Gå til innhold

Jeg føler meg lite verdt pga for mange partnere - hvordan snu på det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan kan du elske noe når du ikke klarer å elske deg selv?

Men det er da mange som får seg kjæreste uten å elske seg selv først. De er gjerne usikre og har dårlig selvtillit, og likevel får de kjæreste...

Anonymous poster hash: 65df9...542

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her, jeg må legge meg, er så trøtt ...

Godnatt!



Anonymous poster hash: 65df9...542
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om noen lurer på hvor mange partnere det er snakk om, så er det snakk om 5 partnere ... fra jeg var 19 til jeg var 23.

1 partner hvert år...kun for en natt.



Anonymous poster hash: 65df9...542
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om noen lurer på hvor mange partnere det er snakk om, så er det snakk om 5 partnere ... fra jeg var 19 til jeg var 23.

1 partner hvert år...kun for en natt.

Anonymous poster hash: 65df9...542

Horete med andre ord?

Anonymous poster hash: 1ab52...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter sånn med at jeg føler meg lite verdt pga for mange partnere i begynnelsen av 20-årene. Jeg føler ofte at jeg ikke kan leve lenger fordi jeg ikke klarer å leve med dette.

Føler hele fremtiden min er ødelagt, og at jeg aldri kan bli sammen med drømmemannen ...

Jeg er forresten en kvinne på 33 år, og jeg har aldri hatt et eneste forhold...

Jeg har slitt hele livet med dårlig selvtillit og dårlig selvbilde, og jeg følte meg aldri verdt mer enn en natt ... at jeg skulle være så mye verdt at noen skulle være sammen med meg, klarte jeg aldri å tenke.

Anonymous poster hash: 65df9...542

Du er ikke mindre verdt pga antall partnere. Du har bare ekskludert deg fra å bli partner med slike som meg, som ikke har mennesker med den livsstilen som preferanse. Akkurat som at du ikke får sjangs som brunette, hvis gubben kun liker rødtopper og blondiner. Blondiner blir ikke mindre verd av at noen foretrekker noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og om noen lurer på hvor mange partnere det er snakk om, så er det snakk om 5 partnere ... fra jeg var 19 til jeg var 23.

1 partner hvert år...kun for en natt.

Anonymous poster hash: 65df9...542

Dette er ikke mye. Virker som du ikke har helt begrep. Etter det jeg har lest på dette forumet er det en del jenter som har hatt tosifrede antall partnere i begynnelsen av tjueårene.

Uansett, en mann som hadde hatt samme fortid som deg ville aldri hatt en negativ tanke om seg selv, men tvert imot sett på det som bra å ha litt erfaring.

Ikke undertrykk deg selv på den måten. Det er puslete og stakkarslig, og ikke minst kvinnediskriminerende.

Anonymous poster hash: 19d4b...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke mindre verdt pga antall partnere. Du har bare ekskludert deg fra å bli partner med slike som meg, som ikke har mennesker med den livsstilen som preferanse. Akkurat som at du ikke får sjangs som brunette, hvis gubben kun liker rødtopper og blondiner. Blondiner blir ikke mindre verd av at noen foretrekker noe annet.

Ha ha. Hun har antagelig hatt færre partnere enn deg. Og "den livsstilen" har hun ikke akkurat, når hun nå har levd i sølibat i mange år.

Anonymous poster hash: 19d4b...1d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha. Hun har antagelig hatt færre partnere enn deg. Og "den livsstilen" har hun ikke akkurat, når hun nå har levd i sølibat i mange år.

Anonymous poster hash: 19d4b...1d9

Hun postet supplerende info mens jeg satt og skrev. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitrondrops

For å få bedre selvtillit synes jeg du skal få deg en hobby, noe du egentlig har hatt lyst til å gjøre i mange år men ikke har fått utført. Dette kan styrke selvfølelsen din hvis du opplever mestring.

Begynn å legg fortiden bak deg, bygg deg selv opp og vis at du har andre verdier i livet nå. Se fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at dette virkelig er et problem for deg , det kjøres om igjen og om igjen i hodet . Jeg har gjort mange ting jeg angrer på men prøver å heve meg over de . Man kan ikke leve i fortiden.

Du er sikkert et godt menneske , du har like høy verdi som alle andre , det betyr ingenting for de aller fleste hva du har gjort tidligere . De menneskene som ønsker å DØMME deg er mennesker du ikke vil ha noe med å gjøre. Vi mennesker burde hjelpe hverandre OPP , ikke ned. Finn mennesker til livet ditt som gir deg god energi . Lær deg å gi litt faen i hva alle mener og tenker.

Jeg har hatt utrolig tøffe perioder i livet , jeg har vært der man begynner å forstå og få innsikt i hva som driver et menneske til selvmord . Det er ikke en god plass å være , men man lærer av det også.

Ikke la deg selv være et offer , det er bare destruktivt . Finn deg nye venner som vet litt om livet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din ettersom det ikke er tillatt med selvmordstanker på Kvinneguiden. Dette er ikke for å tabubelegge disse følelsene, men fordi vi ikke kan vite hvem som har kompetanse til å hjelpe og hvilke svar som kan være skadelige (les mer her om hvorfor vi har denne regelen).

Jeg oppfordrer deg heller til å ringe Mental Helse, telefonnummeret dit er 116 123. Telefonen er døgnåpen. Du kan også bruke internettsida http://www.sidetmedord.no/ Der treffer du mennesker som du kan prate med og få råd av.

MissStiles, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...