Gå til innhold

Iphone 6 plus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan folk si Iphone 6 plus tåler så veldig lite når man ser på dette: http://www.vg.no/forbruker/teknologi/mobil-og-tele/saa-mye-taaler-iphone-6-plus-egentlig/a/23304210/

Blei overraskende over hvor mye den tåler for og være så tynn. Og Iphone tåler jo bare enda mer, men syns han tok ekstremt hardt i.



Anonymous poster hash: 0bcb1...8fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De nye iPhonene bøyes jo bare man har de i lommen eller bøyer de med henda, jeg syns det er skuffende. Holder meg til 5/5s, de nye er alt for store.



Anonymous poster hash: 21e5c...aca
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se filmen da. Åssen kan du si den bøyer seg bare den er i lommen? Han greier jo nesten ikke bøye den.

Syns det bare er rart folk går rundt og sier sånt, men har skjønt det er samsung folk nå. Men fortsatt rart. :D



Anonymous poster hash: 0bcb1...8fc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har sett filmen der han bøyer den bruker han så mye kraft at hendene rister! Vet ikke hva dere gjør med telefonene deres, men jeg bruker den ikke på den måten. Ikke har jeg den i bukselumma heller.

Anonymous poster hash: 72215...81c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvordan den der kan bøyes av å bare ligge i lommen?! De må jo ha gjort noe helt annet med den :P Man får jo ikke til å bøye den før man virkelig prøver med mye kraft...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg har 5s. Iphone 5s vil nemlig bli den siste generasjon iphone som virkelig skiller seg ut (om ikke apple går tilbake til det opprinnelige), ser smashing ut og er i hendig størrelse.

Iphone 6 nå druknet bare i mengden av alle de andre mobiltelefonene. Ser nesten akkurat lik, med avrundede kanter og stor str.



Anonymous poster hash: 39424...95b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Iphone 6 også. Den er faktisk ikke såå stor som andre telefoner syns jeg. Men iphone 6 plus er stor da, men det er det jeg ønsker :)



Anonymous poster hash: 0bcb1...8fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fire iPhoner, har jeg nå kjøpt Galaxy S5, og foreløpig lover det bra....

Anonymous poster hash: 1092a...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...