Gå til innhold

Hjelp, er dette en luksusproblem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Med luksuspronlem mente jeg at som om jeg har ingen andre bekymringer enn han eksen min.

Han er ikke akkurat stalker, har aldri truffet på han ute på gaten eller noe. Har ikke inntrykk av at han forfølger meg.

Han har aldri sagt oss to for alltid og sånne ting men sa at han elsket meg og kommer alltid til å gjøre det. Det er ekkelt. Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper virkelig at han kommer over meg snart og tar aldri kontakt.

Og håper at han ikke har tanker om å skade meg dersom jeg ikke velger å gå tilbake til han. Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min "kjære" eks tror det fortsatt kan bli oss! Og det er 4 år siden det ble slutt. Han bare går og venter på at jeg skal bli singel! Men det kommer aldri til å skje! Det har jeg sagt til han minst 4 ganger. "Det kommer aldri til å bli oss igjen, bare så du vet det", har jeg sagt. Men svaret jeg fikk til det var ganske provoserende. "Kom igjen, jeg vet at du er egentlig glad i meg, du trenger ikke skjule det!" Hva skal man si til sånt? Jeg har brutt all kontakt og han har ikke kontaktet meg på noen måneder. Skal ikke svare om han tar kontakt. Men hele situasjonen er ganske kjedelig. Hva tenker folk om dette her inne da?

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Drit i hele greiene. Du viser hva du mener med å leve livet ditt uten ham. Ikke la deg irritere som du gjør. Dette blir ikke et problem om du ikke lar det bli det. It takes two to tango, om du skjønner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig at han kommer over meg snart og tar aldri kontakt.

Og håper at han ikke har tanker om å skade meg dersom jeg ikke velger å gå tilbake til han. Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Forstår frykten din. Jeg hadde en eks som truet meg med vold flere ganger, han slo aldri men var mye psykisk misbruk. Han har tatt kontakt flere år etter men jeg ignorerer han alltid. Han har gitt seg nå, han vet jeg har samboer og ikke har noen interesse for ham (eksen) lenger da jeg har gitt sterkt uttrykk for det, og blokkert han overalt. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts her.

Han eksen min truet meg med vold da vi var sammen. Ikke etter det. Men grunnen til at han var "snill" etter bruddet tror jeg var kun fordi han trodde han kunne få meg tilbake. Hvor mange år bør gå før jeg er sikker da?

La oss si 2-3 år er nok? Skjønner ikke hvorfor jeg tenker dette, men redd han fortsatt har håp om at det kan bli oss, jeg har blokkert han og skiftet til annet telefon nr, tror ikke han kan kontakte meg på noen måter, med mindre han tar kontakt med nye samboeren min. Han vet hvem han er forresten. Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...