Gå til innhold

Vi som skal ned før jul 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plix


Startvekt fra tidligere: 54,5 kg, Midje 74cm, Mage 84cm
Beste resultat sålangt: 55,4kg Midje 66 cm , Mage 80 cm
Høyde: 162 cm

Startvekt for denne tråden: 57,2kg, Midje 75cm, Mage 87cm
Mål før jul: Passe godbuksa igjen!! :fnise:


Oktober 2014
3. oktober, uke 40 (0): 57 kg (-0,2kg)
10. oktober, uke 41 (1): 55,7 kg (-1,3kg)
17. oktober, uke 42 (2): 55,8 kg (+0,1kg) Midje 69cm og mage 83 cm :biggrin:
24. oktober, uke 43 (3): 55 kg (-0,8kg)

Fikk oppdatert vekta igår :)

Endret av plix
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy, gratulerer så masse! :duskedame:

Vel fortjent! :klappe:

Tusen takk! :)

Og det er gøy å se at jeg fikk så mange plusser på innlegget, dere motiverer meg masse! Jeg tror ikke jeg hadde klart dette om det ikke hadde vært for dere og denne tråden :blomst: Jeg er kanskje ikke så veldig flink til å kommentere og rose andre, men jeg prøver i hvert fall å huske på å gi plusser på innlegg.

Målet for neste uke må vel bli å komme under 60 kg. I tillegg skal jeg gi meg selv en liten challenge ved å forby snikveiing før neste fredag (vanligvis veier jeg meg hver dag) :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dina



Startvekt fra tidligere: --

Høyde: 174 cm

Startvekt for denne tråden: -67,5- -66,7- -66,8-

Mål før Jul: -63- kg

September 2014

5. september, uke 36 (1): -66,8- kg

12. september, uke 37 (2): -66,9- kg (+ 0,1kg)

19. september, uke 38 (3): -66,3- kg (-0,6kg)

26. september, uke 39 (4): -- 66,0kg (-0,3kg)

Oktober 2014

3. oktober, uke 40 (5): -65,7- kg (-0,3kg)

10. oktober, uke 41 (6): -66,0- kg (+0,3kg)

17. oktober, uke 42 (7): -66,0- kg (-0,0kg)

24. oktober, uke 43 (8): -66,0- kg (-0,0kg)

31. oktober, uke 44 (9): -- kg (-kg)

November 2014

7. november, uke 45 (10): -- kg (-kg)

14. november, uke 46 (11): -- kg (-kg)

21. november, uke 47 (12): -- kg (-kg)

28. november, uke 48 (13): -- kg (-kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (14): -- kg (-kg)

12. desember, uke 50 (15): -- kg (-kg)

19. desember, uke 51 (16): -- kg (-kg)

Nedgang totalt, siden 5.september: 0,8 kg

Det kan se ut som om jeg er i en stabiliseringsfase, og muligens skal jeg ikke så mye mer ned i vekt?

Vi får se :)

Det står fortsatt stille her...



Anonymous poster hash: d1186...4e3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elysian

Startvekt fra tidligere: 66,9 kg (februar 2014)

Høyde: 163 cm

Startvekt for denne tråden: 61,8 kg

Mål før jul: 57 kg

September 2014

5. september, uke 36 (0): 61,8 kg (-0,2 kg)

12. september, uke 37 (1): 61,9 kg (+0,1 kg)

19. september, uke 38 (2): 61,1 kg (-0,8 kg)

26. september, uke 39 (3): 60,7 kg (-0,4 kg)

Oktober 2014

3. oktober, uke 40 (4): 60,7 kg (-0 kg)

10. oktober, uke 41 (5): 60,8 kg (+0,1 kg)

17. oktober, uke 42 (6): 60,0 kg (-0,8 kg)

24. oktober, uke 43 (7): 59,9 kg (-0,1 kg)

31. oktober, uke 44 (8): -- kg (-kg)

November 2014

7. november, uke 45 (9): -- kg (-kg)

14. november, uke 46 (10): -- kg (-kg)

21. november, uke 47 (11): -- kg (-kg)

28. november, uke 48 (12): -- kg (-kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (13): -- kg (-kg)

12. desember, uke 50 (14): -- kg (-kg)

19. desember, uke 51 (15): -- kg (-kg)

Jeg håpte å få se 59-tallet og fikk ønsket oppfylt - såvidt :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nick: Tykk85

For en motivasjon denne tråden er! Jeg blir med!

Veier svimlende 86 kilo, og skal ned til 79 i første omgang. Lenge siden jeg har sett 70-tallet på vekta:/. Fikk hetta når bmi bikka 30, så nå er det slutt med å kose seg med noe godt omtrent hver dag. Har hatt kosthold på bærtur, så det er bare å kutte det usunne så går jeg ned i vekt. Vet det av erfaring.

Nå blir det spennende å se hva jeg veier på fredag:).

Anonymous poster hash: e442b...0dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Jeg har begynt på diett igjen, men med en tvist, jeg skal ikke veie meg før lillejulaften! Håper på å gå ned opptil 4 kg inntil da. Greit jeg er med på denne tråden selv om jeg ikke har veiedag som dere? Motiverende å være her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiedag på fredag, glemt å skrevet. Hadde gått ned 1,3 kg :) 2,3 kg på to uker. Fornød med starten :) Vet ikke helt hvordan dette skal gå, med 10 kg frem til jul, da jeg oppdaget at jeg er gravid. Men har lest litt om det på nett, og siden jeg er overvektig bør jeg fortsette å ta sunne matvalg og trene. Jeg slanker meg, ønsker å gå ned i vekt, men jeg slutter ikke å spise. Jeg takker nei til kaker og godsaker på ukedager og har en "lørdag" i uka der jeg unner meg noe godt. Skal forhøre meg med legen når jeg skal dit, men fremdeles veldig tidlig i svangerskapet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lite nytt

Jeg kjenner det tar på. Stort arbeidspress fra alle kanter, og da går det utover kostholdet til de grader.

Jeg må lage meg en skikkelig plan, dag for dag!

På mandag og tirsdag skal vi på seminar, lunsj på hotell som er kjent for altfor masse godt :((

Jeg sliter! Vil bare stappe i trynet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carressa

Veiedag på fredag, glemt å skrevet. Hadde gått ned 1,3 kg :) 2,3 kg på to uker. Fornød med starten :) Vet ikke helt hvordan dette skal gå, med 10 kg frem til jul, da jeg oppdaget at jeg er gravid. Men har lest litt om det på nett, og siden jeg er overvektig bør jeg fortsette å ta sunne matvalg og trene. Jeg slanker meg, ønsker å gå ned i vekt, men jeg slutter ikke å spise. Jeg takker nei til kaker og godsaker på ukedager og har en "lørdag" i uka der jeg unner meg noe godt. Skal forhøre meg med legen når jeg skal dit, men fremdeles veldig tidlig i svangerskapet.

Gratulerer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag på fredag, glemt å skrevet. Hadde gått ned 1,3 kg :) 2,3 kg på to uker. Fornød med starten :) Vet ikke helt hvordan dette skal gå, med 10 kg frem til jul, da jeg oppdaget at jeg er gravid. Men har lest litt om det på nett, og siden jeg er overvektig bør jeg fortsette å ta sunne matvalg og trene. Jeg slanker meg, ønsker å gå ned i vekt, men jeg slutter ikke å spise. Jeg takker nei til kaker og godsaker på ukedager og har en "lørdag" i uka der jeg unner meg noe godt. Skal forhøre meg med legen når jeg skal dit, men fremdeles veldig tidlig i svangerskapet.

Gratulerer med graviditeten! Husk at du spiser for dere begge, men ikke helt tilsvarende "for to" (det er et råd fra gamle dager).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på diett igjen, men med en tvist, jeg skal ikke veie meg før lillejulaften! Håper på å gå ned opptil 4 kg inntil da. Greit jeg er med på denne tråden selv om jeg ikke har veiedag som dere? Motiverende å være her inne :)

Syns ikke noen skal måtte spørre om å få lov å bli med i denne tråden - den er åpen for alle :) Er enig i at det er motiverende å være her. Jeg liker meg her! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidsklemma

Startvekt fra tidligere: --

Høyde: 170 cm

Startvekt for denne tråden: 70,5 kg

Mål før jul: 65,9 kg

Oktober 2014

20. oktober, uke 43 (0): 70,5 kg -startvekt-

24. oktober, uke 43 (1): 69,8 kg (-0,7 kg)

31. oktober, uke 44 (2): -- kg (-kg)

November 2014

7. november, uke 45 (3): -- kg (-kg)

14. november, uke 46 (4): -- kg (-kg)

21. november, uke 47 (5): -- kg (-kg)

28. november, uke 48 (6): -- kg (-kg)

Desember 2014

5. desember, uke 49 (7): -- kg (-kg)

12. desember, uke 50 (8): -- kg (-kg)

19. desember, uke 51 (9): -- kg (-kg)

Er fornøyd med den☺ Men denne helga har vært preget av litt for store mengder sjokolade og pizza. Gruer meg allerede til neste fredag...😯

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag på fredag, glemt å skrevet. Hadde gått ned 1,3 kg :) 2,3 kg på to uker. Fornød med starten :) Vet ikke helt hvordan dette skal gå, med 10 kg frem til jul, da jeg oppdaget at jeg er gravid. Men har lest litt om det på nett, og siden jeg er overvektig bør jeg fortsette å ta sunne matvalg og trene. Jeg slanker meg, ønsker å gå ned i vekt, men jeg slutter ikke å spise. Jeg takker nei til kaker og godsaker på ukedager og har en "lørdag" i uka der jeg unner meg noe godt. Skal forhøre meg med legen når jeg skal dit, men fremdeles veldig tidlig i svangerskapet.

Gratulerer så mye :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner det tar på. Stort arbeidspress fra alle kanter, og da går det utover kostholdet til de grader.

Jeg må lage meg en skikkelig plan, dag for dag!

På mandag og tirsdag skal vi på seminar, lunsj på hotell som er kjent for altfor masse godt :((

Jeg sliter! Vil bare stappe i trynet!!

Jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg har også hatt mye å gjøre på jobb i det siste, og ikke alle arbeidsoppgavene mine er noe særlig trivelig. Da er det dessverre lett å ty til litt trøst i form av mat.

Nå i dag har jeg fått satt opp en middagsplan for neste uke og håper det kan hjelpe. På de andre måltidene skal jeg følge tips til ernæringsfysiologen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag på fredag, glemt å skrevet. Hadde gått ned 1,3 kg :) 2,3 kg på to uker. Fornød med starten :) Vet ikke helt hvordan dette skal gå, med 10 kg frem til jul, da jeg oppdaget at jeg er gravid. Men har lest litt om det på nett, og siden jeg er overvektig bør jeg fortsette å ta sunne matvalg og trene. Jeg slanker meg, ønsker å gå ned i vekt, men jeg slutter ikke å spise. Jeg takker nei til kaker og godsaker på ukedager og har en "lørdag" i uka der jeg unner meg noe godt. Skal forhøre meg med legen når jeg skal dit, men fremdeles veldig tidlig i svangerskapet.

Gratulerer så mye :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å tenke på slanking og har egentlig ikke gått ned noe. Orket ikke veie meg denne uken, men neste uke er det på igjen. Skal begynne å telle kalorier nå, jeg må nesten det for å klare å gå ned i vekt. Har så mange fine kjoler som jeg vil inn i før jul og nyttår (stor motivasjon)! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonym_roo


Høyde: 172 cm

Startvekt for denne tråden: 70,2
Mål før jul: 64,5 kg


September 2014
5. september, uke 36 (1): 70,2
12. september, uke 37 (2): 70,2 kg (-kg)
19. september, uke 38 (3): 69,4 kg (-0,8kg)
26. september, uke 39 (4): 69,6 kg (+0,2kg)

Oktober 2014
3. oktober, uke 40 (5): 70,2 kg (+0,6kg)
10. oktober, uke 41 (6): 69,4 kg (-0,8kg)
17. oktober, uke 42 (7): 68,8 kg (-0,6kg)
24. oktober, uke 43 (8): 68,6 kg (-0,2kg)
31. oktober, uke 44 (9): -- kg (-kg)

November 2014
7. november, uke 45 (10): -- kg (-kg)
14. november, uke 46 (11): -- kg (-kg)
21. november, uke 47 (12): -- kg (-kg)
28. november, uke 48 (13): -- kg (-kg)

Desember 2014
5. desember, uke 49 (14): -- kg (-kg)
12. desember, uke 50 (15): -- kg (-kg)
19. desember, uke 51 (16): -- kg (-kg)

Er fornøyd med nedgang enda en uke selv om det ikke var så mye. :)



Anonymous poster hash: 5aea9...f3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjukk 85 her:).

Jeg har i løpet av de tre siste dagene kommet med fra 86 til 85 kg. Har tenkt mer over hva jeg har spist, og gått tur to kvelder. Har også drukket bra med vann. Har blitt mye kaffe i det siste, så kroppen har kanskje holdt på vann..? Er nok det den kiloen er, men deilig å se vekta være lavere uansett!

Anonymous poster hash: e442b...0dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg kommet i gang med riktig kosthold igjen! :) Det er godt og jeg håper jeg nærmer meg vekta jeg hadde for 14 dager siden nå på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uken går jeg bare ikke ned, jeg er ganske sikker på at jeg spiser likt og trener likt som ellers. Jeg har hatt flere uker med god vektnedgang. Noen andre som har erfart det samme? Jeg føler ikke for å spise mindre eller trene mer. Ligger nok like under 1200 kalorier og trener 3 ganger i uken. Hjelper det med tålmodighet eller bør jeg endre litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...