Gå til innhold

Feit, sjalu og bitter-kortet


Silfen

Anbefalte innlegg

Men dette har egentlig ingenting med argumenter å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Enkelte kvinner på KG er vant til å kunne bruke sex og utseende i hverdagen til å få det slik de ønsker, og er frustrert over at det fungerer dårlig på nett. Så ergo er de dårlig trent til å argumentere for seg, og prøver å latterliggjøre meningsmotstandere.

 

Ser egentlig tåpelig ut, og jeg er egentlig litt flau på deres vegne.

Enkelte kvinner er vant til å ikke kunne bruke sex og utseende i hverdagen for å få det slik de ønsker og er frustrerte(bitre) og tar det ut her på KG.

Anonymous poster hash: 1b366...b8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Enkelte kvinner er vant til å ikke kunne bruke sex og utseende i hverdagen for å få det slik de ønsker og er frustrerte(bitre) og tar det ut her på KG.

Anonymous poster hash: 1b366...b8f

 

Du er bare feit, bitter og sjalu som kan hevde noe sånt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Balian de Ibelin

Det er likson litt som rasisme korter

 

eller mannsjåvenist kortet.

 

 

Ingen tar slikt alvorlig lenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette "kortet" går igjen veldig ofte når det dreier seg om pene kvinner bli diskutert. Og se på nettsider som har kommentarfelt med eget navn og bilde,så er det veldig sjeldent vakre jenter som snakker stygt/nedsettende om utseendet til andre, det er som oftest overvektige og lite attraktive kvinner som lirer av seg slikt. Det går igjen så ofte at jeg tror det ligger noe i feit, sjalu og bitter...

Anonymous poster hash: 55a9c...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, dette "kortet" går igjen veldig ofte når det dreier seg om pene kvinner bli diskutert. Og se på nettsider som har kommentarfelt med eget navn og bilde,så er det veldig sjeldent vakre jenter som snakker stygt/nedsettende om utseendet til andre, det er som oftest overvektige og lite attraktive kvinner som lirer av seg slikt. Det går igjen så ofte at jeg tror det ligger noe i feit, sjalu og bitter...

Anonymous poster hash: 55a9c...14c

Poenget er jo at man aldri noensinne KAN si noe negativt om noen som tilfeldigvis er pene. Hjelper jo lite om man sier fine ting til 9 vakre kvinner, man blir uansett dømt for det negative man sier til den ene. Er det RART det er oppbrukt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er bare feit, bitter og sjalu som kan hevde noe sånt.

Å, sånn. Jeg trodde det var noe mer i retning av "Det er urettferdig at ingen elsker meg bare fordi jeg er feit, sjalu og bitter!" Og så får man trøstesex. Og det virka fullstendig urimelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, sånn. Jeg trodde det var noe mer i retning av "Det er urettferdig at ingen elsker meg bare fordi jeg er feit, sjalu og bitter!" Og så får man trøstesex. Og det virka fullstendig urimelig.

Næææh, det er jo helt feil vei. Som om noen skulle dratt rasismekortet på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spurt meg selv flere ganger om noen faktisk tar det seriøst og tror på det. Har på følelsen at man da isåfall mentalt sett fremdeles er på barne/ungdomsskolen. På KG er man enten sjalu eller en mobber hvis man har noe negativt.

Anonymous poster hash: 7ac50...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næææh, det er jo helt feil vei. Som om noen skulle dratt rasismekortet på seg selv.

Det sier du bare fordi jeg er rasist. Urettferdig!

Øy,, vent nå litt. Den drar jo folk hele tida. De som starter innleggene sine med "Jeg er ikke rasist, men....." De klager jo over at rasister ikke får nok oppmerksomhet

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sier du bare fordi jeg er rasist. Urettferdig!

Øy,, vent nå litt. Den drar jo folk hele tida. De som starter innleggene sine med "Jeg er ikke rasist, men....." De klager jo over at rasister ikke får nok oppmerksomhet

Aaah ... misunnelseskortet da. Jeg er ikke misunnelig ... men ...

 

Den ser man ikke så ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har jeg en sterk følelse av at dette egentlig dreier seg om noe annet?



Anonymous poster hash: d905f...bb5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hvorfor har jeg en sterk følelse av at dette egentlig dreier seg om noe annet?

Anonymous poster hash: d905f...bb5

 

Sikkert fordi du er bitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert fordi du er bitter.

 

Som en sitron.

Anonymous poster hash: d905f...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...