Gå til innhold

Dans i Trondheim?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å prøve meg på dans, men lurer på om jeg er for gammel(jeg er 27)? Jeg mener jo bare sånn for gøy og trening, ikke noe mer. Har egentlig ikke så mange andre preferanser da jeg vet for lite om det. Finnes noen tilbud for meg i Trondheim eller skal jeg bare holde meg til kampsport?:P



Anonymous poster hash: e7147...ce9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste som danser gjør det ikke for å bli proffe, men for å ha det gøy. Det er mange som har startet å danse når de har vært mange år eldre enn deg, og som har blitt flinke. Så lenge du har brukbar rytmesans burde du kunne bli flink nok til å ha det gøy, og vel så det.

Verdens kuleste dans er lindy hop swing, som danses til den gode gamle swingende jazzmusikken. I Trondheim kan du danse det på http://www.trondheimlindy.no Nybegynnerkurs starter antakelig i januar.

Her er et eksempel på noen som er veldig flinke:



Anonymous poster hash: bc321...d22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste som danser gjør det ikke for å bli proffe, men for å ha det gøy. Det er mange som har startet å danse når de har vært mange år eldre enn deg, og som har blitt flinke. Så lenge du har brukbar rytmesans burde du kunne bli flink nok til å ha det gøy, og vel så det.

Verdens kuleste dans er lindy hop swing, som danses til den gode gamle swingende jazzmusikken. I Trondheim kan du danse det på http://www.trondheimlindy.no Nybegynnerkurs starter antakelig i januar.

Her er et eksempel på noen som er veldig flinke:

Anonymous poster hash: bc321...d22

:fnise: Det så nå i alle fall litt morro ut:) Men er ikke så veldig gira på par-dans, litt er greit da.

Anonymous poster hash: e7147...ce9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Let´s dance i fjordgata har voksenklasser i blant annet Jazz og klassisk, også for nybegynnere. Vet ikke hva slags dans du kunne tenke deg, men anbefaler deg å sjekke ut :)



Anonymous poster hash: de09e...517
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...