Gå til innhold

Eksen til samboeren min


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte på hun på doen i byen i dag. Hun sto og ventet utenfor doen jeg var på og fulgte etter meg. Så møtte jeg etter noen minutter kjæresten min og datteren min og vi sto stille en stund mens vi pratet. Da sto hun like bortenfor og kikket på oss. Er det normalt?... Datteren min er ikke hans datter, men jeg er nå høygravid og jeg kan forstå at dette kanskje er sårt for hun da de mistet et barn for seks år siden. Men fortsatt.. Hun fortsatte og følge etter oss en stund før vi fikk "ristet" hun av oss

Anonymous poster hash: cb2ad...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke normalt å følge etter folk.

Tar hun kontakt med dere eller mannen din?

Nei, hun har aldri tatt kontakt med meg, men hun tok kontakt med samboeren min og vennene hans ganske ofte det første året vi var sammen, nå har vi vært sammen i tre år. Hun skrev noen meldinger som fikk meg til å syntes synd på hun på en måte. Hun har forresten er kjæreste, de ble sammen før vi gjorde det. Når kjæresten min sa at til hun At han kom til å kontakte kjæresten hennes hvis hun fortsatte og plage han sluttet hun helt med meldinger og telefonsamtaler

Anonymous poster hash: cb2ad...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hun har aldri tatt kontakt med meg, men hun tok kontakt med samboeren min og vennene hans ganske ofte det første året vi var sammen, nå har vi vært sammen i tre år. Hun skrev noen meldinger som fikk meg til å syntes synd på hun på en måte. Hun har forresten er kjæreste, de ble sammen før vi gjorde det. Når kjæresten min sa at til hun At han kom til å kontakte kjæresten hennes hvis hun fortsatte og plage han sluttet hun helt med meldinger og telefonsamtaler

Anonymous poster hash: cb2ad...3a3

Så rart at hun oppfører seg slik når hun har kjæreste.

Det ser ikke ut som hun er over mannen din ennå.

Reagerte samboeren din på adferden til denne kvinnen da de var sammen?

Hun høres ikke helt stabil ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at hun oppfører seg slik når hun har kjæreste.

Det ser ikke ut som hun er over mannen din ennå.

Reagerte samboeren din på adferden til denne kvinnen da de var sammen?

Hun høres ikke helt stabil ut.

Nei, ikke mens de var sammen. Tror de egentlig hadde det godt sammen, men hun var utro, derfor ble det slutt. Og hun var visst ganske gæren etter det

Anonymous poster hash: cb2ad...3a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke mens de var sammen. Tror de egentlig hadde det godt sammen, men hun var utro, derfor ble det slutt. Og hun var visst ganske gæren etter det

Anonymous poster hash: cb2ad...3a3

Så rart.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...