Gå til innhold

Feit, sjalu og bitter-kortet


Silfen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja, hva skal man ellers tenke, når alle sånne er misunnelige på meg hele tiden, for å være ung, vakker, blond og slank?

Sa paradise Hotel deltageren

Endret av Sannerlig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var tre forskjellige kort. Som er masseproduserte på deler av forumet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare akseptabelt hvis man er under 14 år.



Anonymous poster hash: 9d922...33a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde det var tre forskjellige kort. Som er masseproduserte på deler av forumet :P

Joda, men er det ikke greit å bruke det som samlekort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å svare seriøst så ser jeg styggofte at disse kortene tas seriøst og starter en avsporing. Sjalukortet legges frem og debatten går fra å omhandle "er det rett av ham å gjøre sånn" til "har jeg lov til å sette spørsmålstegn ved noe av det han gjør mot meg" feks.

Det har en tendens til å snu enkelte tråder - som regel til det verre. Og det irriterer meg.

... Men mulig jeg ikke forsto hva du mente i HI.

/spiller blondinekortet som disclaimer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

aldri hørt om... o.o



Anonymous poster hash: ba430...874
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men for å svare seriøst så ser jeg styggofte at disse kortene tas seriøst og starter en avsporing. Sjalukortet legges frem og debatten går fra å omhandle "er det rett av ham å gjøre sånn" til "har jeg lov til å sette spørsmålstegn ved noe av det han gjør mot meg" feks.

Det har en tendens til å snu enkelte tråder - som regel til det verre. Og det irriterer meg.

... Men mulig jeg ikke forsto hva du mente i HI.

/spiller blondinekortet som disclaimer.

Tja, når de brukes seriøst fra noen så antar jeg at det er lett for at slikt skjer. Men når de brukes på kødd, så er det jo litt rart at det tas seriøst. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det brukes selvironisk så er jeg helt for. Men som forsøksvis hersketeknikk så synes jeg det er unødvendig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler jeg har gått glipp av noe morsomt et sted i en annne tråd :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler jeg har gått glipp av noe morsomt et sted i en annne tråd :P

Jeg TRODDE og det var morsomt. Men det er det tydeligvis ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg forstår tråden, men jeg har sett mange bruke iallfall sjalukortet, og til dels bitterkortet, med 100% seriøsitet. Altså, de tror helt oppriktig at ditt og datt skyldes at folk er enten sjalu eller bitre eller begge deler. "De kan ikke ha det noe godt med seg selv" osv.. Veldig irriterende og veldig lite konstruktivt at all kritikk avfeies som sjalusi.



Anonymous poster hash: 67dc4...7a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om jeg forstår tråden, men jeg har sett mange bruke iallfall sjalukortet, og til dels bitterkortet, med 100% seriøsitet. Altså, de tror helt oppriktig at ditt og datt skyldes at folk er enten sjalu eller bitre eller begge deler. "De kan ikke ha det noe godt med seg selv" osv.. Veldig irriterende og veldig lite konstruktivt at all kritikk avfeies som sjalusi.

Anonymous poster hash: 67dc4...7a2

Det de forøvrig mener når de skriver sjalusi er misunnelse.. men det er vel en annen debatt som passer bedre på språkforumet :P

Anonymous poster hash: 67dc4...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke noe fan, men man skal være rimelig hyklersk om man kritiserer "feit, sjalu og bitter-kortet" samtidig som man enten aksepterer og eller bruker ord som bitterpikk. Slik enkelte brukere på KG gjør.

Uansett, flere på KG som virker bitre, men prøver å ikke skrive det i innleggene mine.

Endret av Summers
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det er jo nettopp FORDI folk bruker det med 100 % seriøsitet at jeg syns det er morsomt å kødde med.

Jeg vet ikke om jeg forstår tråden, men jeg har sett mange bruke iallfall sjalukortet, og til dels bitterkortet, med 100% seriøsitet. Altså, de tror helt oppriktig at ditt og datt skyldes at folk er enten sjalu eller bitre eller begge deler. "De kan ikke ha det noe godt med seg selv" osv.. Veldig irriterende og veldig lite konstruktivt at all kritikk avfeies som sjalusi.



Anonymous poster hash: 67dc4...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badebuksa

Altså, hvorfor skal man ta det seriøst? Jeg sitter med en så sterk overbevisning om at vekta ikke avgjør din verdi, så klarer ikke å tenke annet enn at det er et (veldig) tragisk og desperat forsøk på hersketeknikk elns. Som om feit/sjalu alltid går hånd i hånd liksom.

Endret av Badebuksa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte kvinner på KG er vant til å kunne bruke sex og utseende i hverdagen til å få det slik de ønsker, og er frustrert over at det fungerer dårlig på nett. Så ergo er de dårlig trent til å argumentere for seg, og prøver å latterliggjøre meningsmotstandere.

Ser egentlig tåpelig ut, og jeg er egentlig litt flau på deres vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...