Gå til innhold

kjæresten min skrev navnet til sin eks, tagget sin eks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vil gjøre alt for å beskytte meg selv nå. Han sa at han kanskje kunne møte meg i dag, og jeg skrev i går at han måtte bare sende meg en melding i dag hvis han kan.

Jeg føler for å beskytte meg selv nå. Var gjerne dumt å åpne forholdstatus og veggen min, men jeg mener at det er på sin plass. Dersom eksen er nyskjerrig så kan jo hun også se at det er en dame i hans liv, som han ikke har dumpet ennå ;)

Det kan jo være at jeg har feil, men det er såpass intenst kontakt spesiellt alt eksen kan skrive om til han, at jeg mener at jeg har rett til å være usikker :)



Anonymous poster hash: 5f307...db4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får dumpe han. Han fortjener bedre enn en usikker småjente som deg.

Mener at jeg har full grunn til å være usikker når hun skriver at hun ønsker at han flytter til hjembygda hans på facebook :)

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener at jeg har full grunn til å være usikker når hun skriver at hun ønsker at han flytter til hjembygda hans på facebook :)

Anonymous poster hash: 5f307...db4

"Når hun". Er det hun du er sammen med? Kommunikasjon er ordet, og om du ikke stoler på typen din burde dere vel ikke være sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Når hun". Er det hun du er sammen med? Kommunikasjon er ordet, og om du ikke stoler på typen din burde dere vel ikke være sammen?

nei, men jeg har forsøkt å stole på han. Man forsøker jo, men når man føler at man får "slag" i ansiktet hele tiden, med at eksen skriver alt mulig om sex, og at hun lengter etter min eks, så blir det litt for mye for meg. Og jeg vurderer å gå uten å si et ord. Jeg vet ikke om hun vet om meg.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De har ikke barn sammen. Nå skal han på juleferie til hjembygda. Og da skal han besøke eksen sin. Hun skrev på facebook at hun håper at han får seg en ny jobb der hun bor, for da vil hun bli lykkelig. Jeg kan ikke styre det. Jeg blir usikker. Har nevnt det til han før, og han sier at han ikke forstår at jeg må diskutere det, for han ser ingen problem med det.

Jeg sletter ikke han av facebook, selv om jeg er veldig lei situasjonen. Det ser ikke ut til at det er mulig å ta en diskusjon om dette med han heller. Tror han er i ferd med å dumpe meg.

Jeg godtar vennskap med en eks,men det er innholdet i meldinger som får meg til å slite.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Der høres ikke bra ut. Med mindre han er en du virkelig vil satse på er det kanskje bedre å dumpe han før han dumper deg? Jeg hadde ikke godtatt det der hvert fall. Var oppi noe lignende når jeg var tenåring. Mister hele selvtilliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der høres ikke bra ut. Med mindre han er en du virkelig vil satse på er det kanskje bedre å dumpe han før han dumper deg? Jeg hadde ikke godtatt det der hvert fall. Var oppi noe lignende når jeg var tenåring. Mister hele selvtilliten.

Nå skrev eksen et nytt innlegg, der hun skriver at hun håper at alle kan trykke likes på at min kjæreste skal være med henne på en konsert neste helg. Merkelige greier ;)

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der høres ikke bra ut. Med mindre han er en du virkelig vil satse på er det kanskje bedre å dumpe han før han dumper deg? Jeg hadde ikke godtatt det der hvert fall. Var oppi noe lignende når jeg var tenåring. Mister hele selvtilliten.

ja, mister selvtilliten av sånnt. Så jeg lurer på om jeg skal lukke forholdstatusen, eller ha alt åpent? Hva mener dere? Altså på facebook? Jeg ville bare få frem at dette er idiotskap på en helt uskyldig måte ;)

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skrev eksen et nytt innlegg, der hun skriver at hun håper at alle kan trykke likes på at min kjæreste skal være med henne på en konsert neste helg. Merkelige greier ;)

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Just dump him and get it overwith.

Du kommer aldri til å stole på han uansett, så bare la han gå.

Anonymous poster hash: 14308...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just dump him and get it overwith.

Du kommer aldri til å stole på han uansett, så bare la han gå.

Anonymous poster hash: 14308...433

Jeg kunne stolt på han dersom han hadde sagt ord som får meg til å være trygg, men det er det han ikke gjør. Og nå lurer jeg på om jeg bare skal slette han fra facebook, for nå ble det litt for mye for meg ;) jeg har ikke lyst å si han et ord, for jeg føler at han bør forstå selv at dette er vanskelig for meg. Han må unnskylde seg godt for at jeg skal klare å fortsette nå. Forholdstatus og vegg er åpen nå, så nå kommer det jo frem hvor desperat eksen er og hvordan situasjonen er på facebook. Dumt å gjøre det sånn, men dette er for dumt spør dere meg. De som hadde følt at dette var greit forstår ikke jeg :)

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne stolt på han dersom han hadde sagt ord som får meg til å være trygg, men det er det han ikke gjør. Og nå lurer jeg på om jeg bare skal slette han fra facebook, for nå ble det litt for mye for meg ;) jeg har ikke lyst å si han et ord, for jeg føler at han bør forstå selv at dette er vanskelig for meg. Han må unnskylde seg godt for at jeg skal klare å fortsette nå. Forholdstatus og vegg er åpen nå, så nå kommer det jo frem hvor desperat eksen er og hvordan situasjonen er på facebook. Dumt å gjøre det sånn, men dette er for dumt spør dere meg. De som hadde følt at dette var greit forstår ikke jeg :)

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Gutter er ikke tankelesere, og hvis du ikke tar det opp med han og forklarer han hvordan du har det, så vil han ikke forstå det.

Jeg synes bare det blir for dumt at du er fast bestemt på at han driver dobbeltspill, når det er fult mulig at det ikke er noe annet enn vennskap bak status-greiene og sånn. Eksen min var utro flere ganger, og jeg vil tro at han da ville holdt det skjult fra deg om han player deg, som eksen min. Ikke åpenbart på facebook.. Hvis han er så dum, så er bare det en god nok grunn til å dumpe han.

Men bare vær litt åpen når du snakker med han, for du må jo ta det opp når det påvirker deg så mye.

Anonymous poster hash: 14308...433

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter er ikke tankelesere, og hvis du ikke tar det opp med han og forklarer han hvordan du har det, så vil han ikke forstå det.

Jeg synes bare det blir for dumt at du er fast bestemt på at han driver dobbeltspill, når det er fult mulig at det ikke er noe annet enn vennskap bak status-greiene og sånn. Eksen min var utro flere ganger, og jeg vil tro at han da ville holdt det skjult fra deg om han player deg, som eksen min. Ikke åpenbart på facebook.. Hvis han er så dum, så er bare det en god nok grunn til å dumpe han.

Men bare vær litt åpen når du snakker med han, for du må jo ta det opp når det påvirker deg så mye.

Anonymous poster hash: 14308...433

så du ville ikke åpent facebook veggen eller forholdstatusen på facebook, slik at et mulig dobbelsspill kommer ut?

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg ihvertfall at eksen hans ønsker å ha han med seg på en konsert når han kommer til hjembygda, og ber alle trykke likes på at han skal være med ;) Høres barnslig ut, men jaja.. jeg forstår det ikke. Jeg kan jo prøve å tro at det er vennskap og gi det mer sjanser. Men jeg kan også da risikere å bli kjempeskuffet når han mulig dumper meg til fordel for henne ;)



Anonymous poster hash: 5f307...db4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tagge eller trykke like på eksens status er ikke noe problem. Problemet her er jo at han anser henne som sin aller beste venninne når det burde være deg.

Jeg har mange gode mannlige venner, men ingen av dem er mine ekser. Og jeg hadde aldri sagt at en annen mann var min aller beste venn, det er jo min partner som er min aller beste venn og min kjære.

Antar dere er unge?



Anonymous poster hash: b188e...125
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å tagge eller trykke like på eksens status er ikke noe problem. Problemet her er jo at han anser henne som sin aller beste venninne når det burde være deg.

Jeg har mange gode mannlige venner, men ingen av dem er mine ekser. Og jeg hadde aldri sagt at en annen mann var min aller beste venn, det er jo min partner som er min aller beste venn og min kjære.

Antar dere er unge?

Anonymous poster hash: b188e...125

vi er ikke unge. Han er 40 år..... Eksen hans og jeg er 35. ;)

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men jeg lar statusen min stå åpen, og veggen min også. Så kan jo eksen hans se så mye hun vil på at han gikk videre. Det samme kan vennene hans. Det kan jo være at hun har sett det allerede siden hun poster et desperat innlegg på veggen hans .

Dette kan være uskyldig, men er det uskyldig kontakt mellom de så skader dette ingen. Det skader ikke han at jeg har åpen vegg, og åpen status :) Derfor har jeg det inntil videre, uten å lage noe mer dramatikk.



Anonymous poster hash: 5f307...db4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg lar statusen min stå åpen, og veggen min også. Så kan jo eksen hans se så mye hun vil på at han gikk videre. Det samme kan vennene hans. Det kan jo være at hun har sett det allerede siden hun poster et desperat innlegg på veggen hans .

Dette kan være uskyldig, men er det uskyldig kontakt mellom de så skader dette ingen. Det skader ikke han at jeg har åpen vegg, og åpen status :) Derfor har jeg det inntil videre, uten å lage noe mer dramatikk.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Ja, så la det være åpen da! Er du virkelig så usikker så du ikke klarer å ta avgjørelser ang din egen Facebookprofil?

Anonymous poster hash: 17fde...8ec

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så la det være åpen da! Er du virkelig så usikker så du ikke klarer å ta avgjørelser ang din egen Facebookprofil?

Anonymous poster hash: 17fde...8ec

jeg vil ikke fremstå som psyko. Men jeg mener at dette har på sin plass å la den stå åpen nå. Og at det ikke virker psyko ut. Jeg er rolig ellers og skaper ingen dramatikk annet enn å la fakta stå åpent :)

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil ikke fremstå som psyko. Men jeg mener at dette har på sin plass å la den stå åpen nå. Og at det ikke virker psyko ut. Jeg er rolig ellers og skaper ingen dramatikk annet enn å la fakta stå åpent :)

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Virker psycho ut? Det er da ingen som vil få vite noe om profilen din hvis de ikke går inn på den, det er ikke sånn at den blir liggende på forsiden på facebook som en nyhetssak for hele verden.

Anonymous poster hash: 17fde...8ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...