Gå til innhold

Menn skal aldri slå kvinner først.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvorfor skal han det?

Om ett kvinnfolk er så idiotisk at hun oppfører seg som en mann, skal hun da ikke få samme behandling?

Det er tross alt likestilling her i Norge.

En ordentlig mann slår ikke, så hun oppfører seg ikke som en mann, men et dyr. Det samme gjør menn som slår.

Endret av Evilposelos
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I de fleste tilfeller vil hun vel være mindre enn ham og være svakere fysisk, så da må han kunne stoppe det på andre måter enn å slå tilbake. Tenker jeg.

Et eksempel som ikke er helt hva tråden handler om;

Da sønnen min for noen år siden var russ, og var på et russetreff, var det en fyr som begynte å yppe seg og dunket løs på ham. Fyren var mye mindre enn sønnen min, som er 195.

Sønnen min prøvde å snakke med ham, men da det ikke hjalp tok han tilslutt å løftet fyren opp, bar ham bort til noen busker å satte ham fra seg der.

Han fikk applaus fra de andre.

Anonymous poster hash: b6f22...c0d

Sånn kan man gjøre og da får man heltestatus i tillegg :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det fungerer bare der det tjener kvinner.

I alle fall slik feministene har konstruert det.

Har du noe imot likestilling? Det virker sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Har du noe imot likestilling? Det virker sånn..

Neida, er helt for likestilling, på alle områder.

Er bare imot feminisme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kan man gjøre og da får man heltestatus i tillegg :ler:

Ikke sant. :)

Denne typen hadde vært et irritasjonsmoment for mange over tid så sønnen fikk mange pluss i boka for måten han løste det på.

Men var vel litt ot dette. Poenget var som sagt at det er andre måter å reagere på enn å slå tilbake.

Anonymous poster hash: b6f22...c0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I de fleste tilfeller vil hun vel være mindre enn ham og være svakere fysisk, så da må han kunne stoppe det på andre måter enn å slå tilbake. Tenker jeg.

Et eksempel som ikke er helt hva tråden handler om;

Da sønnen min for noen år siden var russ, og var på et russetreff, var det en fyr som begynte å yppe seg og dunket løs på ham. Fyren var mye mindre enn sønnen min, som er 195.

Sønnen min prøvde å snakke med ham, men da det ikke hjalp tok han tilslutt å løftet fyren opp, bar ham bort til noen busker å satte ham fra seg der.

Han fikk applaus fra de andre.

Anonymous poster hash: b6f22...c0d

Kom han seg løs fra buskene?

Anonymous poster hash: 92312...621

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvem som slår så går jeg min vei. Om jeg blir angrepet eller overfalt, så må jeg vel improvisere med selvforsvar eller noe, men helst løpe når jeg får sjansen.

Menn som slår ei kvinne tilbake synes jeg er litt smålige. De kan lett gjøre andre ting, som å holde henne tilbake eller gå sin vei. Det spørs selvfølgelig veldig på situasjonen. Om ei kommer mot deg med balltre og er helt vill etter å drepe deg, så skal du selvfølgelig få slå henne til hun besvimer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, er helt for likestilling, på alle områder.

Er bare imot feminisme.

Feminisme er jo om likestilling. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Feminisme er jo om likestilling. :/

Det pleide det ja, nå handler det om å skaffe fordeler over menn, aller helst på menns bekostning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom han seg løs fra buskene?

Anonymous poster hash: 92312...621

Jada, tror ikke han satt fast på noen måte. Han forlot stedet like etterpå. Følte seg nok ydmyket, men hadde jo forsåvidt bedt om det selv.

- - - - - -

Jeg tror nok personer med kort lunte og hissig gemytt har lettere for å lange ut, selv i situasjonen som ikke er truende, enn folk som har en roligere personlighet. Og det kan være litt skummelt.

Uansett er det selvfølgelig ikke greit å slå. Verken for kvinner, menn eller barn.

Unntaket er selvfølgelig, som andre sier, i selvforsvar. Om det er eneste utveien for å beskytte seg selv.

Anonymous poster hash: b6f22...c0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det pleide det ja, nå handler det om å skaffe fordeler over menn, aller helst på menns bekostning.

Nei.. Det er ikke det feminisme handler om, det handler om likestilling og likeverd for begge kjønn, ikke bare kvinner. Men du mener vel slike feminazier kanskje. Synd de skaper dårlig rykte for alle feminister.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir jeg angrepet, så forsvarer jeg meg.

Størrelse eller kjønn har ingenting å bety.

Størrelse bør så absolutt ha noe å si

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

men om en kvinne slår en mann først med en knytteneve. Så ser jeg ikke noe galt i om en mann slår henne tilbake.

Slår man får man tåle å få igjen.

Anonymous poster hash: c539d...f50

Generelt sett skal menn ikke slå kvinner i det hele tatt. Menn har en overlegen styrke (vanligvis). Selvforsvar er greit, men det er forskjell på å oppriktig være i fare for egen liv og helse, og det å ta igjen for å stoppe et hysterisk kvinnfolk.

Oppfordrer alle menn til å forlate rommet hvor vold fra en partner eskalerer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Instinktive handlinger, type et impulsivt slag kan unnskyldes. Men etter at øyeblikket har passert forventes det at man tilpasser volden etter hva slags trussel vedkommende utgjør mot deg. Type hvis en tjukk dverg som knapt klarer å gå løfter nevene og prøver å ta deg ville du neppe sluppet unna hvis du hadde skadet vedkommende seriøst. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei dame slått meg, så hadde jeg lagt hu i bakken og gitt hu prikkedøden til hu gav opp og sa unnskyld. ^^

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som tar igjen blir anmeldt likevel - og/eller diskutert her inne. Så ikke ta igjen, bare gå fra voldsutøveren. Eller anmeld. Men da blir du sannsynligvis ledd av og beskyldt for å være homo.



Anonymous poster hash: f7457...b52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er ryddet for oppfordringer til vold.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge man ikke føler seg spesielt truet av dette, så bør man heller ikke slå tilbake, og finne andre metoder for å roe ned situasjonen. Det gjelder jo begge kjønn, og er man fysisk overlegen, som menn som regel er i forhold til kvinner, så bør det gå an å unngå dette.

Det sagt, så er det provoserende med de damene som tror de kan slå menn, og forvente at det er greit fordi det går den veien. Har opplevd å ha blitt slått av ei dame, men det kunne ikke falle meg inn å slå tilbake den gang, selv om selvsagt var vanvittig provoserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekte menn slår aldri damer uansett om hun slår først. Det er aldri OK, og utrolig feige lag.

-Mann 33



Anonymous poster hash: fb201...49d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelse bør så absolutt ha noe å si

Dette! Jeg ville aldri følt meg fysisk truet av en dame, med mindre hun var bevepnet med kniv eller noe....

-Mann 33

Anonymous poster hash: fb201...49d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...