Gå til innhold

Hvordan har langtidsforhold påvirket deg etter bruddet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var sammen med eksen i 5 år. Fra jeg var 21 til jeg var 26. Nå har det gått over 2 år, er i et nytt forhold, men relaterer mye til det jeg hadde med eksen. Forholdet med han var ganske destruktivt de siste årene,men allikevel klarer jeg å sammenligne min nye kjæreste med eksen. Ting vi gjorde sammen, ting jeg kunne forvente av han, hvordan ting er skrudd sammen i en manns verden osv.

Jeg er klar over at vi var sammen i mange år og at jeg vokste opp sammen med han, men jeg hater å se verden ut ifra det jeg har opplevd og lært i løpet av de årene.

Ikke det at jeg ikke har kommet over eksen. For det har jeg. Jeg var ferdig med han lenge før det ble slutt mellom oss. Han er også typen som har såret meg på det groveste, men jeg vil så gjerne starte på nytt. Uten de preferansene jeg har.

Hvordan er det med dere andre? Opplever dere at tidligere forhold påvirker deres tankemåte, levemåte og alt annet?

Anonymous poster hash: 8886d...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig påvirker tidligere forhold deg videre i fremtiden. Men om du skal gjøre tanker om til handling er det du selv som bestemmer! Det jeg gjør når jeg tenker, eller sammenligner nåværende med daværende, er bare at jeg prøver å se forbi det. Jeg gidder ikke gjøre noe stort utav det, og tro meg, det var kjempe vanskelig i starten men til slutt så lærer du deg å "ignorere" det som påvirker fra fortiden! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...