Gå til innhold

Til alle PUA-tilhengere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

PUA er gammelt nytt. De fleste menn som drev med det gikk over til MGTOW da de skjønte at det ikke funket. Det er det som er i vinden nå



Anonymous poster hash: 9fe67...203
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

PUA er gammelt nytt. De fleste menn som drev med det gikk over til MGTOW da de skjønte at det ikke funket. Det er det som er i vinden nå Anonymous poster hash: 9fe67...203

Er det ikke visse motstridenheter mellom MGTOW og PUA? pua er jo mer sjekking ol men mgtow er menn som nekter å inngå forhold med damer. Vet at mange mgtow har overfladiske forhold,drar til asia etc på samme måte som pua, men mgtow er jo mer "anti-kvinner"og har ingen interesse av å være i nærheten av damer. Pua er som en slags fjortis versjoner der det skal sjekkes og pules men mange ender opp i forhold.

Jeg synes kulturen kan være skremmende. Hvordan noen bruker manipulasjonen feil og trykker ned andre, men psykopater finnes det vel overalt. Det beste for kvinner er å lese ting som angry harry,0330,return of kings,mgtow og pua teknikker for å unngå å bli brukt som søppel. Gidder de ikke å lære seg å "forsvare"seg mot dette så kan de takke seg selv og fortsette å være noen tømmehull og "hoe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Å sminke seg for å bli penere blir veldig unaturlig og utstudert i mine øyne. Jeg tror at skjønnhet må komme naturlig. Enten har du det eller så har du det ikke. Masse sminkeutstyr hjelper deg bare til en viss grad, men når du faktisk skal fungere med et annet menneske over tid kan du ikke lene deg på en pen maske. Man kan ikke bare vrenge opp sminken midt i en samtale eller en situasjon hvor man er usikker på om man er pen nok.

Det er jeg helt enig i!

Javel. Hva gjør opplæring via skuespill mer naturlig enn opplæring via PUA-teknikker?

Nå er vel målet for å lære teaterkunst og PUA-teknikk to forskjellige ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUA er 100% scam. Det finnes ingen "koder å knekke". Alt som teller er utseende og dominanse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke visse motstridenheter mellom MGTOW og PUA? pua er jo mer sjekking ol men mgtow er menn som nekter å inngå forhold med damer. Vet at mange mgtow har overfladiske forhold,drar til asia etc på samme måte som pua, men mgtow er jo mer "anti-kvinner"og har ingen interesse av å være i nærheten av damer. Pua er som en slags fjortis versjoner der det skal sjekkes og pules men mange ender opp i forhold.

That's the joke

Anonymous poster hash: 9fe67...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's the joke Anonymous poster hash: 9fe67...203

Så du vet ikke med andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PUA synes jeg er patetisk. Gi meg heller en mann som tør å innrømme til meg at han er nervøs og usikker, eller en som prater med meg utfra hvordan han har lest han skal være - og hvordan jeg skal være - fra en bok. Kan ikke tenke meg noe mer kunstig og uinteressant enn det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare fnatt av ordet teknikk i samme åndedrag som flørting. Vi er alle mennesker, snakk normalt med oss! Slutt å tro at teknikker gjør deg mer attraktiv, som regel gjør det deg mindre attraktiv.

Jeg får fnatt av damer som bruker make-up. Vi er mennesker. Vi gjennomskuer dere :)

Anonymous poster hash: 34af5...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUA synes jeg er patetisk. Gi meg heller en mann som tør å innrømme til meg at han er nervøs og usikker, eller en som prater med meg utfra hvordan han har lest han skal være - og hvordan jeg skal være - fra en bok. Kan ikke tenke meg noe mer kunstig og uinteressant enn det.

Sminke og hårprodukter er patetisk.

Anonymous poster hash: 34af5...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke og hårprodukter er patetisk.

Anonymous poster hash: 34af5...abd

I motsetning til PUA så VIRKER i alle fall sminke. :fnise::fnise:

Endret av Jegern Puahate
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I motsetning til PUA så VIRKER i alle fall sminke. :fnise::fnise:

"PUA" virker på grunn av at de som bedriver slikt prøver seg oftere og leter mer. Jo flere man sjekker opp jo større sannsynlighet er det for å treffe noen som liker en.

Anonymous poster hash: 34af5...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sminke og hårprodukter er patetisk.

Anonymous poster hash: 34af5...abd

Hvis man ikke kan gå utenfor døren uten, så synes jeg også det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som byr meg i mot med PUA og andre sjekketeknikker er det helt forkastelige kvinnesynet de fronter. Kvinner blir framstilt som objekter som skal lures, overvinnes og pules. Kan man ikke bygge opp sin egen selvtillit uten at det skal gå på bekostning av andre?

Anonymous poster hash: d48ea...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du vet ikke med andre ord?

PUA funket ikke

PUA mennene gikk derfor over til å ta avstand fra kvinner i sin helhet (MGTOW)

...................

Anonymous poster hash: 9fe67...203

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUA funket ikke

PUA mennene gikk derfor over til å ta avstand fra kvinner i sin helhet (MGTOW)

...................

Anonymous poster hash: 9fe67...203

Det stemmer ikke helt. MGTOW tankegangen oppstod omtrent samme tid som PUA ble populært.

MGTOW er mer en slags oppgitt holdning over mannens posisjon i hele det vestlige samfunnet. PUA er en reinspika svindel for å utnytte sølibatmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jeg helt enig i!

Da er du tydeligvis motstander av sminke også.

Nå er vel målet for å lære teaterkunst og PUA-teknikk to forskjellige ting.

Hva så? Begge deler handler om "kunstig" innlæring av noe som ikke har kommet naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PUA synes jeg er patetisk. Gi meg heller en mann som tør å innrømme til meg at han er nervøs og usikker, eller en som prater med meg utfra hvordan han har lest han skal være - og hvordan jeg skal være - fra en bok. Kan ikke tenke meg noe mer kunstig og uinteressant enn det.

For at mannen skal innrømme at han er nervøs og usikker må han vel komme over nervøsiteten og usikkerheten for å ta kontakt i utgangspunktet?

Handler PUA om å lære noe fra en bok? Er det galt å lære noe fra en bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Da er du tydeligvis motstander av sminke også.

Hva så? Begge deler handler om "kunstig" innlæring av noe som ikke har kommet naturlig.

Motstander, nei. Folk må få sminke seg så mye de vil for meg. Selv bruker jeg ikke sminke.

Poenget var at målet for de to tingene er helt forskjellige, dermed har det ikke noe med hverandre å gjøre. Det er mye vi øver på som ikke ligger naturlig for oss, men når det gjelder PUA-teknikk, er målet å seile under falskt flagg overfor andre mennesker. Det er det som gjør hele konseptet usmakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...