Gå til innhold

Du er ikke en ordentlig kvinne før du har fått barn.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dessverre er den mentaliteten alt for utbredt blant folk. Er du ufrivillig barnløs, synes de synd på deg, er du frivillig barnløs, ja da må det være noe galt med deg.

Hva mener dere om denne formen for elitisme?



Anonymous poster hash: 4aa41...c4e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tullprat syns jeg. har man fitte så er man kvinnfolk. ferdig med det. man blir ikke akkurat mann av å ikke føde. jeg har planer om familie selv, men respekterer da folk som ikke vil ha unger. det er ingen som har noe med hva andre vil og ikke vil. fatter ikke at det er et tema en gang



Anonymous poster hash: bd9e8...f8c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den egentlig utbredt?



Anonymous poster hash: e5898...db8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter frivillig barnfri

Det heter faktisk barnløs i den virkelige verden, gi f*aen i de politisk korrekte uttrykkene du finner her...

Og nei du er ikke virkelig kvinne før du har fått barn..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en drøss som er frivillig barnløse. Hvorfor skulle det være noe galt med de???

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Castielz

Det heter faktisk barnløs i den virkelige verden, gi f*aen i de politisk korrekte uttrykkene du finner her...

Og nei du er ikke virkelig kvinne før du har fått barn..

Nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den egentlig utbredt?

Anonymous poster hash: e5898...db8

Jeg vil si at dette er en av de temaene folk ikke prater så mye om før det faktisk dukker opp.

Du kan kan praktisk talt ikke si "Jeg vil ikke har barn fordi jeg ikke liker barn" uten å bli stigmatisert av noen.

Hvilke typer mennesker hater små og skjønne barn? Må jo være et monster.

Anonymous poster hash: 4aa41...c4e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter faktisk barnløs i den virkelige verden, gi f*aen i de politisk korrekte uttrykkene du finner her...

Og nei du er ikke virkelig kvinne før du har fått barn..

Det der er så vanvittig ondskapsfullt og trangsynt av deg. Jeg kjenner jeg blir kvalm. Tenk alle kvinner som ønsker seg barn over alt, men ikke kan få. Hvem er du til å frata de identiteten sin som kvinne?

Tenk deg om før du skriver ting, din ignoranse er så alt for dårlig skjult.

Anonymous poster hash: 5d160...9a2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det heter faktisk barnløs i den virkelige verden, gi f*aen i de politisk korrekte uttrykkene du finner her...

Og nei du er ikke virkelig kvinne før du har fått barn..

Hva er man da? Man har en livmor, 2 pupper, en tiss og eggstokker for det. Det er diskriminerende det du kommer med!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hofmann

Dessverre er den mentaliteten alt for utbredt blant folk. Er du ufrivillig barnløs, synes de synd på deg, er du frivillig barnløs, ja da må det være noe galt med deg.

Hva mener dere om denne formen for elitisme?

Anonymous poster hash: 4aa41...c4e

Helt feil. Det er når man sliter med å bli skikkelig våt at man ikke er en ordentlig kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne er man når man er voksen og er hunkjønn. Men man er ikke ordentlig mor før man har fått barn...

Anonymous poster hash: 38542...2d2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev var rettet mot folk som sier barn er en u-ting , ikke kvinner som ønsker seg barn men ikke får.

...Og det var ikke ment bokstavelig talt da...

Man har fremdeles eggstokker og livmor selv om man ikke liker barn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste jeg hører med en slik innstilling er fra noen ytterst få brukere på KG. I den virkelige verden har jeg aldri hørt noen som mener det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er den egentlig utbredt?

Anonymous poster hash: e5898...db8

Ja, men holdningen er nok på vei ut?

Å være kvinne er mer enn å være (bare) være mor.

Anonymous poster hash: a9d21...933

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda til gode å møte noen som mener at kvinner uten barn ikke er ekte kvinner.

Men møter støtt og stadig de som syns synd på meg fordi jeg ikke har barn. Ble enda verre etter jeg ble sammen med en som har barn fra før, da kom plutselig kommentarene om at "han må da gi deg ett barn også, så dere kan bli en ekte familie".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda til gode å møte noen som mener at kvinner uten barn ikke er ekte kvinner.

Men møter støtt og stadig de som syns synd på meg fordi jeg ikke har barn. Ble enda verre etter jeg ble sammen med en som har barn fra før, da kom plutselig kommentarene om at "han må da gi deg ett barn også, så dere kan bli en ekte familie".

Syns de synd på deg fordi du ikke kan få barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man er vel ikke en ordentlig kvinne før man er gift og med barn i en fin leilighet og med bil..;)

Det er irriterende at denne oppfattingen finnes. Kan vedde mye penger på ar om jeg en dag får meg type så kommer min omgangskrets til å omtrente komme med gratulasjoner og "endelig"...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...