Gå til innhold

Så lei av at menn prøver seg!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hvordan? Kan jo ikke være sur eller avvise før de har gjort noe? Det blir jo rart

Anonymous poster hash: 110b2...724

Hva er det disse mennene gjør som du synes er ubehagelig? Kan du komme med noen flere eksempler?

Anonymous poster hash: 67514...87c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det disse mennene gjør som du synes er ubehagelig? Kan du komme med noen flere eksempler?

Anonymous poster hash: 67514...87c

For eksempel at noen på bussen spør om å få nummeret mitt eller gå på kafe, en på jobben som igjen og igjen tilbyr seg å kjøre meg "hvor som helst", stiller spørsmål om hva jeg har gjort i helgen for å finne ut hvem jeg har vært med og om jeg har kjæreste, eldre menn som tar på meg og setter frem kinnet for å få klem så jeg føler jeg ikke kan la være (han samme gamle spurte om hvor jeg bodde og om jeg hadde kjæreste), menn som blunker til meg i offentligheten eller stirrer og deretter følger etter meg inn i heisen, alltid når jeg venter på bussen stirrer menn som kjører forbi, nesten så det blir trafikkfarlig for de vrir nesten halsen ut av ledd noen ganger, ikke bare et kjapt blikk rundt seg...

Anonymous poster hash: 110b2...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok at i noen tilfeller er det irriterende å være pen?

Jeg ser ikke på meg selv som stygg, mange menn som har lagt an på meg.

Jeg tar det jo som et kompliment, på en måte. Men samtidig er det irriterende å kun bli sett på som en ting... Noe å ha sex med.. De fleste gangene bryr ikke fyren seg noe om hvordan jeg er som person. Når de får vite at jeg ikke er interessert i noe sex er de ikke interessert i meg lenger.

Det er noen ganger jeg har kommet i prat med menn, og jeg tenker at han er hyggelig, han kan jeg prate med, bli kjent med, få en god venn eller bekjent. Men han vil bare ha sex. Også ødelegger han alt. Ting blir bare kleint om vi møtes igjen. Jeg møter stadig på en fyr som ville ha sex med meg. Jeg syns han var en hyggelig fyr før han absolutt skulle ha seg med meg. Han blir flau når vi treffer på hverandre, og jeg syns bare han er ekkel nå og prøver å unngå ham, og sier bare et kort hei.

Jeg kan forstå at folk gjerne vil ha menn etter seg, om de aldri får det.

Men det er ikke MIN feil at mannfolka flyr etter meg. Jeg gjør ingenting for at det skal skje. Og ikke skryter jeg av det her heller, jeg klager. Og det er ikke noe luksusproblem. Jeg har følt meg trakassert, og har i situasjoner vært redd fordi menn ikke har tatt et nei for ett nei første gangen. Jeg må si nei flere ganger, bli streng, be de holde opp.

Det er ikke noe morro.

Jeg tror nok heller noen menn må lære seg å se litt forbi utseende.

Er sikkert mange kvinner som er sånn og da, men det har jeg ikke erfart så mye av. (Bortsett fra da jeg klarte å havne på "homsefest" og ble sjekka opp av ei som tydeligvis var lesbisk :P)

Anonymous poster hash: 0e59f...0f9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var fjortiss (og dum som et brød) var det også en eldre fyr som var interessert i meg. Long story short, vi hang med noen eldre gutter.

Venninna mi ba meg juge til ham og si jeg hadde kjæreste. Noe jeg gjorde da han sa han ville ha sex med meg.

Han skulle da vite hva kjæresten min het, hvor han bodde osv.

Han syns ikke det var bra nok unnskyldning,... Jeg sa jeg hadde mensen, det syns han tydeligvis var litt ekkelt da. Også klarte jeg å snike meg unna.

Han skulle nok utnytte meg fordi jeg var ung, så et litt spesielt tilfelle da.

Men ikke første gangen menn har vært ekle mot meg. Jeg vet hva de vil, jeg har blitt fryktelig forsiktig.

Anonymous poster hash: 0e59f...0f9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan forstå at folk gjerne vil ha menn etter seg, om de aldri får det.

Men det er ikke MIN feil at mannfolka flyr etter meg. Jeg gjør ingenting for at det skal skje. Og ikke skryter jeg av det her heller, jeg klager. Og det er ikke noe luksusproblem. Jeg har følt meg trakassert, og har i situasjoner vært redd fordi menn ikke har tatt et nei for ett nei første gangen. Jeg må si nei flere ganger, bli streng, be de holde opp.

Det er ikke noe morro.

Jeg tror nok heller noen menn må lære seg å se litt forbi utseende.

Anonymous poster hash: 0e59f...0f9

TS, du må lære deg å anmelde mannfolka som trakasserer deg! Praktiser nulltoleranse for uønsket seksuell oppmerksomhet. Du har rett til å få gå i fred for plagsomme menn. Dette er en sak for politiet.

Anonymous poster hash: 12bbe...681

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, du må lære deg å anmelde mannfolka som trakasserer deg! Praktiser nulltoleranse for uønsket seksuell oppmerksomhet. Du har rett til å få gå i fred for plagsomme menn. Dette er en sak for politiet.

Anonymous poster hash: 12bbe...681

Hvorfor må folk sette det helt på spissen? Er det så vanskelig å forstå at det er uønsket med den type oppmerksomhet jeg beskrev et par innlegg over?

Anonymous poster hash: 110b2...724

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva om 10eren hadde vært tilsvarende åpen? Er det umulig at en 10er ikke er reservert? Virker jo som om det er enten eller for deg. Jeg har allerede sagt at jeg er åpen og smiler og ler mye med dem og dermed kan gi feil signaler, om jeg er en 10er eller en 7er er vel da begge mulig?

Og det at menn fra en annen kultur prøver seg "uavhengig av kvinnen" synes jeg er en utrolig smålig uttalelse, som om du påstår at jeg er stygg og at de bare prøver seg på alle uansett. Wow, må være trist å unne andre så lite!

Anonymous poster hash: 110b2...724

Men enn hvis der sånn som hun sier da? Og unne andre så lite??? Du vil ikke ha oppmerksomhet, skriver du....

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men enn hvis der sånn som hun sier da? Og unne andre så lite??? Du vil ikke ha oppmerksomhet, skriver du....

Er det sannsynlig at noen går bort til en fremmed og sjekker dem opp fordi de er lite attraktive?

Anonymous poster hash: 110b2...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sannsynlig at noen går bort til en fremmed og sjekker dem opp fordi de er lite attraktive?

Anonymous poster hash: 110b2...724

Vet aldri med folk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sannsynlig at noen går bort til en fremmed og sjekker dem opp fordi de er lite attraktive?

Anonymous poster hash: 110b2...724

Ikke FORDI de er lite attraktive. Men fordi de regner med at noen vil være et lett eller overkommelig bytte.

Anonymous poster hash: 3b695...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe fundamentalt galt i hue på folk som mener at det alltid skal munne i misunnelse. Hvis jeg er blant innvandrermenn får jeg og blikk, er jeg blant eldre menn får jeg blikk, er jeg blant unge menn får jeg blikk.

Hvis jeg står i en stor heis og det kommer en mann inn så går han klin oppi meg, selv om det er nok av plass. Har blitt spurt om telefonnr, hvor jeg bor, kafebesøk etc.

Jeg har nå selv tatt grep og går mer som en svart skygge for å unngå slike ting og dessverre så er det det man må gjøre. Ellers får man bare "suck it up" og holde kjeft.

Anonymous poster hash: e1b3a...649

Jeg bruker sjelden det argumentet, men av det forrige du skrev så lyser det faktisk misunnelse og jantelov lang vei, derfor stiller jeg meg sterkt tvilende til det du skriver her om at du har opplevd det samme.

Jeg mener derimot at det er noe fundamentalt galt i hue hos dem som mener at jenter som opplever slikt må slutte å pynte seg, slutte å se imøtekommende ut og aller helst gå i ett med tapetet- før de skal få lov til å si at de misliker uønsket opmerksomhet.

Anonymous poster hash: 27a08...2fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en slik jente som ts. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det var som om hun var universets midtpunkt, selv om hun ikke ønsket å være det. Hun fikk (får) enormt mye oppmerksomhet uansett setting. Det er ikke mulig å stoppe det!

På facebook: Utallige henvendelser fra menn i alle aldre. De eldre mennene lokket med gratis ferieopphold, og hadde det "økonomiske" å tilby. Flere playere så på henne som et "mål" siden hun for de fleste er uoppnåelig, gifte menn, eldre & unge menn, selv når hun stod oppført som "i et forhold" så fosset det inn meldinger fra både facebook og via SMS.

Flere som 'stalker' henne / har stalket, da hun har fått blomsterbuketter i alle år, kort, ja selv jeg fikk flere kort fra en av hennes stalkere.

Kjendiser har prøvd seg, politiet (i forbindelse med en anmeldelse.. veldig profesjonell politimann! Skulle fått seg en smekk den jævelen),.. Mange 'venner' av meg har prøvd seg (eller mange som har utgitt seg for å være venn av meg) -- så jeg har "venner" og venner.

Så greia er: Noen få jenter er bare latterlig pene og blir automatisk universets midtpunkt, og så sant ts ikke ønsker å bo i et hull i bakken, så får ts bare godta at hun er noe alle vil ha en bit av. Bruk det til din fordel! Og vær litt frekk / avvisende, for enkelte menn tar ikke et hint i det hele tatt.


  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen, ts!

På jobb løser jeg det ved å være veldig profesjonell. Dersom en mannlig kollega begynner å flørte, stanser jeg han med en gang og fokuserer på jobben vi skal gjøre. Gir rett og slett ikke noe rom for å flørte. Jeg er hyggelig, men har blitt ganske streng.

På byen har jeg utviklet et slags skjold som tidligere skissert. Jeg er høflig, men mildt avvisende. Takker ikke ja til drinker, holder meg til vennene jeg er ute sammen med. For meg så fungerer det rett og slett ikke å være blid og hyggelig mot alle-slik jeg egentlig er. Da får jeg så mye uønsket oppmerksomhet.

Mitt råd er at du tar mer kontroll over situasjonen. Du kan styre mye av det som skjer og sett grenser for deg selv. Vil aldri gå med på kle med i joggebukse og ikke ordne meg før jeg går ut. Jeg liker å ta meg godt ut, og hvis andre ikke kan la meg være i fred etter at jeg setter grenser er det virkelig ikke mitt problem.

Anonymous poster hash: 2d8ab...fcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nesten daglig, når jeg møter fremmede eller nye bekjente merker jeg at de prøver å lodde stemningen på hvor de har meg, noen spør direkte om jeg har kjæreste eller om å få nummeret mitt eller om jeg vil gå på kafé med dem.

Andre (hvis vi er alene) kommer nærme meg (innenfor den personlige intimsonen) og ser meg dypt inn i øynene som før man kysser. Han siste som gjorde dette sa "bare spør hvis du lurer på noe" når vi var helt nære (fordi det handlet om en oppgave på jobben). Merket på kroppsspråket hans at han var litt nervøs og usikker så han prøvde garantert på noe mer enn å bare være hjelpsom. Tidligere har han også hintet ved å snakke om steder han skal (reklamerer for det) med en liten pause etter, som for å vente på at jeg skal si at jeg vil være med. Han snakket høyt i telefonen om konsert akkurat når vi var sammen og sa at det var ledige billetter siden noen ikke ble med lkevel (kanskje tenkte han at jeg ville spørre om å bli med). Han var utrolig hyggelig da vi ble kjent men etterhvert som han har prøvd å gjøre meg interessert og ikke fått interesse har han blitt litt mer "gretten" når jeg snakker til han, før smilte han og lo av alt jeg sa og holdt blikket LENGE, Ser han noen ganger kikker i smug, men det veldig gode humøret er borte. Svarer kort og litt surt og utålmodig.

Er så lei av disse direkte og indirekte måtene menn prøver seg på og hvordan de stiller spørsmål for å se an sjansene sine. Noen er ikke så på at de spør direkte om å finne på noe, men da denne loddingen som han siste jeg nevnte. Utrolig slitsomt.

Anonymous poster hash: 110b2...724

Slitsomt, men tenk hvis du var usynlig for menn?

Slutt å klag. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en slik jente som ts. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det var som om hun var universets midtpunkt, selv om hun ikke ønsket å være det. Hun fikk (får) enormt mye oppmerksomhet uansett setting. Det er ikke mulig å stoppe det!

På facebook: Utallige henvendelser fra menn i alle aldre. De eldre mennene lokket med gratis ferieopphold, og hadde det "økonomiske" å tilby. Flere playere så på henne som et "mål" siden hun for de fleste er uoppnåelig, gifte menn, eldre & unge menn, selv når hun stod oppført som "i et forhold" så fosset det inn meldinger fra både facebook og via SMS.

Flere som 'stalker' henne / har stalket, da hun har fått blomsterbuketter i alle år, kort, ja selv jeg fikk flere kort fra en av hennes stalkere.

Kjendiser har prøvd seg, politiet (i forbindelse med en anmeldelse.. veldig profesjonell politimann! Skulle fått seg en smekk den jævelen),.. Mange 'venner' av meg har prøvd seg (eller mange som har utgitt seg for å være venn av meg) -- så jeg har "venner" og venner.

Så greia er: Noen få jenter er bare latterlig pene og blir automatisk universets midtpunkt, og så sant ts ikke ønsker å bo i et hull i bakken, så får ts bare godta at hun er noe alle vil ha en bit av. Bruk det til din fordel! Og vær litt frekk / avvisende, for enkelte menn tar ikke et hint i det hele tatt.

Takk for dette svaret :) Så du er uenig i at det er mest sannsynlig å få oppmerksomhet fordi man virker oppnåelig men egentlig ikke er så pen? Blir så usikker av de svarene :P

Hvor gammel er hun og hvordan ser hun ut sånn ca, langt hår, kort, høy, lav osv?

Tips til hvordan man kan bruke det til sin fordel? :D

Anonymous poster hash: 110b2...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring er at det er de litt pene jentene som blir mest sjekket opp. La oss ta den gode gamle 1-10 skalaen. Så blir 6-7-8 jentene sjekket opp mest.

De aller aller peneste får ofte være for det meste i fred fordi de fleste menn anser sjansene som veldig små.



Anonymous poster hash: 4c25b...485
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for dette svaret :) Så du er uenig i at det er mest sannsynlig å få oppmerksomhet fordi man virker oppnåelig men egentlig ikke er så pen? Blir så usikker av de svarene :P

Hvor gammel er hun og hvordan ser hun ut sånn ca, langt hår, kort, høy, lav osv?

Tips til hvordan man kan bruke det til sin fordel? :D

Anonymous poster hash: 110b2...724

Hun er nå nærmere 30 enn 20. Hun har vært like pen hele livet sitt. 1.70m kanskje. Blond. Det er ingen tvil om at hun er i en egen liga når det gjelder utseendet sitt, og hun er ikke noen sminkedukke om jeg kan si det slik. Hun er en naturlig skjønnhet, eller freak of nature om du vil. Og så har hun en utstråling / aura som smitter på alle rundt henne. En ting er alle de mannfolka som blir som noen sultne ulver rundt henne, men hun har en effekt på ALLE, inkludert dyr. Jenter rundt henne er misunnelige, uansett hvor pene de selv er, fordi hun får alltid mest oppmerksomhet - og hun ER den peneste. Glemmer aldri blikket fra min søsters 6 år gamle datter, første gangen hun så henne.

Til tross for hennes vesen og utseende, så har hun ikke god selvtillit. Kanskje noen menn registrerer dette og går inn for å sjekke henne opp, men jeg tror nok at hovedgrunnen til at hun blir sjekket opp er hennes utstråling. Litt vanskelig å forklare, men om du tenker litt på den myteomspunnende havfruen, så ser jeg for meg et scenario der en Havfrue ligger på en holme/skjær og synger - stemmer tiltrekker hvert eneste skip som er i nærheten - og når skipene er nære nok til å se henne, så blir de så trollbundne at før de vet ordet av det, så har de kræsjet båten.. eller om vi tenker oss at alle mennesker er som noen fluer, så er hun "lyset" de vil nærmere og nærmere.

Hvordan bruke det til sin fordel? Det kommer vel an på hvor kynisk du er.

Jeg sa til henne at det ikke bare var en velsignelse å være så pen, men også en forbannelse.

Beauty - both a blessing and a curse!

|

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nå nærmere 30 enn 20. Hun har vært like pen hele livet sitt. 1.70m kanskje. Blond. Det er ingen tvil om at hun er i en egen liga når det gjelder utseendet sitt, og hun er ikke noen sminkedukke om jeg kan si det slik. Hun er en naturlig skjønnhet, eller freak of nature om du vil. Og så har hun en utstråling / aura som smitter på alle rundt henne. En ting er alle de mannfolka som blir som noen sultne ulver rundt henne, men hun har en effekt på ALLE, inkludert dyr. Jenter rundt henne er misunnelige, uansett hvor pene de selv er, fordi hun får alltid mest oppmerksomhet - og hun ER den peneste. Glemmer aldri blikket fra min søsters 6 år gamle datter, første gangen hun så henne.

Til tross for hennes vesen og utseende, så har hun ikke god selvtillit. Kanskje noen menn registrerer dette og går inn for å sjekke henne opp, men jeg tror nok at hovedgrunnen til at hun blir sjekket opp er hennes utstråling. Litt vanskelig å forklare, men om du tenker litt på den myteomspunnende havfruen, så ser jeg for meg et scenario der en Havfrue ligger på en holme/skjær og synger - stemmer tiltrekker hvert eneste skip som er i nærheten - og når skipene er nære nok til å se henne, så blir de så trollbundne at før de vet ordet av det, så har de kræsjet båten.. eller om vi tenker oss at alle mennesker er som noen fluer, så er hun "lyset" de vil nærmere og nærmere.

Hvordan bruke det til sin fordel? Det kommer vel an på hvor kynisk du er.

Jeg sa til henne at det ikke bare var en velsignelse å være så pen, men også en forbannelse.

Beauty - both a blessing and a curse!

|

Wow, jeg synes det er utrolig flott at du skriver så fint om en eks, dette er jo rene poesien.

Skjønner at det ikke kan være lett for andre jenter å være i nærheten av noe sånt, må jo være frustrerende å alltid være andrevalget til folk (og dyr) rundt :P

Det virker jo her som om hun har en kombinasjon av utseende, utstråling og litt lav selvtillit som samlet gjør at menn tør å prøve, at hun virker vennlig og inkluderende, ikke som en stuckup bitch som vet hva hun "er god for".

Brukte hun det til sin fordel noengang eller var hun ikke så kynisk og manipulerende?

Kan jeg spørre hvordan du klarte å vinne hjertet hennes blant så mange rivaler? Så du henne på en annen måte, brydde deg om "intellektet og drømmene hennes" som en annen bruker her skrev? Er du tilsvarende kjekk som hun er pen?

Var hun typen som gikk fra kjæreste til kjæreste eller var hun litt kresen og skeptisk? Redd for å bare bli et statussymbol, slik som du nevnte at hun ble et mål for playere siden hun for de fleste var uoppnåelig?

Anonymous poster hash: 110b2...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, jeg synes det er utrolig flott at du skriver så fint om en eks, dette er jo rene poesien.

Skjønner at det ikke kan være lett for andre jenter å være i nærheten av noe sånt, må jo være frustrerende å alltid være andrevalget til folk (og dyr) rundt :P

Det virker jo her som om hun har en kombinasjon av utseende, utstråling og litt lav selvtillit som samlet gjør at menn tør å prøve, at hun virker vennlig og inkluderende, ikke som en stuckup bitch som vet hva hun "er god for".

Brukte hun det til sin fordel noengang eller var hun ikke så kynisk og manipulerende?

Kan jeg spørre hvordan du klarte å vinne hjertet hennes blant så mange rivaler? Så du henne på en annen måte, brydde deg om "intellektet og drømmene hennes" som en annen bruker her skrev? Er du tilsvarende kjekk som hun er pen?

Var hun typen som gikk fra kjæreste til kjæreste eller var hun litt kresen og skeptisk? Redd for å bare bli et statussymbol, slik som du nevnte at hun ble et mål for playere siden hun for de fleste var uoppnåelig?

Anonymous poster hash: 110b2...724

Hun har vel i grunn alltid vært jordnær og aldri gått rundt med den stuck-up-bitch-holdningen enkelte pene jenter kan ha. Men uansett, poenget var at flere i denne tråden skrev at de aller peneste jentene ikke blir sjekket opp, men det mener jeg ikke stemmer. Ikke ut i fra hva jeg har sett og erfart i alle fall.

Hun var ikke kynisk eller manipulerende, så hun har ikke brukt utseendet mye til sin egen fordel for å si det slik. Ikke som jeg vet om i alle fall. Veldig snill jente er hun.

Jeg gikk ikke inn for å stjele hennes hjerte i det hele tatt, for jeg er ikke så veldig frempå med jenter kan du si. Men på en fest hadde hun lagt merke til meg, så pratet vi litt, og jeg tenkte ikke mere over det før hun tok kontakt med meg dagen etter på (Hun husket mitt vanskelige navn!). Jeg tar det som et kompliment :-)

Om jeg er tilsvarende pen/kjekk er ikke noe jeg kan svare på, siden det kommer an på øynene som ser.

Hun gikk ikke fra kjæreste til kjæreste, i alle fall ikke offisielt. Hun har nok truffet en del menn, men det har aldri blitt noe ut av det. Så jeg antar hun er kresen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...