Gå til innhold

"Følger" du noen på KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er grunnen til at du gjør det?

Jeg leser av og til debatter når noen av favorittbrukerene mine har svart. Altså at brukernavnene kommer opp på feeden :sjenert:

Men det er mange som sier at de blir forfulgt og plaget sådet er hvertfall ikke favorittbrukere så jeg er nysgjerrig på hvorfor...

Anonymous poster hash: 49428...905

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*dytt*

Brukere sletter seg fordi de blir forfulgt så det må være et problem da :(

Anonymous poster hash: a65aa...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Evans

Det å følge etter noen kan jo være veldig uskyldig og bare hyggelig - at man feks plusser de man ofte er enig med, eller leser deres innlegg litt mer nøye enn andres. Jeg tror jeg ubevist gjør det siste; de som jeg ofte er enig med eller syns formulerer seg bra, deres innlegg blir nok lest litt mer nøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å følge etter noen kan jo være veldig uskyldig og bare hyggelig - at man feks plusser de man ofte er enig med, eller leser deres innlegg litt mer nøye enn andres. Jeg tror jeg ubevist gjør det siste; de som jeg ofte er enig med eller syns formulerer seg bra, deres innlegg blir nok lest litt mer nøye.

Jeg gjør nok det jeg og :)

Anonymous poster hash: a65aa...3f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger går jeg inn på profilen og ser hva personen har skrevet. Siste bruker var MiniMus fordi jeg lo så fælt av det hun skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger og følger. Det er ingen jeg leser alle innleggene til. Det hender jeg går inn i en tråd jeg ellers ikke ville åpnet basert på overskriften, hvis jeg ser at en bruker jeg mener pleier å komme med morsomme/kloke/lærerike/bra/underholdende svar har skrevet. Som Evans sier, så tror jeg også at jeg ubevisst leser noen brukeres svar nøyere enn andres.

Dette ser jeg derimot ikke på som likestilt med å forfølge brukere. Hvis en bruker føler seg forfulgt eller plaget, så er det oftest fordi de f.eks. får løsrevede meninger tatt ut av kontekst fra tidligere debatter brukt mot seg der det ikke er relevant, eller opplever hets.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen gjør det med meg ,og skriver fæle ting. tenker jeg skal prøve å bare være AB en stund og så bytte profilbilde når jeg kommer tilbake og se om det hjelper. Hvis ikke får jeg slette brukeren min... :(



Anonymous poster hash: 75e8e...4f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg leser tråder, hvem som svarer er nesten irrelevant, selv om jeg unngår AB i utstrakt grad. Selvsagt, noen tråder blir jo bedre med enkelte brukere, men det er jo trådens natur som er det viktige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å følge en bruker da? :klo: Uten å fysisk gå inn på profilen og se på innleggene derfra?



Anonymous poster hash: 5b548...f11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger ingen, derimot stalker jeg noen *ondskapsfull latter* :lur::lur:



Anonymous poster hash: d9b0f...413
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, og jeg slettet meg fordi jeg ikke orket det jævla sirkuset. Lenge leve meg som AB.



Anonymous poster hash: 2c5ea...73e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...