Gå til innhold

Hva har skjedd med macen min?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg åpnet macen min nå etter at den har ligget cirka ett år pakket ned i en dataveske. Den var helt bøyd???!

Noen som vet hva som kan ha skjedd? Den har ligget fint bortgjemt i ett år?



Anonymous poster hash: 9227f...2a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjedde med min gamle mac også, etter å ha ligget i en skuff i seks mnd uten å brukes. Touchpaden hadde sprukket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the actual fuck?:P Har den ligget noe sted der noen kan ha satt seg på den eller noe?



Anonymous poster hash: f70eb...791
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What the actual fuck? :P Har den ligget noe sted der noen kan ha satt seg på den eller noe?

Anonymous poster hash: f70eb...791

Min mac lå heeeeeelt stille i etuiet sitt i boksen. Den kan heller ikke ha blitt skadet. Det var rett og slett touchpaden som "sprakk" ut av firkanten sin. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den har ligget helt skjermet for folk! :S

Det er spesielt touchpaden det har gått utover ja, samt halve macen står helt bøyd!
Fikk du noe igjen på forsikring eller noe?

TS



Anonymous poster hash: 9227f...2a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, den har ligget helt skjermet for folk! :S

Det er spesielt touchpaden det har gått utover ja, samt halve macen står helt bøyd!

Fikk du noe igjen på forsikring eller noe?

TS

Anonymous poster hash: 9227f...2a9

Jeg hadde kjøpt ny mac, så hadde ikke noe behov for å kontakte forsikring, macen var uansett 4 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde kjøpt ny mac, så hadde ikke noe behov for å kontakte forsikring, macen var uansett 4 år gammel.

Ok, skjønner! Jeg har mac gjennom jobben, men skal slutte der nå, så må ta i bruk min egen mac, men den kan jo tydeligvis ikke brukes nå :P

Anonymous poster hash: 9227f...2a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skjønner! Jeg har mac gjennom jobben, men skal slutte der nå, så må ta i bruk min egen mac, men den kan jo tydeligvis ikke brukes nå :P

Anonymous poster hash: 9227f...2a9

Mac ol. skal vel ha en garanti på 5 år mener jeg. Og den bør jo tåle å ligge bortgjemt i en skuff eller noe.

Anonymous poster hash: f70eb...791

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...