Gå til innhold

Hjelp, er dette en luksusproblem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min "kjære" eks tror det fortsatt kan bli oss! Og det er 4 år siden det ble slutt. Han bare går og venter på at jeg skal bli singel! Men det kommer aldri til å skje! Det har jeg sagt til han minst 4 ganger. "Det kommer aldri til å bli oss igjen, bare så du vet det", har jeg sagt. Men svaret jeg fikk til det var ganske provoserende. "Kom igjen, jeg vet at du er egentlig glad i meg, du trenger ikke skjule det!" Hva skal man si til sånt? Jeg har brutt all kontakt og han har ikke kontaktet meg på noen måneder. Skal ikke svare om han tar kontakt. Men hele situasjonen er ganske kjedelig. Hva tenker folk om dette her inne da?

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min "kjære" eks tror det fortsatt kan bli oss! Og det er 4 år siden det ble slutt. Han bare går og venter på at jeg skal bli singel! Men det kommer aldri til å skje! Det har jeg sagt til han minst 4 ganger. "Det kommer aldri til å bli oss igjen, bare så du vet det", har jeg sagt. Men svaret jeg fikk til det var ganske provoserende. "Kom igjen, jeg vet at du er egentlig glad i meg, du trenger ikke skjule det!" Hva skal man si til sånt? Jeg har brutt all kontakt og han har ikke kontaktet meg på noen måneder. Skal ikke svare om han tar kontakt. Men hele situasjonen er ganske kjedelig. Hva tenker folk om dette her inne da?

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Det går over etter hvert ;) Bare fortsett som før, svar høflig om han kontakter deg, ikke kontakt han... Hjelper litt når de får seg dame over tid også..

Anonymous poster hash: 0cce2...a82

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg være sikker på at dette går over? Det har gått en god stund nå. Og han har hatt flere damer. Han sier fortsatt at jeg er den eneste han noensinne elsket og kommer aldri til å slutte. Hjertet hans tilhører meg osv osv.

Uff.

Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg være sikker på at dette går over? Det har gått en god stund nå. Og han har hatt flere damer. Han sier fortsatt at jeg er den eneste han noensinne elsket og kommer aldri til å slutte. Hjertet hans tilhører meg osv osv.

Uff.

Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Null kommunikasjon hvis det er mulig ;) Hadde en lignende sak i 7 år ;)

Anonymous poster hash: 0cce2...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heldigvis ingen kommunikasjon og jeg har blokkert han fra Facebook. Håper det holder.

Han er en sånn mann som elsker en til han dør. Akkurat som faren hans. Jeg kjenner han godt. Så jeg tror han kommer alltid til å ha følelser for meg, dessverre. Har vist at han elsket meg før vi ble skikkelig ilag. Og det sårer at han fortsatt føler det samme. Men det han gjorde mot meg i slutten av forholdet gjorde at han ble alene. Jeg mener hvis man elsker noen så bruker man ikke vold mot en...

Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg reagerer på er at du kaller det for luksus..

Ringer en liten bjelle hos meg om at du kanskje liker at han er hung up on you og at det er det som gjør at han fortsatt er det..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med respekt for kjæresten din bør du kutte kontakten helt med eksen din!

Anonymous poster hash: 886e8...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NULL kommunikasjon fra din side er nøkkelen. Svarer du ham, gir du ham håp. Min forrige eks kontakter meg fortsatt en gang i blant, selv om vi begge er gift, og det er TI år siden vi var sammen. Han skriver til meg på FB, og jeg sletter uten å svare ham. Svarer jeg ham, gir jeg ham håp om at det skal bli noe igjen. I mine øyne bør ikke høflighet få plass i en slik sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Har heldigvis ingen kommunikasjon og jeg har blokkert han fra Facebook. Håper det holder.

Han er en sånn mann som elsker en til han dør. Akkurat som faren hans. Jeg kjenner han godt. Så jeg tror han kommer alltid til å ha følelser for meg, dessverre. Har vist at han elsket meg før vi ble skikkelig ilag. Og det sårer at han fortsatt føler det samme. Men det han gjorde mot meg i slutten av forholdet gjorde at han ble alene. Jeg mener hvis man elsker noen så bruker man ikke vold mot en...

Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Du? Det virker på meg som om du ikke er over ham. Han har gjort handlinger som du syns er utilgivelige,men det trenger ikke bety at følelsene dine henger med fornuft.

Du ville nok aldri skrevet dette innlegget om han ikke betydde noe for deg. Og ganske mye også,ser det ut til. Ellers ville du ikke brydd deg,og langt mindre skrevet dette innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Har heldigvis ingen kommunikasjon og jeg har blokkert han fra Facebook. Håper det holder.

Han er en sånn mann som elsker en til han dør. Akkurat som faren hans. Jeg kjenner han godt. Så jeg tror han kommer alltid til å ha følelser for meg, dessverre. Har vist at han elsket meg før vi ble skikkelig ilag. Og det sårer at han fortsatt føler det samme. Men det han gjorde mot meg i slutten av forholdet gjorde at han ble alene. Jeg mener hvis man elsker noen så bruker man ikke vold mot en...

Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Så du tenker på det? Om han elsker deg eller ikke? Nei,en skal ikke bruke vold mot noen som helst,men ofte blir de en elsker mest,utsatt. Ikke lett å forstå,og nei,en skal aldri godta eller akseptere det!

Men en er ikke alltid hva en gjør. Så er det sagt. Tror du må bearbeide følelsene dine for ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

La meg gjøre klart ett par ting. Jeg har overhodet ikke følelser for eksen min. Jeg har ingen problem å innrømme det, dersom det var slik. Pga denne mannen brukte vold mot meg, gjør det ubehagelig å vite at han fortsatt elsker meg. Jeg håper det går over hos han en dag. Hvis han kontakter meg, lar jeg være å svare. Jeg skal aldri svare han mer, er jeg høflig så er det fremdeles et svar og da forer jeg han med håp. En annen ting jeg går og tenker på er at jeg er redd han kan klikke dersom han finner ut at det KAN faktisk ikke bli oss, og da går han etter meg for å ta hevn eller noe. Hvis han lever i håpet nå, lar han meg være på en måte, men så snart han innser at det ikke er håp lenger, eksploderer han. DET er det mest skumleste for meg akkurat nå.

Anonymous poster hash: ddb47...78c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

La meg gjøre klart ett par ting. Jeg har overhodet ikke følelser for eksen min. Jeg har ingen problem å innrømme det, dersom det var slik. Pga denne mannen brukte vold mot meg, gjør det ubehagelig å vite at han fortsatt elsker meg. Jeg håper det går over hos han en dag. Hvis han kontakter meg, lar jeg være å svare. Jeg skal aldri svare han mer, er jeg høflig så er det fremdeles et svar og da forer jeg han med håp. En annen ting jeg går og tenker på er at jeg er redd han kan klikke dersom han finner ut at det KAN faktisk ikke bli oss, og da går han etter meg for å ta hevn eller noe. Hvis han lever i håpet nå, lar han meg være på en måte, men så snart han innser at det ikke er håp lenger, eksploderer han. DET er det mest skumleste for meg akkurat nå.

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Synes kanskje du lager litt mer problemer enn det bør være.. Hvorfor må du ha kontakt med han av og til?

Anonymous poster hash: 0cce2...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kontakt med han nå. Men måtte det siden han tok kontakt med meg hele tiden. Og da skrev han ting som: hei, det er noe jeg vil spørre deg om, eller hei kan du skrive når du kan? Viktig!

På den måten klarte han å få svar ut av meg så var det ikke noe viktig i det hele tatt. Til slutt ble jeg vant til det og ba han ikke kontakt meg mer. Så ble det stille.

Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke kontakt med han nå. Men måtte det siden han tok kontakt med meg hele tiden. Og da skrev han ting som: hei, det er noe jeg vil spørre deg om, eller hei kan du skrive når du kan? Viktig!

På den måten klarte han å få svar ut av meg så var det ikke noe viktig i det hele tatt. Til slutt ble jeg vant til det og ba han ikke kontakt meg mer. Så ble det stille.

Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Du må bare slette det om du får noe sånt igjen, og IKKE svare.

Anonymous poster hash: 0cce2...a82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke svare han nei.

Men er redd han kommer etter meg. Han var en del voldelig og er flink å snakke for seg, men egentlig har han et problem med sinne og jeg føler at så lenge han har følelser for meg så

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke svare han nei.

Men er redd han kommer etter meg. Han var en del voldelig og er flink å snakke for seg, men egentlig har han et problem med sinne og jeg føler at så lenge han har følelser for meg så

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Jeg tror du kan få problemer hvis du velger å svare på de få meldingene han skriver og sender til deg. Det er nok dèt som mest sannsynlig vil få ham til å eksplodere enn omvendt. Jeg forstår redselen din, men du hjelper ihvertfall ikke på din egen situasjon hvis du av frykt og misforstått "medfølelse" svarer hver gang han skriver/tekster til deg. For over tid så vil håpet hans vokse, og da vil han ta deg for nettopp å gi ham falske forhåpninger.

Håper uansett at du klarer å stå imot, og hvis ikke, så får du skifte tlf.nummer, og sette det som hemmelig hos telefonselskapet du registrerer deg hos.

Anonymous poster hash: 7487e...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er også redd for at han kan komme uansett fordi han er egentlig e taus person. Han truer ikke. Har aldri truet meg eller noe heller. Plutselig så kan han klikke og da er det for sent. Men jeg har hørt at det beste er å ikke svare eller gi han noe som helst oppmerksomhet. Nå har det som sagt vært null kontakt i 4-5 mpånder og jeg håper jeg aldri hører ifra han igjen.

Ts

Anonymous poster hash: ddb47...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det har vært null kontakt i flere mnd, hvorfor skriver du et innlegg om dette nå da. Han har lagt det bak seg, hvorfor gjør ikke du det samme?

Anonymous poster hash: 44d8a...8ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fyr som har brukt vold mot deg og påstår han fortsatt vil ha deg... det er ikke et luksusproblem, det er en stalker. True ham med anmeldelse hvis han begynner med noe "oss to for alltid" flere ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh... Blokk ham fra alt. Du har ikke noe luksusproblem, du har en idiot av en eks som prøver å innbille deg at du har det verre uten han. Det har du ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...