Gå til innhold

Oslo Treff sommer 2012


Wonders

Anbefalte innlegg

Gjest padawan

Man må kunne være uenige i diskusjoner og ikke like hverandre på KG uten at man skal bli ufin mot hverandre helt ut av det blå.

sant så sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Veldig enig :) Og nei, det var ikke ålreit sagt. Man må kunne være uenige i diskusjoner og ikke like hverandre på KG uten at man skal bli ufin mot hverandre helt ut av det blå.

Ja, bare gøy å møte folk man pleier å krangle med her inne. Tar jo ikke med stemningen herfra når vi møtes face to face :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke skuffe tonje og blomsten.

Har ikke sjans i havet til å planlegge noe så langt frem i tid da, men vi får se når det nærmer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bare gøy å møte folk man pleier å krangle med her inne. Tar jo ikke med stemningen herfra når vi møtes face to face :)

De få gangene jeg har vært på forumtreff tidligere (ikke KG) hvor noen som har kranglet før har møttes har det alltid gått bra, ofte med en liten dose flauhet og så mye latter :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene jeg har vært på forumtreff tidligere (ikke KG) hvor noen som har kranglet før har møttes har det alltid gått bra, ofte med en liten dose flauhet og så mye latter :gjeiper:

Jeg skal gå inn for å slå meg vrang som 4 åringene bare klarer. :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest padawan

Jeg skal gå inn for å slå meg vrang som 4 åringene bare klarer. :opplyser:

det er nok at fire-åringer på forumet. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åssen gjør jeg det? FÅr ikke noe redigeringsmodus når jeg ser på bilde her...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sidan eg er på ferie den 26. juli, så vert eg heller med neste gong det er treffititreff :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kanke! Dårlig å ha det på en torsdag

Det er bra å i det hele tatt ta initiativ til noe sånt :) Kanskje jeg kommer selv om jeg verken dukker opp naken eller skiller meg spesielt ut her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for at vi flytter det til i morgen. Søndag reiser jeg bort i 5 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sidan eg er på ferie den 26. juli, så vert eg heller med neste gong det er treffititreff :)

Sosialangsten min er veldig bundet til Kløftfrid sine pupper, så jeg tørr rett og slett ikke komme, om hu ikke skal. Folk er såpass farlige at jeg det blir for skummelt for meg, om jeg ikke har noe å klamre meg til.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosialangsten min er veldig bundet til Kløftfrid sine pupper, så jeg tørr rett og slett ikke komme, om hu ikke skal. Folk er såpass farlige at jeg det blir for skummelt for meg, om jeg ikke har noe å klamre meg til.

Du kan holde hånda mi, yme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...