Gå til innhold

Dumpet akkurat ei dame etter jeg fant ut at hun har vært sammen med "mørke" menn, og hun klikket helt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette innlegget er nesten helt likt som et annet, hvor TS ikke ville ville treffe igjen en dame fordi hun hadde hatt pulevenner før, men ville vente med å ha sex med TS.



Anonymous poster hash: fc0f9...175
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan hadde dere damer reagert hvis det kom fram at daten deres hadde pult flere Thai-damer?

Ooops, ble dere avslørt som dobbetmoralske hyklere igjen nå?

Anonymous poster hash: bc30d...947

Nope. Du beviste bare med dette at du ikke behersker logisk ressonnering.

Det er en vesentlig forskjell på om en mann med et bra kvinnesyn har hatt noen kjærester fra Thailand, eller om han har kjøpt prostituerte. Statistisk sannsynlighet for det første er relativt liten, hvis det er snakk om flere ulike. Derfor skjønner de aller fleste at det du snakker om, ikke er sammenliknbart.

Anonymous poster hash: 7f29f...6f0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det hadde vært hvite menn eller gule menn hadde det vært annerledes da? Hvorfor er du så i mot svarte menn?

Fordi de har rykte på seg at prøver man sort, vil man ikke ha noe annet. De er stoooore

Anonymous poster hash: 50cb4...9a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi de har rykte på seg at prøver man sort, vil man ikke ha noe annet. De er stooooreAnonymous poster hash: 50cb4...9a4

LOL! 👍😅😜

Anonymous poster hash: 50cb4...9a4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var forøvrig veldig bra sammenligning med menn som dater thai damer, for det er slik jeg ser på det.

Anonymous poster hash: 7d856...ed2

Synes ikke parallellen er såå god. Jeg ville nok også vært skeptisk til en slik mann -- men det er fordi jeg har inntrykk av at menn som går for thaidamer har et negativt kvinnesyn og at de generelt er for tafatte til å få en norsk dame. Om det ikke forholder seg slik, må jeg anta at de har en thaifetisj. Og det er jo litt creepy + at jeg er jo ikke thai selv.

Jeg blir heller sjelden interessert i mørke menn. Men kunne sikkert blitt det om vi hadde noenlunde likt verdenssyn.

Thaidamer er så små. Mens mørke menn er jo akkurat som andre menn. Synes derfor ikke det blir like rart å date dem.

Anonymous poster hash: a749f...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Hva mener du med "mørke menn"? Er det bare det at de har annen hudfarge? Hadde de samme bakgrunn? Hva vet du egentlig om de mennene hun lå med?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det blir krig her i verden når man dømmer utifra hudfarge!

Hvilken flott tråd, men likevel.. Her kan man lese så mye om andre brukere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg forstår ts godt, faktisk! Han vet at mørke menn oftere er mer velutstyrte, derfor skyndte han seg og gjorde det slutt. Så slipper han å bli nedverdiget foran damen. Tenk så pinlig det hadde vært om hun som er vant til mye større utstyr hadde sett ts naken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er nok en sjanse for at hun har en liten fetisj for mørke menn, og det er jo ikke noe kult for deg, så jeg forstår tankegangen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ts godt, faktisk! Han vet at mørke menn oftere er mer velutstyrte, derfor skyndte han seg og gjorde det slutt. Så slipper han å bli nedverdiget foran damen. Tenk så pinlig det hadde vært om hun som er vant til mye større utstyr hadde sett ts naken...

Takk, endelig forsto jeg og dette problemet. Holdt på å lure meg grønn her jeg satt og leste :klo:

Klarte ikke skjønne problemet, når han ikke er rasist, men selvsagt hadde det med sex å gjøre. Er jo alltid sex som er problemet-

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var andre daten og det kom frem at hun hadde en forhistorie med flere "mørke" menn. Jeg er ikke særlig rasistisk, har forsåvidt noen ikke-hvite venner selv, men jeg valgte å dumpe henne pga. dette. Hun ble helt fra seg og bokstavelig talt klikket - hun skjønte ikke hvorfor jeg ikke ville treffe henne mer. Hun har sendt meg 4 sms etter dette skjedde hvor hun ber om at vi skal treffes igjen. Jeg har ikke svart henne og jeg kommer aldri til å gå ut med henne igjen. Er det vanskelig for ei dame å forstå at noen ikke vil være sammen med dem pga. forhistorien deres eller er hun bare rar?

Anonymous poster hash: 9740c...212

Skjønner dama godt jeg.

Skjønner allikevel ikke hvorfor hun frremdeles er interessert i deg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Minner om en type jeg kjente en gang. Klagde på at jeg ikke ville ligge med ham, siden jeg kunne snakke med utlendinger...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er jeg over 190cm høy og større en de fleste "mørke menn" som ofte er lave, og utsyret mitt er helt ok. Grunnene til at jeg ikke ville gå videre med ei slik dame er:

1) Jeg ser på dette på lik linje med menn som dater thai damer

2) Sykdommer

3) Damer med slike forhold topper skilsmissestatistikken

Jeg vil ikke at dette skal bli noe hatstråd, jeg opprettet den bare fordi jeg hadde et spørsmål om denne dama var rar eller ikke - noe hun mest trolig er.



Anonymous poster hash: 7d856...ed2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du ikke er troll, så heldig var dama som slapp å være sammen med deg.



Anonymous poster hash: 123d7...1d2
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes ikke parallellen er såå god. Jeg ville nok også vært skeptisk til en slik mann -- men det er fordi jeg har inntrykk av at menn som går for thaidamer har et negativt kvinnesyn og at de generelt er for tafatte til å få en norsk dame. Om det ikke forholder seg slik, må jeg anta at de har en thaifetisj. Og det er jo litt creepy + at jeg er jo ikke thai selv.

Jeg blir heller sjelden interessert i mørke menn. Men kunne sikkert blitt det om vi hadde noenlunde likt verdenssyn.

Thaidamer er så små. Mens mørke menn er jo akkurat som andre menn. Synes derfor ikke det blir like rart å date dem.Anonymous poster hash: a749f...909

For et perfekt eksempel på dobbeltmoral.

Anonymous poster hash: bc30d...947

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et perfekt eksempel på dobbeltmoral.

Anonymous poster hash: bc30d...947

Svarene som kommer frem i denne tråden er veldig avslørende for hvordan enkelte kvinner tenker.

Anonymous poster hash: 7d856...ed2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarene som kommer frem i denne tråden er veldig avslørende for hvordan enkelte kvinner tenker.

Anonymous poster hash: 7d856...ed2

Mens menns tankegang var blottlagt allerede i hovedinnlegget. Jaja.

Anonymous poster hash: 7ce3f...c4d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om dette går på hudfarge eller nasjonalitet TS?



Anonymous poster hash: c51ec...380
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...