Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Etter å ha skumlest en tråd har jeg lært at jentene/kvinnene som ikke er interessert i å date Ronaldo er (en eller flere av) følgende; sjalu/misunnelige, føler seg truet, er utrente og late, for gamle - eller (selvfølgelig) de lyver. + + +

En pussig ting er at flere av de mannlige debattantene i tråden later til å ta det som en personlig fornærmelse at mange jenter/kvinner ikke har en like nesegrus beundring for nevnte fotballspiller som det de selv har.

Endret av pantertante
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner knebler menns seksualitet. :klo:



Anonymous poster hash: 12337...63a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Kvinner knebler menns seksualitet. :klo:

Anonymous poster hash: 12337...63a

Vel med tanke på at kvinners seksualitet blir sett på som frigjørende. Og menns seksualitet blir ansett på som pervers.

Så er det en viss sannhet i det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen sier at det forekommer homoseksuell adferd blant pattedyr har de lest for mye Dawkins.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at dersom man ikke har lyst på sex en kveld. Er det en bevisst handling for å straffe partneren med sexnekt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lært at ABère vet hvem som er rasistiske, fremmedfientlig og har fordommer, til enhver tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at ABère vet hvem som er rasistiske, fremmedfientlig og har fordommer, til enhver tid!

 

:klo:

Anonymous poster hash: 2c3bb...07c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at alle AP-velgere er høyt utdannede mennesker, og sånn har det alltid vært.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at alle AP-velgere er høyt utdannede mennesker, og sånn har det alltid vært.

Ja, de ble en smule upnosed etter at de stiftet AOF. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man ikke finner ekstremt trente, mørke menn med store peniser attraktivt er man lesbisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hart lært en ekte ting, faktisk!

Det hender jeg skriver med folk, og syns at de er tette i hodet, fordi de ikke ser ut til å forstå hva jeg skriver, eller eventuelt fokusere på "feil" del av innlegget mitt.

Det jeg har oppdaget, etter å ha kommet over noen samtaler jeg har hatt for tidligere, er at det hender jeg gjør akkurat det samme selv. Får nesten lyst til å sende PM til de jeg diskuterte med, og si unnskyld :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du skal ha eksamen, så klarer kvinneguiden å redde deg - for der finnes det jo garantert noen som vil gjøre oppgaven, oversette eller hva det nå måtte være for deg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jean Valjean

Jeg har lært at det er ganske mange brukere som ikke er i stand til å svare på dem som blir spurt om.

 

 

Men dette er ikke bare et KG problem. Slik er det over alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Dysleksi eksisterer ikke ifølge KG

Jo, det er alltid grunnen til at folk har masse skrivefeil. Kan ikke være at de er late. Det må være at de har dysleksi.

Det har jeg lært på kg.

Jaja, da har omtrent alle på facebook dysleksi, siden det er mer vanlig enn uvanlig at folk har masse skrivefeil der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Jo, det er alltid grunnen til at folk har masse skrivefeil. Kan ikke være at de er late. Det må være at de har dysleksi.

Det har jeg lært på kg.

Jaja, da har omtrent alle på facebook dysleksi, siden det er mer vanlig enn uvanlig at folk har masse skrivefeil der.

 

Du har akkurat bekreftet det jeg skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Du har akkurat bekreftet det jeg skrev.

 

Nei, det har jeg ikke, men alle som har skrivefeil har ikke dysleksi. Noen gir bare faen, og synes jeg ser det støtt og stadig at noen skriver "kanskje hun har dysleksi" selv om det ikke er bekreftet av den som skriver.

 

Jeg er forresten ikke en av dem som maser om skrivefeil, selv om det irriterer når innlegget er totalt uleselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...