Gå til innhold

Han anstrenger seg ikke i det hele tatt for å se bra ut.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg holder på med en fyr nå som jeg har kjent lenge og vært god venn med helt til det romantiske plutselig dukket opp mellom oss. Han har alltids vært en gamer og vært interessert for slike nerdete ting som å sitte i et rom med 6 andre gutter og spille flere dager i strekk. Likevel var han veldig nøye på hygienen, barberingen og det å se bra ut. Han byttet klær hver dag, ordnet seg på håret, vasket seg i ansiktet osv i forhold til de andre guttene (vennene hans).

Nå i det siste har dette forfalt, og jeg aner ikke hva jeg skal si. Han kan bruke samme t-skjorte 3 dager på rad, han barberer seg ikke og han bare slenger på seg klær uavhengig om de er for små eller store for han. Håret hans er fett og jeg må mase på han for at han skal huske å barbere seg. I tillegg har ansiktet hans blitt skikkelig urent og han ser utrolig trøtt ut.
Vi har det veldig bra sammen, og jeg liker han veldig godt. Likevel er dette utrolig turn off for meg når vi skal ha sex, og jeg blir flau av å være med han på offentlige plasser fordi han ser ut som et dass. Dette er også grunnen til at jeg ikke vil bli sammen med han "offisielt". Selv bruker jeg masse tid på å barbere leggene mine, kle meg pent, ordne håret og ha fint undertøy for å glede han, men han gjør ikke det samme til meg.

Hva kan jeg gjøre?



Anonymous poster hash: 0465b...7e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør om det er noe som skjer i livet hans nå som plager han? Eller hvorfor det plutselig har blitt slik?

Anonymous poster hash: b1a8f...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om det er noe som skjer i livet hans nå som plager han? Eller hvorfor det plutselig har blitt slik?

Anonymous poster hash: b1a8f...32e

En ting jeg mistenker er jo at jeg er der for han uansett hvordan han ser ut, for jeg er jo veldig glad i han, og derfor orker han ikke å angstrenge seg mer?

I tillegg har han fått jobb der han er veldig mye rundt disse "gamingtypene", og muligens blitt påvirket av dem. Jeg tror ikke han sliter med depresjoner og slikt, men jeg kan jo spørre han om hvordan han virkelig har det neste gang jeg møter han!

Anonymous poster hash: 0465b...7e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det frekt om jeg kjøper nye klær til han som jeg tror kan passe han mye bedre enn de han har nå?

- ts



Anonymous poster hash: 0465b...7e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er sikkert bare lat som meg. Det er bare å si ifra at han skal skjerpe seg, du kommer ikke til å såre følelsene hans.

Er heller ikke noe i veien å kjøpe klær til han.



Anonymous poster hash: 902a3...30b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finn deg en som ser større mening med livet enn å tilbringe det fysisk passiv foran en skjerm. Finn deg en mann.



Anonymous poster hash: 75058...305
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si rett ut at skal dere ha sex, så må han dusje daglig. Er jo ekkelt å ha sex med noen som ikke har dusjet på 3 dager.



Anonymous poster hash: 65a0a...a36
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Blir det frekt om jeg kjøper nye klær til han som jeg tror kan passe han mye bedre enn de han har nå?

- ts

Anonymous poster hash: 0465b...7e2

Kjøp klær du :-) og en ny barbermaskin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Han er sikkert bare lat som meg. Det er bare å si ifra at han skal skjerpe seg, du kommer ikke til å såre følelsene hans.

Er heller ikke noe i veien å kjøpe klær til han.

Anonymous poster hash: 902a3...30b

Du hadde fått en liker om du ikke var anonym :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

En ting jeg mistenker er jo at jeg er der for han uansett hvordan han ser ut, for jeg er jo veldig glad i han, og derfor orker han ikke å angstrenge seg mer?

I tillegg har han fått jobb der han er veldig mye rundt disse "gamingtypene", og muligens blitt påvirket av dem. Jeg tror ikke han sliter med depresjoner og slikt, men jeg kan jo spørre han om hvordan han virkelig har det neste gang jeg møter han!

Anonymous poster hash: 0465b...7e2

Han er rygg på deg,det er bra! Ikke tenk som en kvinne,men som en mann. Det er som hunde-eiere(obs.ingen sammenligning forøvrig!). En må tenke som en hund for å bli god hunde-eier.

Oppdra ham. Det blir en kvinnes jobb når moren ikke er der lenger. I noen tilfeller :-)

Ikke på rygg for deg :-) det skulle stå . han er Trygg på deg.

Endret av Blomsterert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg hadde ikke giddet å bruke tid og energi på en sånn type. Det er IKKE en kjærestes eller partners oppgave å oppdra et voksent menneske, kjøpe klær og diverse utstyr.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Jeg hadde ikke giddet å bruke tid og energi på en sånn type. Det er IKKE en kjærestes eller partners oppgave å oppdra et voksent menneske, kjøpe klær og diverse utstyr.

Oppgave? Hva med omtanke? Og når omtanken går i ens favør,så hva er problemet?

Er du sånn prinsipprytter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fargerik

Du kan jo prøve å snakke med han om det i første omgang og fortelle kva du tenker/føler :)

Du kan sjølvsagt kjøpe nye klede til han; be han ta seg ein dusj, barbere seg, kle seg i nye klede og ta deg med ut på date :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet å bruke tid og energi på en sånn type. Det er IKKE en kjærestes eller partners oppgave å oppdra et voksent menneske, kjøpe klær og diverse utstyr.

Fullstendig enig.

Anonymous poster hash: f1c8f...73f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en som ser større mening med livet enn å tilbringe det fysisk passiv foran en skjerm. Finn deg en mann.

Anonymous poster hash: 75058...305

Hvor sa TS at han hadde pc spilling som noe annet enn en hobby?

Jeg hadde ikke giddet å bruke tid og energi på en sånn type. Det er IKKE en kjærestes eller partners oppgave å oppdra et voksent menneske, kjøpe klær og diverse utstyr.

Et menneske er ikke mindre oppdratt bare fordi han/hun ikke bryr seg så mye om klær.

Anonymous poster hash: 902a3...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Et menneske er ikke mindre oppdratt bare fordi han/hun ikke bryr seg så mye om klær.

Anonymous poster hash: 902a3...30b

Les innlegg nr. 11 av Blomsterert. Det var det jeg refererte til med oppdragelse.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les innlegg nr. 11 av Blomsterert. Det var det jeg refererte til med oppdragelse.

Husk og siter neste gang da, var lett å misforstå det der :)

Anonymous poster hash: 902a3...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn var eksen min også. Sluttet med hygiene hjemme, dusjet ikke eller pusset tennene før han skulle ut. Dette ødela sexlivet vårt totalt, finnes ikke noe som er mer turnoff enn å spørre om han kan dusje så vi kan kose oss litt. Tror dette (med mer) var mye av grunnen til at jeg følte vi ikke var kjærester lenger og jeg til slutt gikk.

Hjalp ikke å prate med han. Klærne jeg kjøpte for å "oppgradere" stilen hans litt ble sjelden brukt om vi ikke skulle noe helt spesielt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet å bruke tid og energi på en sånn type. Det er IKKE en kjærestes eller partners oppgave å oppdra et voksent menneske, kjøpe klær og diverse utstyr.

Er i grunnen enig, eneste hadde vært om han sliter med depresjon, da hadde jeg nok klart å finne meg i mer så lenge han tok tak i problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...