Gå til innhold

Kjære KG-bruker med negativt brukerfikseringssyndrom


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Jeg skal svare under nick. Jeg har aldri gjort det du snakker om, Vampen, men jeg har flere ganger sittet på hendene for å la være. Det finnes brukere jeg ikke fatter og begriper kan få støtteerklæringer og ros. Som andre har nevnt - jeg føler de ikke ser det jeg ser, og har lyst å si ifra for å opplyse dem om det. Fordi jeg blir frustrert over at enkelte brukere ikke bare slipper unna med motbydelig oppførsel, men i tillegg får ros for det! Rettferdighetssansen min blir helt satt ut av slikt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest brutal mann

Mennesker er slik at det ikke finnes noen fasit Det er alltid noen som er over noen andre. Person A er bedre en person B som er bedre en person C samtidig som person C er bedre en person A. Sånn er det bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Man kan diskutere mot en annen bruker i tråden det gjelder, selv om det kan bli noe ufint. Men å dra den brukeren du er uenig med inn i en annen tråd er bare dumt. Da har man ikke kommet seg videre og tåler ikke at andre har en annen mening enn en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :/ Dette setter litt perspektiv på ting.

 

Og ingen bør vel føle seg for gode her...det kunne faktisk vært dere som hadde denne type synspunkt på ting før man fikk erfaringen. Ingen som har opplevd noe lignende?



Anonymous poster hash: 1df94...1c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Dette lurer jeg også på..Tråder som i utgangspunktet bare er koselige skal på død og liv drepes og kappes ned av disse sleivsparkende AB'ene..

Så folk hadde et problem med dette for 2 og et halvt år med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk hadde et problem med dette for 2 og et halvt år med?

Lite nytt under KG-solen slik sett. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Lite nytt under KG-solen slik sett. :-)

Vent, jeg ser det står Lillesiren i sitatet mitt, jeg trodde det stod gjest i som at du hadde slettet deg :klo:

 

Jeg har lenge kjempet og klagd over anonymbrukere men nå har jeg gitt opp, jeg får bare gjøre som de sier og rapportere de som er ufine :) De har jo et poeng, å kritisere alle ab-er blir litt som rasisme da dem alle ikke er like :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så folk hadde et problem med dette for 2 og et halvt år med?

Det er definitivt ikke et nytt fenomen, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent, jeg ser det står Lillesiren i sitatet mitt, jeg trodde det stod gjest i som at du hadde slettet deg :klo:

 

Jeg har lenge kjempet og klagd over anonymbrukere men nå har jeg gitt opp, jeg får bare gjøre som de sier og rapportere de som er ufine :) De har jo et poeng, å kritisere alle ab-er blir litt som rasisme da dem alle ikke er like :)

 

Det stemmer det, men nå er jeg tilbake, så tok meg friheten å svare likevel:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...