Gå til innhold

Tenker dere ofte på at kjæresten deres kan finne noen som er mer attraktiv enn dere selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei. I løpet av de 23 årene vi har vært sammen har han helt sikkert møtt og sett mange kvinner som er penere, slankere, yngre, er uten rynker i ansiktet osv. Men det er nok mer enn utseende som skal til for å bære et forhold over lang tid. Jeg er mer enn bra nok for han, og han er mer enn bra nok for meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er i et forhold, tenker dere ofte på om kjæresten deres kan finne noen som er mer attraktiv enn dere selv? Det er skikkelig ubehagelig å få slike tanker når jeg gjør det.

Anonymous poster hash: 16e1c...eec

Nei, jeg tenker heller på det at han kan finne en som har mer å tilby. Av og til så tenker jeg på det.

Han er nok ikke den som faller lett for ei som "bare" ser bra ut. Sånn sett er det en større mulig trussel at han finner ei som deler interessene hans mer enn jeg gjør. Jeg er ikke så interessert i biler, mekking og skyting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at han har mulighet til å finne seg noen som er mer attraktiv enn meg, fordi han jobber mye med forskjellige folk, deriblant en del attraktive damer.

Jeg tenker derimot, ikke så mye på det, skulle jeg gjort det hadde jeg blitt gal og var blitt nødt til å følge nøye med hver eneste gang han var bortreist i jobben. -Han er såpass mye borte at jeg spøker litt med at om han plutselig hadde en til familie, så ville ikke jeg lagt merke til det i det hele tatt.

Det jeg tror han ville hatt større problemer med, var å finne seg en dame som passet så godt til ham som jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, skal være så høy på meg selv nå at jeg tar denne som anonym. Men jeg er ekstremt attraktiv. Jeg har lange slanke flotte ben, jeg har en nydelig figur, jeg har ren hud, jeg har en snerten rumpe og faste fine pupper. Jeg er så heldig at jeg er skapt med et ansikt som er så slående vakkert at jeg ikke trenger annen sminke enn mascara. I tillegg til det så matcher personlighetene våre veldig godt. Han er en friluftsmann, jeg er ei friluftsdame. Når vi møter andre menn på tur og tar en øl med de så blir det alltid prat om at typen min er så heldig som har funnet ei jente som faktisk blir med ut på tur og ikke er redd for å få litt skitne hende uten å bli maskulig. Jeg er ærlig, jeg er tålmodig, jeg har aldri nektet han eller hindret han i dra på guttetur, jeg maser aldri på at han skal gjøre husarbeid, jeg lager god mat, jeg gir han komplimenter og viser han at jeg elsker han hver eneste dag. Jeg har stort sett bare hatt guttevenner (gikk over til å finne meg noen gode venninner når jeg fikk type da alle kompisene plutselig forsvant...) og forstår derfor at det som blir sagt er det som blir ment, så jeg overanalyserer ikke ting og blir heller ikke sint eller irritert for så å la vær å fortelle han om hva som er galt.

Vi passer meget godt sammen i senga, og jeg er den eneste jenta som noensinne har fått han til å komme ved en sugejobb. Jeg kler meg ofte ekstra sexy og kan helt brått komme ut i stua og vise med hele meg at jeg vil ha sex med han.

Jeg kunne fortsatt med å skryte av meg selv. Jeg er rett og slett både deilig og hengiven og trofast.

Og nei, jeg troller ikke. Jeg vet at jeg er attraktiv, men janteloven lenge leve...

Anonymous poster hash: b299e...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, skal være så høy på meg selv nå at jeg tar denne som anonym. Men jeg er ekstremt attraktiv. Jeg har lange slanke flotte ben, jeg har en nydelig figur, jeg har ren hud, jeg har en snerten rumpe og faste fine pupper. Jeg er så heldig at jeg er skapt med et ansikt som er så slående vakkert at jeg ikke trenger annen sminke enn mascara. I tillegg til det så matcher personlighetene våre veldig godt. Han er en friluftsmann, jeg er ei friluftsdame. Når vi møter andre menn på tur og tar en øl med de så blir det alltid prat om at typen min er så heldig som har funnet ei jente som faktisk blir med ut på tur og ikke er redd for å få litt skitne hende uten å bli maskulig. Jeg er ærlig, jeg er tålmodig, jeg har aldri nektet han eller hindret han i dra på guttetur, jeg maser aldri på at han skal gjøre husarbeid, jeg lager god mat, jeg gir han komplimenter og viser han at jeg elsker han hver eneste dag. Jeg har stort sett bare hatt guttevenner (gikk over til å finne meg noen gode venninner når jeg fikk type da alle kompisene plutselig forsvant...) og forstår derfor at det som blir sagt er det som blir ment, så jeg overanalyserer ikke ting og blir heller ikke sint eller irritert for så å la vær å fortelle han om hva som er galt.

Vi passer meget godt sammen i senga, og jeg er den eneste jenta som noensinne har fått han til å komme ved en sugejobb. Jeg kler meg ofte ekstra sexy og kan helt brått komme ut i stua og vise med hele meg at jeg vil ha sex med han.

Jeg kunne fortsatt med å skryte av meg selv. Jeg er rett og slett både deilig og hengiven og trofast.

Og nei, jeg troller ikke. Jeg vet at jeg er attraktiv, men janteloven lenge leve...

Anonymous poster hash: b299e...aeb

:klappe:

Anonymous poster hash: 282c2...8c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, absolutt. Jeg er ikke spesielt attraktiv. Derimot mener min samboer det, men jeg ser ikke helt hva han ser hvis jeg kan si det på den måten.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle virkelig ønske samboeren min fant en annen, så kunne jeg blitt alene. Kommer meg aldri ut av dette forholdet, og han lar meg aldri være alene.



Anonymous poster hash: 15529...e6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei :) Jeg er veldig fornøyd med meg selv og mitt utseende, og det vet jeg han er også. Selvsagt er det mange vakrere enn meg, men hvis han hadde gått ifra meg, hadde det ikke vært pga utseendet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som er i et forhold, tenker dere ofte på om kjæresten deres kan finne noen som er mer attraktiv enn dere selv? Det er skikkelig ubehagelig å få slike tanker når jeg gjør det.

Anonymous poster hash: 16e1c...eec

Nei. Vi har det jo så godt sammen, og jeg er trygg på at det er meg han vil ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet han kan få det, men han vil ikke ha noen andre enn meg så da gidder jeg ikke bruke energi på sånne tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Har egentlig aldri tenkt på det. Men har tenkt på om han kanskje ville likt å finne noen som ikke har så mye kaos og bekymringer i livet sitt som det jeg har. At han blir lei av at det stadig skjer noe, og ville likt at alt var mer stabilt rundt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har heldigvis sluttet med den grusomme leken som het; Hva om.......

Det gjelder det fleste områder i livet.

Du blir bare veldig sliten av denne leken

Så enig med deg! Jeg håper denne leken er i ferd med å ta slutt for min del også..jeg blir så sykt sliten! Jeg har en en venn jeg har blitt veldig glad i, men vi er begge svært opptatt med utdannelse. Vet ikke om følelsene er gjensidige. Men jeg har ofte tenkt: "hva om han synes jeg er plagsom?" "hva om jeg ikke betyr noe?" "hva om han har en annen?" "hva om dette er det siste jeg hører fra han?" men når han tar kontakt igjen, noe både han og jeg gjør, og vi har det veldig fint når vi er sammen.. så ser jeg i ettertid hvor bortkastet all denne grublingen egentlig er., og dette gjelder flere ting.

Anonymous poster hash: 9e2d3...fb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Nei, jeg er ikke redd for det. Jeg er ikke verdens mest atraktive, men jeg har et helt ok utseende og en personlighet mange menn har sakt de liker.

Mannen min er en flott og stabil mann, hvis han ikke hadde trivdes med meg så hadde han uten tvil tatt ut skilsmisse, det er jeg sikker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen... Nå kan jeg jo ALDRI date ei dame fra KG, hun vil jo starte hele daten med "Jasså... Så du synes jeg er stygg?" :nigo:

Yes.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Det kan tenke på, men tenker mer på at han sikkert hadde likt å være sammen med noen som var litt mer stabil enn det jeg kan være. Jeg sliter med diverse og har absolutt ikke livet på stell, men allikevel blir han. Forstår ikke helt den.

Men samtidig så tror jeg at han hadde hatt litt vanskeligheter med å finne noen som er akkurat som meg. Vi bor på en liten plass, og jeg har forstått at jeg skiller meg ut fra mange av kvinnene som bor her.

Så jeg får håpe at jeg har mer å tilby han enn det en som bare er penere enn meg. Selvsagt finnes det nok kvinner der ute som har mye av det jeg har, og som både er penere og mer stabil. Men jeg orker ikke å bekymre meg over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...