Gå til innhold

Menn skal aldri slå kvinner først.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ekte menn slår aldri damer uansett om hun slår først. Det er aldri OK, og utrolig feige lag.

-Mann 33

Anonymous poster hash: fb201...49d

Ser feministene har klart å hjernevaske deg ja, du skal bare trekke deg og stikke av dersom en dame slår deg. Hurra, da lærer hun nok at hun ikke får det som hun vel ved å slå...

Anonymous poster hash: 975bc...407

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser feministene har klart å hjernevaske deg ja, du skal bare trekke deg og stikke av dersom en dame slår deg. Hurra, da lærer hun nok at hun ikke får det som hun vel ved å slå...

Anonymous poster hash: 975bc...407

jeg hadde slått om jeg hadde følt meg fysisk truet, det gjør jeg ikke av en dame. Det er litt som når et barn går løs på en voksen, man kan ikke forsvare seg med at "slår du først så slår jeg tilbake uansett." Hadde jeg slått en kvinne med all min kraft kunne jeg slått henne bevistløs, hadde en kvinne slått meg så ville jeg ikke tatt så stor skade, og jeg hadde kunnet stoppe det på en ikke-voldelig måte. Man må ta dette i betraktning. Hadde en kvinne gått løs på meg ville jeg simpelten fjernet meg fra situasjonen, eller hvis det ikke gikk holdt henne fast. Det å slå en person som er så mye svakere enn meg er aldri ett alternativ.

- mann 33

Anonymous poster hash: fb201...49d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser feministene har klart å hjernevaske deg ja, du skal bare trekke deg og stikke av dersom en dame slår deg. Hurra, da lærer hun nok at hun ikke får det som hun vel ved å slå...

Anonymous poster hash: 975bc...407

Det er da vel ikke min jobb å lære henne noe som helst? Jeg tror heller ikke hun hadde lært så mye positivt av å bli slått ned av en voksen mann.

- Mann 33

Anonymous poster hash: fb201...49d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann skal aldri slå en kvinne og en kvinne skal aldri slå en mann! End of story.

Endret av veraa94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde slått om jeg hadde følt meg fysisk truet, det gjør jeg ikke av en dame. Det er litt som når et barn går løs på en voksen, man kan ikke forsvare seg med at "slår du først så slår jeg tilbake uansett." Hadde jeg slått en kvinne med all min kraft kunne jeg slått henne bevistløs, hadde en kvinne slått meg så ville jeg ikke tatt så stor skade, og jeg hadde kunnet stoppe det på en ikke-voldelig måte. Man må ta dette i betraktning. Hadde en kvinne gått løs på meg ville jeg simpelten fjernet meg fra situasjonen, eller hvis det ikke gikk holdt henne fast. Det å slå en person som er så mye svakere enn meg er aldri ett alternativ.

- mann 33

Anonymous poster hash: fb201...49d

Dette sier vel mer om ditt kvinnesyn enn noe annet. Det du egentlig sier er "kvinner er skjøre og svake skapninger."

Anonymous poster hash: f04ef...b86

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sier vel mer om ditt kvinnesyn enn noe annet. Det du egentlig sier er "kvinner er skjøre og svake skapninger."

Anonymous poster hash: f04ef...b86

fysisk er de jo det når man sammenligner de med en mann. Det er et faktum man ikke kan benekte. Selv en liten og spinkel mann er jo fysisk sterkere enn en kvinne. Dette blir jo bare tåpelig å diskutere....

-Mann 33

Anonymous poster hash: fb201...49d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fysisk er de jo det når man sammenligner de med en mann. Det er et faktum man ikke kan benekte. Selv en liten og spinkel mann er jo fysisk sterkere enn en kvinne. Dette blir jo bare tåpelig å diskutere....

-Mann 33

Anonymous poster hash: fb201...49d

Det er bra at du setter standarden for alle menn og kvinner, og ikke engang følger nok med i samfunnet til at du vet at mange jenter er større og sterkere enn mange gutter.

Tipper hele den der "mann 33" greia som du poster etter alt bare er tull. Er nok en grinete feminist bak tastaturet her.

Anonymous poster hash: 975bc...407

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra at du setter standarden for alle menn og kvinner, og ikke engang følger nok med i samfunnet til at du vet at mange jenter er større og sterkere enn mange gutter.

Tipper hele den der "mann 33" greia som du poster etter alt bare er tull. Er nok en grinete feminist bak tastaturet her.

Anonymous poster hash: 975bc...407

Det er ytterst få kvinner som er sterkere enn menn, hvor har du det fra. Forskjellen i ren styrke er ikke liten heller. Faktisk er menn så mye som 50% sterkere enn kvinner, så det argumentet der faller på sin egen urimelighet.

-Mann 33

Anonymous poster hash: fb201...49d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke slå noen, men jeg har sett tendenser der dammer er vulgære og voldelige i den tro at mannen ikke tar tilbake. Hva gjør man med dem ?



Anonymous poster hash: 28fae...603
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette! Jeg ville aldri følt meg fysisk truet av en dame, med mindre hun var bevepnet med kniv eller noe....

-Mann 33

Anonymous poster hash: fb201...49d

Eller med mindre hu var høyere eller sterkere enn deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller med mindre hu var høyere eller sterkere enn deg.

Har til gode å møte en slik dame. Men det er jo nettopp dette det koker ned til. Jeg kan ikke se for meg en situasjon der jeg ville føle meg fysisk truet av en ubevæpnet dame, og da gir det jo veldig liten mening å slå.

-mann 33

Anonymous poster hash: fb201...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke slå noen, men jeg har sett tendenser der dammer er vulgære og voldelige i den tro at mannen ikke tar tilbake. Hva gjør man med dem ?

Anonymous poster hash: 28fae...603

Du fjerner deg fra situasjonen selvfølgelig. Herlighet.

Anonymous poster hash: fb201...49d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart at størrelse har noe å si for hva som skal til for å uskadeliggjøre den som angriper/truer. Hvis det er snakk om en spinkel jente med pipestemme og fyrstikk-armer, er det jo bare å holde henne fast, så er hun uskadeliggjort. Er det derimot snakk om en svær bole-mann, må man gjerne bruke kniven.



Anonymous poster hash: c07bd...e2a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller med mindre hu var høyere eller sterkere enn deg.

Jeg er på høyde med den norske gjennomsnittsmannen, men dersom jeg gikk til angrep på en mann på samme høyde og vekt som meg så ville han garantert klart å uskadeliggjøre meg likevel, uten å måtte slå tilbake.

Styrke har selvfølgelig alt å si i en sånn situasjon. Hvis jeg ble angrepet av en voksen mann, så ville jeg vær i min fulle rett til å bruke all min styrke for å forsvare meg. Dersom jeg ble angrepet av et barn, en spinkel liten dame, eller en 80 åring, så vil min fulle styrke være overkill, og absolutt ikke greit. Dette handler ikke om menn vs. kvinner, det handler om styrkeforhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...