Gå til innhold

Hvem eller hva er Du missunnelig på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Folk som har en jobb de trives i, har god økonomi og folk som studerer i USA, spesielt NYC og California.. Sukk.

Anonymous poster hash: be8a8...a41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trente folk med sprettrumpe. Folk med fin hud, ikke slapp, solskadet og rynkete som min, og uten kvisearr. Folk som har en jobb de trives i og tjener gode penger på. Folk med mange venner. De som har råd til reise mye, og til eksotiske, spennende steder. Jenter med tjukt langt hår, Pene jenter. Egentlig ganske misunnelig av meg ;)



Anonymous poster hash: ef7ee...8c8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som kommer fra gode, sammensveisede A4-familier, og som har hatt en god oppvekst med trygge rammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker som kommer fra gode, sammensveisede A4-familier, og som har hatt en god oppvekst med trygge rammer.

De uansett stort sett gørrkjedelige.. ;)

 

Jeg er derimot misunnelig, og det som bare fy, på naboen min som har vunnet to sydenreiser,den ene til Thailand, på et halvt år, for seg og sin snørrhovne kone. Mens mitt feriebudsjett drukna i reprasjoner:(

Endret av Sannerlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De uansett stort sett gørrkjedelige.. ;)

 

 

Kanskje, men heller gørrkjedelig enn en ustabil oppvekst med utrygge rammer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har super mye energi og spretter opp kl.7 om morgenen som duracelkaniner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje, men heller gørrkjedelig enn en ustabil oppvekst med utrygge rammer.

Om det valget var å ta på på forhånd, så klart, kjære :)

 

Men har merket meg, at så mange med en tøff fortid, kan bruke den til å spre en dypere forståelse av ting. Saker så mange kan få som en gave. Meg selv inkl:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som har nært og godt forhold til familien sin, søskenflokk og foreldre

De som har funnet sin livs kjærlighet, og er like forelsket etter 50 år



Anonymous poster hash: 6a265...a88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke på noe. Jeg har jobbet hardt og er der jeg vil være for øyeblikket. Det eneste er at jeg savner min avdøde bestevenninne fordi jeg ikke har fått et like godt venninneforhold til noen andre. Har ikke sett andre ha et slikt venninneforhold med noen da (av de jeg kjenner), så jeg har ingen å være misunnelig på der og jeg priser meg lykkelig over at jeg fikk oppleve det i det hele tatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er misunnelig på katta som kan drive dank hele dagen og som bare blir vartet opp. Hadde vært digg å ikke hatt plikter eller bekymringer, og fått alt servert på sølvfat samtidig som humøret tilsynelatende alltid er på topp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er generelt veldig tilfreds med mitt liv og hva jeg har.

Jeg er misunnelig på

-damer som har lette svangerskap og fødsler.

-de som har barn som stortrives i barnehagen

-de som har et veldig godt venneforhold til sitt søsken i voksen alder

-de som har mange gode venninner (har noen altså, men ikke en stor vennegjeng liksom)

-de som liker å trene, og de som har en god grunnform.

Anonymous poster hash: e0f79...674

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- De som elsker jobben sin og har truffet blink med utdanningsvalg. Blant annet kjæresten min. Han har så gøy jobb, virker det som. Selv mistrives jeg i hele bransjen, og angrer på utdanningsvalg, men vet ikke hva jeg heller skulle gjort..

 

- De som har truffet Personen i sitt liv i yngre alder, og fått mange år sammen som kjærester før de fikk barn. Selv traff jeg kjæresten min da jeg var 33, og plages med at klokka tikker tiden går samtidig som jeg gjerne ville vært bare oss to noen år først. 

 



Anonymous poster hash: 404b8...31a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er misunnelig på unge voksne som nylig har kjøpt leilighet/hus, er gravid/har spedbarn og er i et stabilt forhold. Virker så koselig! Må være livets hyggeligste år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle som er frisk. Alle som har overskudd til å trene, gå tur i fjellet, bake og lage middag og ta husvasken.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

-De som har mye penger. Penger er ikke alt, men de betyr jammen mye.

- De som har en god helse. De aner ikke hvor heldige de faktisk er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle som har jobb...



Anonymous poster hash: 1e428...a72
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Misunner typiske "perfekte" mennesker litt. De har normalt en progresjon som dette: 

 

Flink i en sport, gode karakterer på VGS (50-60) 

Kommer inn på studie som "garanterer" jobb, type Siviløkonom på NHH eller noe bra ved NTNU. 

Studerer i Utlandet. 

Får gode Internships fra starten av.

Får være med på alt av engasjement og verv de søker på. 

Får gode jobber. 

 

Nå sier jeg ikke at disse har perfekt liv, da de sikkert har noe bak fasaden som alle oss andre, men jeg føler meg som en totalt mislykket person sammenliknet med disse. Noen ser ut til å bli gode på alt de rører, mens jeg fortsetter å være middelmådig. 

 

Men så er det jo selvfølgelig mange ting jeg er fornøyd med :-) 



Anonymous poster hash: 181e9...791
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Godt spørsmål. Fikk meg til å tenke.

 

Er nok misunnelig på de som ikke er så late. Jeg er ganske lat (når det gjelder noen ting). Har lyst til mye men blir aldri noe.

Er også misunnelig på de som har fin hud og som kan spise det de vil og likevel være tynne.



Anonymous poster hash: 13ca7...8e1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Misunnelig på de som er fotogene. Jeg er heldig med utseende men har en benstruktur som fanger lyset elendig. Ser rett og slett helt annerledes ut og ganske ille på bilde. Dette er også blitt bekreftet av venner og familie. 

I disse dager med internett og sosiale medier betyr det så mye mer enn tidligere og man er forventet å ha bilder av seg overalt.

Anonymous poster hash: 2d20d...1ca

 

Slik er det med meg også! Jeg vet at jeg ser ganske bra ut, men på bilder ser jeg helt forferdelig ut. Er overhodet ikke fotogen. 

Anonymous poster hash: 94f61...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Jeg er misunnelig på dem som har familie som bryr seg om dem, liker dem og genuint er interessert i hvordan det går.

Jeg er også misunnelig på dem som har venner.

Ellers er jeg misunnelig på dem som har reist rundt i verden og sett nye steder. Har så lyst til det, men har ikke økonomi til det.

Jeg er også misunnelig på dem som har en jobb de liker og trives med og som har økonomi til å gjøre det de ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...