd i deg."

Og du har rett i at kvinner flest antageligvis ikke vil ligge med ham. Fordi han er skalla og uvanlig overvektig, hoversaklig det siste (hadde han vært veltrent, hadde ikke skalletheten hatt noe særlig å si). Han vil for evig befinne seg i vennesonen. Du har rett i alt det der. Men skal man gjøre ham til et offer av den grunn? Nei, det syns jeg ikke. For det første, kan han (jeg sier på ingen måte det er lett) gjøre noe med overvekten sin, dersom han virkelig ønsker og går inn for det. For det andre, er det ikke sikkert han bryr seg selv engang. Kanskje han innerst i sitt sinn har veiet opp fordelene og ulempene ved å drite i hva man putter i seg, og har kommet fram til at han gir en lang faen. I så fall, all ære til ham for det. Fortsatt ikke nødvendig å gjøre ham til et offer. Menn må som regel yte ganske mye for å få pult, og det er ikke sikkert han syns det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er et resultat av det syke kvinnematriarkatet hvor kvinner bruker menn til og med uten å vite det. Og de shit-tester hele tiden.



Anonymous poster hash: 6294c...4e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dere VIL ha kjekke og spreke menn. Slik har evolusjonen skapt dere.

Ja, det stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et resultat av det syke kvinnematriarkatet hvor kvinner bruker menn til og med uten å vite det. Og de shit-tester hele tiden.

Anonymous poster hash: 6294c...4e8

:ler:

Anonymous poster hash: a780e...323

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et resultat av det syke kvinnematriarkatet hvor kvinner bruker menn til og med uten å vite det. Og de shit-tester hele tiden.

Anonymous poster hash: 6294c...4e8

hahahahaha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...