Gå til innhold

Jenter som liker hester er turn-off


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er så lite feminint å drive med så store dyr, kvinner bør være opptatt av klær, sminke og trening, ikke å håndtere så store dyr som lett kan skade dem.



Anonymous poster hash: 3e49b...dd9
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uenig. Lite er så lite tiltrekkende som overfladiske jålejenter som kun bryr seg om klær, sminke og kropp.



Anonymous poster hash: 2d013...9ac
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lite feminint å drive med så store dyr, kvinner bør være opptatt av klær, sminke og trening, ikke å håndtere så store dyr som lett kan skade dem.

Anonymous poster hash: 3e49b...dd9

Og du er nok ikke store gutten.

Anonymous poster hash: a3bea...572

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg er nå ikke enig. Det utgjør egentlig ikke noe særlig fra eller til om hun driver med hest, men det kan (eller blir ;) ) selvfølgelig attraktivt, hvis jenta i seg selv er attraktiv. Jeg har selv prøvd litt å ri på hest, og det er ikke det verste en kan gjøre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så lite feminint å drive med så store dyr, kvinner bør være opptatt av klær, sminke og trening, ikke å håndtere så store dyr som lett kan skade dem.

Anonymous poster hash: 3e49b...dd9

Turn it on...

Hvorfor skal "alle" ungjenter og kvinner være motedronninger, sminkedukker eller partyløver?? Neida, hestesport er en feminin ting, det er ungjentene sine det - som har så godt lag med disse store dyrene :) Når man kan det riktige "reglementet" om hestene, og vet hvordan man skal håndtere de så er det helt perfekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med hest selv og har aldri opplevd det som en negativ ting fra gutters side! Eller motsatt, "siden jeg burde være jævlig god til å ri"...

Anonymous poster hash: 20bf8...b09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Det er så lite feminint å drive med så store dyr, kvinner bør være opptatt av klær, sminke og trening, ikke å håndtere så store dyr som lett kan skade dem.

Anonymous poster hash: 3e49b...dd9

Du tenker på menn og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Turn it on...

Hvorfor skal "alle" ungjenter og kvinner være motedronninger, sminkedukker eller partyløver?? Neida, hestesport er en feminin ting, det er ungjentene sine det - som har så godt lag med disse store dyrene :) Når man kan det riktige "reglementet" om hestene, og vet hvordan man skal håndtere de så er det helt perfekt.

Rart hvordan det gikk fra å være en "manne ting" tilbake i tiden å ri hest osv, til å bli en "dame ting".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så lite feminint å drive med så store dyr, kvinner bør være opptatt av klær, sminke og trening, ikke å håndtere så store dyr som lett kan skade dem.

Anonymous poster hash: 3e49b...dd9

Haha

Anonymous poster hash: 8ea4f...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Etter alle innleggene om hvor pinglete og overfladiske kvinner er, så er det jo litt morsomt at det finnes noen som mener at svært mange jenter/ damer driver på med litt for farlige ting.

Selv er jeg overlevende etter hesteinteresse og omgang med andre store dyr og trøster meg med dette: http://www.ba.no/jobbmagasinet/article4803747.ece

Om hvorfor hest er best: http://www.aktiviteterforbarn.no/forskning-viser-at-hest-er-best/

Endret av absinthia
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så lite feminint å drive med så store dyr, kvinner bør være opptatt av klær, sminke og trening, ikke å håndtere så store dyr som lett kan skade dem.

Anonymous poster hash: 3e49b...dd9

Det er så lite maskulint å lage slike innlegg på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad i hester og har ikke noe problem med å få meg mannfolk :)



Anonymous poster hash: 1943d...4b6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er så lite feminint å drive med så store dyr, kvinner bør være opptatt av klær, sminke og trening, ikke å håndtere så store dyr som lett kan skade dem.

Anonymous poster hash: 3e49b...dd9

Herregud, så lavt nivå det blir på trollingen hver gang vi nærmer oss høytid og ferie ...

Anonymous poster hash: d4dd5...4fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes så absolutt ikke at hester som hobby er noe turn-off i seg selv. Har vært sammen med ei som har drevet med sprang og eid egen hest, og det er så absolutt ikke den verste interessen noen kan ha. Hestejenter er ofte sunne og spreke, i og med at ridning krever en viss fysikk, men uten at det går over i det ekstreme.

Det negative med hest som hobby er at det ofte blir dyrt og tidskrevende. Ut i fra mine erfaringer så er det ikke så langt fra hobby til fanatiker med en gang du passerer tenårene og fortsatt driver med hest. Det spørs kanskje litt på hvor i landet man bor og hva man ellers har av ting å drive med i hverdagen, men for min del ble det en del mas til slutt.



Anonymous poster hash: ae371...bad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, så lavt nivå det blir på trollingen hver gang vi nærmer oss høytid og ferie ...

Anonymous poster hash: d4dd5...4fc

Ja, det har du rett i.

Da jeg gikk på barneskolen og hadde juleferie var jeg med venner og brukte ferien på hyggeligere ting enn trolling. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse jentene hadde nok blitt for mye for TS å håndtere :laugh:



Anonymous poster hash: 58070...161
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...