Gå til innhold

kjæresten min skrev navnet til sin eks, tagget sin eks


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men det føles virkelig ikke bra ut når eksen skriver på facebook at hun vil bli lykkelig hvis kjæresten min flytter til stedet hun bor. Han søker ny jobb. Og jeg er lei disse kommentarene fra henne. Det er over min grense på toleranse.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det føles virkelig ikke bra ut når eksen skriver på facebook at hun vil bli lykkelig hvis kjæresten min flytter til stedet hun bor. Han søker ny jobb. Og jeg er lei disse kommentarene fra henne. Det er over min grense på toleranse.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Litt lite respekt for deg, aner jeg? Snakk med typen din du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt lite respekt for deg, aner jeg? Snakk med typen din du..

Ja jeg tror at han har drevet et dobbeltspill. Men det virkrr som om han elsker den oppmerksomheten eksen gir han. Fikk lyst å slette han rett ut av facebook. For nå føler jeg at jeg kun risikerer å bli såret.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et innlegg på en annen facebookside på nett. Et humorinnlegg: to make someone smile het den. Og han skrev og tagget eksen sitt navn der

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Ser ikke problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tror at han har drevet et dobbeltspill. Men det virkrr som om han elsker den oppmerksomheten eksen gir han. Fikk lyst å slette han rett ut av facebook. For nå føler jeg at jeg kun risikerer å bli såret.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Men ser du andre ting ved han også, som plager deg? Altså ting han gjør? Møtes de ofte alene?

Jeg ville nok pratet med han først, blir for dumt å slette ham og aldri ha kontakt igjen.

Synes dog måten hun snakker til ham på viser null respekt for deg. Hadde ALDRI godtatt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir så trist og oppgitt... Over kvinnfolka! Jeg har selv mange guttevenner og aldri sett på de som noe seksuell måte. Ofte er jeg mere med de enn med kjæresten, og jeg poster også våre interne sjargonger og humorer, eller foreksempel "Here's to the people that mean a lot for you"-bilder osv.
3 av 4 ekser er jeg ekstremt glad i fortsatt, vi har jo vært utrolig nære, og som med venninder man har vært nære med men vokser i fra så vil man alltid være like nære når man møtes igjen og være takknemmelig for de fine stundene. En av mine ekser er syk, og hvis jeg deler en artikkel som omhandler hans sykdom eller lignende så poster jeg den med et hjerte, akuratt slik jeg ville gjort for en venninde.

Vi jenter er og blir sjalue, men vi er nødt til å lære oss å se hva vi gjør selv også. For meg er det helt naturlig å fortsatt ha kjærlighet til mine ekser eller sende de relevante ting fordi jeg bryr meg, det ville vært helt høl i huet om kjærsten min nå skulle nekte meg i å bry meg om de, men han har jo reagert men slått seg til ro med at jeg uansett ikke har sex med de eller flørter, men simpelthen bare bryr meg.
Jeg har blitt rasende sint og lei meg bare min kjæreste har likt bildet til en annen jente eller får wallpost fra gamle klassevenninder at det er på tide å møtes igjen, men når man setter seg selv i hans sko så vet man at det hele er harmløst og deretter lære seg å kontrollere det å bli mistenksom og ta ting personling med en gang.



Anonymous poster hash: 5ee9d...2c9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er unødvendig å ha noe med eksen å gjøre med mindre de har barn, men da blir det på en helt annen måte. Skjønner ar ts blir usikker, de har jo faktisk vært sammen, hun kan ikke vite hva de føler innerst inne. Synes det er litt respektløst rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks er en av mine aller beste venner, og vi snakker i tlf ukentlig (bor i forskjellig by). Ingenting romantisk igjen imellom oss, men vi blir å holde vennskapet uansett. Ser ikke helt problemet, selv om kg har fått meg til å føle meg unormal mtp dette.

Om du har kjæreste blir jeg overrasket. Sannsynligvis kommer ikke din nye kjæreste tilårskomne være ok med dette.

Anonymous poster hash: 19b1f...360

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så trist og oppgitt... Over kvinnfolka! Jeg har selv mange guttevenner og aldri sett på de som noe seksuell måte. Ofte er jeg mere med de enn med kjæresten, og jeg poster også våre interne sjargonger og humorer, eller foreksempel "Here's to the people that mean a lot for you"-bilder osv.3 av 4 ekser er jeg ekstremt glad i fortsatt, vi har jo vært utrolig nære, og som med venninder man har vært nære med men vokser i fra så vil man alltid være like nære når man møtes igjen og være takknemmelig for de fine stundene. En av mine ekser er syk, og hvis jeg deler en artikkel som omhandler hans sykdom eller lignende så poster jeg den med et hjerte, akuratt slik jeg ville gjort for en venninde.Vi jenter er og blir sjalue, men vi er nødt til å lære oss å se hva vi gjør selv også. For meg er det helt naturlig å fortsatt ha kjærlighet til mine ekser eller sende de relevante ting fordi jeg bryr meg, det ville vært helt høl i huet om kjærsten min nå skulle nekte meg i å bry meg om de, men han har jo reagert men slått seg til ro med at jeg uansett ikke har sex med de eller flørter, men simpelthen bare bryr meg.Jeg har blitt rasende sint og lei meg bare min kjæreste har likt bildet til en annen jente eller får wallpost fra gamle klassevenninder at det er på tide å møtes igjen, men når man setter seg selv i hans sko så vet man at det hele er harmløst og deretter lære seg å kontrollere det å bli mistenksom og ta ting personling med en gang. Anonymous poster hash: 5ee9d...2c9

Gutter ville heller aldri vært interessert i at kjæresten skulle ha slik kontakt med eksen.

Anonymous poster hash: 19b1f...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med folk?

Han tagget en morsom side til eksen og det er ille? Er ikke alle som forlater et forhold med hat og forakt.

Har du kjæreste?

Anonymous poster hash: 19b1f...360

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt jeg TS, medmindre de har barn sammen så synes jeg ekser skal være et tilbakelagt kapittel i livet når man har fått seg ny kjæreste.

Anonymous poster hash: 7555f...9bb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er unødvendig å ha noe med eksen å gjøre med mindre de har barn, men da blir det på en helt annen måte. Skjønner ar ts blir usikker, de har jo faktisk vært sammen, hun kan ikke vite hva de føler innerst inne. Synes det er litt respektløst rett og slett.

De har ikke barn sammen. Nå skal han på juleferie til hjembygda. Og da skal han besøke eksen sin. Hun skrev på facebook at hun håper at han får seg en ny jobb der hun bor, for da vil hun bli lykkelig. Jeg kan ikke styre det. Jeg blir usikker. Har nevnt det til han før, og han sier at han ikke forstår at jeg må diskutere det, for han ser ingen problem med det.

Jeg sletter ikke han av facebook, selv om jeg er veldig lei situasjonen. Det ser ikke ut til at det er mulig å ta en diskusjon om dette med han heller. Tror han er i ferd med å dumpe meg.

Jeg godtar vennskap med en eks,men det er innholdet i meldinger som får meg til å slite.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har han på facebook nå, men det er like før han er slettet, for jeg orker ikke å sitte å lese på den typen meldinger fra eksen hans på facebook. Det føles ikke godt ut for meg.

Sist gang han var hos henne var for 1 måned siden. Da hadde hun spurt om han ville overnatte hos henne. Jeg spurte han om han gjorde det. Da sa han: nei, men det var fordi han ikke hadde tid til det. Men ellers ville han ha gjort det. På samme rom sa jeg. Nei på gjesterommet hennes sa han.



Anonymous poster hash: 5f307...db4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Skal man ikke kunne skrive navnet til en eks heller nå? Før dama går helt av skaftet

Jeg synes ikke slikt er ok. Det vil alltid være noen damer som ikke har noe i mot det, og noen som ikke liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magefølelsen min sier at han driver på med eksen samtidig som han holder på med meg. Og jeg tror aldri at eksen ville skrevet alt dette på facebooken hans hvis dette var et uskyldig vennskap.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes ikke slikt er ok. Det vil alltid være noen damer som ikke har noe i mot det, og noen som ikke liker det.

Men diskuterer jeg dette med han nå igjen, så risikerer jeg at han dumper meg kaldt og kjølig. Jeg er redd å si det. Men dette har jo med respekt å gjøre, og det er vel mer rett å si ifra enn å feige ut. Men jeg har veldig lyst å feige ut. Han må vise mer forståelse hvis han skal ha holde på meg. Har blitt såret før, og vil ikke sitte igjen å føle meg som en sjalu taper.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Men diskuterer jeg dette med han nå igjen, så risikerer jeg at han dumper meg kaldt og kjølig. Jeg er redd å si det. Men dette har jo med respekt å gjøre, og det er vel mer rett å si ifra enn å feige ut. Men jeg har veldig lyst å feige ut. Han må vise mer forståelse hvis han skal ha holde på meg. Har blitt såret før, og vil ikke sitte igjen å føle meg som en sjalu taper.

Du setter selv dine egne grenser, og kjenner du at den grensen er nådd så synes jeg ikke du skal føle deg som en sjalu taper, uansett utfallet av denne situasjonen. Synes dog det er dumt om dere har et fint forhold ellers, og dere gjør det slutt over noe som kan ordnes opp i. Hvis det virkelig plager deg burde du snakke med ham. Kan du ikke snakke med kjæresten din, oppfordrer jeg deg til å vurdere om forholdet er liv laga i det hele tatt.

Håper det ordner seg for deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumpe han fordi han tagget eksen sin i et innlegg på facebook? Wow, that's harsh.

Jeg har ikke så mange ekser, men to, og jeg kan snakke som normalt med begge to. Vi er fortsatt gode venner, og jeg er åpen og ærlig med min nåværende kjæreste om det også. Han blir litt småsjalu innimellom men han vet at jeg er hans, og jeg har heller ikke noen interesse av å bli sammen med eksene mine, og de vil ikke bli sammen med meg igjen, såå. Det er jo en eks av en grunn som regel, didn't work out og man vet som regel at det ikke vil funke hvis det allerede har blitt slutt.

Snakk heller med ham, om du synes det er så feil at han har kontakt med eksen sin så må du jo bare si ifra at du synes det er ukomfortabelt.



Anonymous poster hash: 14308...433
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du setter selv dine egne grenser, og kjenner du at den grensen er nådd så synes jeg ikke du skal føle deg som en sjalu taper, uansett utfallet av denne situasjonen. Synes dog det er dumt om dere har et fint forhold ellers, og dere gjør det slutt over noe som kan ordnes opp i. Hvis det virkelig plager deg burde du snakke med ham. Kan du ikke snakke med kjæresten din, oppfordrer jeg deg til å vurdere om forholdet er liv laga i det hele tatt.

Håper det ordner seg for deg! :)

Ja , og nå tok jeg et siste vink itilfelle eksen ikke vet om meg ;) Jeg tror han får seg en overaskelse hvis han har bedrevet dobbeltspill ;) Jeg markerte meg litt på siden hans jeg også ;) Og åpnet forholdstatusen min , og veggen min slik at hvis hun klikker inn av nyskjerrighet så ser hun at jeg er i et forhold med han ;) Jeg vet ikke om hun vet om meg. Det kan virke som om hun ikke gjør ;) Men uansett så viser det at han driver et dobbeltspill åpentlyst ;)

Jeg tolererer det ikke, og jeg kjenner på magefølelsen at her er det noe galt når hun bønnfaller han om å flytte til hjemstedet igjen.

Anonymous poster hash: 5f307...db4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...