Gå til innhold

Tenker dere ofte på at kjæresten deres kan finne noen som er mer attraktiv enn dere selv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere som er i et forhold, tenker dere ofte på om kjæresten deres kan finne noen som er mer attraktiv enn dere selv? Det er skikkelig ubehagelig å få slike tanker når jeg gjør det.



Anonymous poster hash: 16e1c...eec
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dere som er i et forhold, tenker dere ofte på om kjæresten deres kan finne noen som er mer attraktiv enn dere selv? Det er skikkelig ubehagelig å få slike tanker når jeg gjør det.

Anonymous poster hash: 16e1c...eec

Stygt å si det, men det skjer ofte. Jeg kjenner mange som har gjort det slutt med kjærestene sine og blitt sammen med folk som ser bedre ut.

Utseendet er mye viktigere enn det vi innrømmer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Virker kanskje arrogant, men jeg tror ikke han vil få noen mer attraktiv. Jeg er en god del år yngre og kan generelt velge ganske fritt. Jeg har sett bilder av eksene hans også. Sikkert kjempebra jenter på mange måter men om vi snakker utelukkende om utseendet, så ser jeg ikke på dem som truende for å si det sånn.



Anonymous poster hash: 82e53...5b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Virker kanskje arrogant, men jeg tror ikke han vil få noen mer attraktiv. Jeg er en god del år yngre og kan generelt velge ganske fritt. Jeg har sett bilder av eksene hans også. Sikkert kjempebra jenter på mange måter men om vi snakker utelukkende om utseendet, så ser jeg ikke på dem som truende for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 82e53...5b6

Man vet jo aldri..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De første årene vi var sammen slet jeg veldig med (fullstendig ubegrunnet) sjalusi, blant annet fordi mannen min ser mye bedre ut og er mer populær enn meg.

Med årene har vi "vokst sammen" mer, og etter hvert som vi har etablert oss og fått barn har jeg skjønt at mine bidrag til forholdet er like viktige, og at det er andre ting enn et pent utseende som gjør at folk holder sammen som et par.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke redd for at han skal bli sammen med en som er mer attraktiv, men er redd for at han skal synes at noen er mer attraktiv enn meg.



Anonymous poster hash: 282c2...8c9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er i et forhold, tenker dere ofte på om kjæresten deres kan finne noen som er mer attraktiv enn dere selv? Det er skikkelig ubehagelig å få slike tanker når jeg gjør det.

Anonymous poster hash: 16e1c...eec

Nei.... Det er ikke akkurat det jeg tenker mest på/er redd for...

Anonymous poster hash: 4dc46...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo aldri..

Man kan ikke spå fremtiden mener du? Det er åpenbart. Spm. var om dette var en bekymring, og svaret mitt er nei.

Anonymous poster hash: 82e53...5b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heldigvis sluttet med den grusomme leken som het; Hva om.......

Det gjelder det fleste områder i livet.

Du blir bare veldig sliten av denne leken

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ludodama

Nei, jeg innser og aksepterer at det eksisterer kvinner på denne jord som har bedre utseende enn meg, er smartere, er bedre i senga, har mer sprudlende humør og sikkert aldri PMS heller - for alt jeg vet er de også handy OG vinner mesterskap i både baking og matlaging.

Og, det kan godt hende at en sånn en hadde forelsket seg i samme menn som meg og mulig jeg også hadde blitt dumpet i så tilfelle.

Ser ikke helt problemet, er jo fint lite jeg kan gjøre med slike hypotetiske problemstillinger.

Enten vil en person være med meg, eller så vil de ikke det.

Livet blir lettere når livet ikke går i tusen knas fordi man ikke vinner kombinert Ms Universe og Nobelpris i alle kategorier bare av det henseende å vinne en manns gunst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig ser jeg få som trussel. Det har nok dessverre vert omvendt, da mange kvinner har trodd jeg har prøvd meg på kjærestene deres fordi jeg snakket uskyldig med dem, jeg går ikke rundt og prøver meg på opptatte menn og den latterlige bekreftelse-leken det virker som mange kvinner holder på med. Derimot, har jeg kraftige konsetrasjonsvansker (vurderer egentlig å ta en sjekk på om jeg har kraftig ADHD/ADD elns), og vil nok være redd for at den potensielle kjæresten vil finne seg noe som er "smartere", altså har høy utdannelse i tillegg til å være veldig pen..der ser jeg trusselen i folk. Hilsen kvinne 24.



Anonymous poster hash: 9e2d3...fb4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er i et forhold, tenker dere ofte på om kjæresten deres kan finne noen som er mer attraktiv enn dere selv? Det er skikkelig ubehagelig å få slike tanker når jeg gjør det.

Anonymous poster hash: 16e1c...eec

vel, hun kan ikke finne akkurat meg.....

.... et forhold er basert på mer enn bare utseende. Er det meg hun vil ha så finnes det ingen bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...