Gå til innhold

Menn med skjegg


Gjest AnonymBruker

  

47 stemmer

  1. 1. Hvor mye skjegg bør en mann ha?

    • Helskjegg
      12
    • Skjeggstubber
      30
    • Bare bart
      0
    • Glattbarbert
      5


Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Ja hva synes dere om menn med skjegg, tiltrekkende eller ikke? Mulig dette har med alder å gjøre, men da jeg var yngre likte jeg ikke skjeggete menn i det hele tatt. Men nå synes jeg det blir mer og mer tiltrekkende. Så nylig en bekjent som har anlagt skjegg, og syntes brått han ble ca 10 ganter hottere :lur:

Og motsatt, når en mann som har hatt skjegg plutselig kommer uten, så ser han så baby face og barnslig ut plutselig. Skjeggstubber bør de i det minste ha. Mulig jeg er i ferd med å bli rar, for jeg liker også en skjeggete klem bedre enn en glatt en ;)

Skal også sies at jeg synes den nye trenden med glattbarbering over hele kroppen er ekstreeeemt turnoff. Hvorfor vokser menn magen og brystet (og mer til)? Det er jo håret som gjør dem maskuline. Trønderbart derimot er bare harry :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Skjegg er kjempefint! Jeg liker veldig godt den gamle 70talls moten for herrer. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elijah

Definer skjegg :)

Jeg går alltid med 2-3 dagers skjegg. Husker ikke sist jeg var glattbarbert med høvel (bruker en maskin).

Hvorfor?

1) Jeg ser ekstremt sexy ut med litt skjeggbuster ;) 2) Deilig å slippe å barbere seg hver morgen 3) Jeg ser ut som en barnerumpe uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjegg er sexy, men det kommer an på skjegget og mannen som har det. Svært julenisseskjegg er ikke fint, men 2-3-dagers er det. Det er også menn som ikke kler skjegg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da noen som helt klart kler "julenisseskjegg" også! :nissevink:

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TanjaS

Jeg har digget skjegg siden jeg var veldig ung (venninnene mine syntes jeg var unormal :ler: ). Kan ikke noe for det, men skjegg er utrolig pent (så lenge mannen passer til det). Glattbarbert liker jeg desidert minst :fnise: Samboeren min har svart helskjegg btw :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Det er da noen som helt klart kler "julenisseskjegg" også! :nissevink:

Jeg synes mørke menn er finere med skjegg enn lyse menn er. Men så har det kanskje sammenheng med at jeg generelt synes mørke menn er kjekkere enn lyse. Men litt gråstenk i det mørke er bare fint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kronprinsen er vel et godt eksempel på en mann som ser svært mye mer maskulin ut med skjegg enn uten. Skjønner godt at Mette Marit nekter ham å fjerne det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på mannen. Skjegg er fint hvis det er kort og velstelt. Bart er fint på noen og atter andre kler å være glattbarbert. Det eneste jeg virkelig ikke liker uansett mann er tredagersstubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marlo

Kan liksom ikke stemme på noen av alternativene, da det kommer helt ann på mannen.

Jeg har en kompis med skikkelig "vikingerskjegg" (les: en lang, tykk flette til langt ned på magen) - han kler det absolutt, mens min samboer kunne aldri hatt det. Han kler sitt geiteskjegg (heter det ikke det da?) da han er mer den typen.

Noen kler skjeggstubber og noen kler ikke skjegg i det hele tatt.

Det finnes liksom ikke ett fasitsvar for om skjegg er greit eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Helskjegg og eller bart alene er fælt, uff og uff

Glattbarbert eller 3 dagers er hot!

Ser kronprinsen blir tatt som eksempel her, han har barbert, trimmet, definert skjegg. Det er den enkelte som passer og blir maskuline og hotte av det, men det er ikke for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarte 3-dagers, men trimmet er jo også fint. Helskjegg er jo forsovidt for mye, 3-dagers blir også feil og stemme på i den sammenhengen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To-tre dagers skjekk er sexy :gjeiper: hår på brystet hos menn er også bare utrolig hot synes jeg :rødme: Menn med lite hår er turn off.. that's my opinion..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Jeg liker ikke 3-dagers i det hele tatt. Ikke er det særlig fint, det ser bare litt ustelt ut (noen synes vel det er sexy), og så stikker det... Jeg digger 70-tallslooken selv, og dette har kjæresten min fått snusen i :) Nå har han et herlig retrostil som begge to foretrekker :) Masse skjegg, det er herlig å kose med, også lukter det godt, pluss at han ser så voksen ut... Uten skjegget kan han gå for å være mye yngre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan liksom ikke stemme på noen av alternativene, da det kommer helt ann på mannen.

Noen kler skjeggstubber og noen kler ikke skjegg i det hele tatt.

Det finnes liksom ikke ett fasitsvar for om skjegg er greit eller ikke.

Signerer. Men bare bart, er det INGEN som ser bra ut med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke engang Jonny Depp? :gjeiper:

Nei, virkelig ikke. Men han er jo ikke noe særlig uansett, maken til oppskrytt fyr. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe

Ja hva synes dere om menn med skjegg, tiltrekkende eller ikke? Mulig dette har med alder å gjøre, men da jeg var yngre likte jeg ikke skjeggete menn i det hele tatt. Men nå synes jeg det blir mer og mer tiltrekkende. Så nylig en bekjent som har anlagt skjegg, og syntes brått han ble ca 10 ganter hottere :lur:

Og motsatt, når en mann som har hatt skjegg plutselig kommer uten, så ser han så baby face og barnslig ut plutselig. Skjeggstubber bør de i det minste ha. Mulig jeg er i ferd med å bli rar, for jeg liker også en skjeggete klem bedre enn en glatt en ;)

Skal også sies at jeg synes den nye trenden med glattbarbering over hele kroppen er ekstreeeemt turnoff. Hvorfor vokser menn magen og brystet (og mer til)? Det er jo håret som gjør dem maskuline. Trønderbart derimot er bare harry :ler:

Skjeggstubber (lite eller mye) er ofte veldig fint på menn, så jeg er tilhenger av 3-4 dagers skjegg: http://www.p4.no/story.aspx?id=277957

Bart og/eller helskjegg er ikke fint! Det aller verst tenkelige må bare være å ha flippskjegg og se ut som mennene i Amish-folket, grøss og gru, mer usexy hårvekst i ansiktet finnes ikke: http://www.google.no/images?hl=no&rlz=1W1DDIE_en-GB&q=amish+people&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=yawVTPeTKImuOLXXrP8L&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=5&ved=0CD8QsAQwBA

Utrimmet hårvekst i ansiktet er ikke fint...og det er ekkelt ved spising og til og med kyssing.

Endret av gjestdeluxe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...