Gå til innhold

Menn: hjelp meg med min melding på nettdating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 33, har vært i samboerskap på mange år, og nå etter over ett år som singel "så" jeg for første gang en som jeg virkelig liker...

For å være ærlig, den jordnære og realiste kvinnen jeg er, falt pladask bare etter å ha sett hans bilde.

Og når jeg leste hans profil og hva som matcher mellom oss, så er det nesten for godt til å være sant!

Jeg har bestemt meg for å skrive en melding, men jeg klarer bare ikke det :vetikke: jeg begynner å skrive, så føles det dumt. Det er som om jeg hadde mistet alle evnene mine :fnise:

Jeg får helt panikk og trenger sårt deres hjelp... Og siden jeg ikke har bilde på profilen min (av personlige grunner, så nytter ikke å si at man får bedre sjanse med bilde...), er meldingen enda mer avgjørende.

Kan dere gi meg en pekepinne på noen ting som vil kapre deres oppmerksomhet og nysgjerrighet?

Avhengig av hva han liker skal dere sikkert si... vel, sannsynligvis er det viktigste at en kvinne vet hva hun vil, og at hun er kvinnelig og morsom.

Please hjelp meg før hjernen min brenner og forblir som en til en fjortis! :rodmer:



Anonymous poster hash: c1b67...d48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror det er vanskelig å fange oppmerksomheten uten et bilde. Dersom han er kjekk er flere kvinner interessert, og de fleste har bilde. Og det er alltid relevant å vite hvordan noen ser ut.



Anonymous poster hash: b85fb...28a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja derfor ber jeg om råd ang. melding. Jeg forstår poenget ditt, men jeg kan virkelig ikke ha bilde :(



Anonymous poster hash: c1b67...d48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han liker meldingen vil han uansett be om bilde. Ingen oppegående menn (med valgmuligheter) avtaler en date med noen de ikke har sett.



Anonymous poster hash: b85fb...28a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde sender jeg ham selvfølgelig :)

Men da må jeg få hans mail siden det ikke er mulig på nettsiden.

------->Så først må han være interessert etter kun å ha lest min melding.

Derfor trenger jeg hjelp til hva jeg kan skrive :)



Anonymous poster hash: c1b67...d48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hva er det som matcher mellom dere? Du trenger ikke i skrive til han at det og det matcher mellom dere, men at du likte det om han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanskelig å gi noen tips, uten å vite hva som står i profilen, og hva du syns matcher ;)

Anonymous poster hash: 7e0ee...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan skrive hva som helst, "Hei, hvordan går det?", eller noe. Hvis han svarer, blir først spm hans uansett: "Hei, Har du bilde?"



Anonymous poster hash: e5c35...a26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilde, ingen svar. Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: c1eff...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en lang og utfyllende melding fra en fyr uten bilde, men han skrev i første melding at han ikke kunne ha bilde pga jobben, men kunne sende. Det han skrev var såpass interessant at jeg vurderte å svare. Altså, skriv at du skal sende bilde i første melding!!

Sjansen med å lykkes på nettdating uten bilde er nok dessverre ganske lav. Utseendet er nr 1 for de fleste der.



Anonymous poster hash: d8040...c55
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en lang og utfyllende melding fra en fyr uten bilde, men han skrev i første melding at han ikke kunne ha bilde pga jobben, men kunne sende. Det han skrev var såpass interessant at jeg vurderte å svare. Altså, skriv at du skal sende bilde i første melding!!

Sjansen med å lykkes på nettdating uten bilde er nok dessverre ganske lav. Utseendet er nr 1 for de fleste der.

Anonymous poster hash: d8040...c55

pga jobben? dårligere unnskyldning finnes ikke

Anonymous poster hash: abca8...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Mitt råd til deg er å ikke hause det hele for mye opp, bare send en melding og si at du sender ham bilde om han er interessert. Ved å bruke flere dager på å tenke på hva du skal skrive, så lager du en kjempegreie inne i hodet ditt, og fallhøyden blir utrolig stor.

Skriv at du virkelig liker profilen hans, skriv noe om det han skriver, slik at han skjønner at du virkelig har lest det han skriver, og kryss fingrene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, du ser ut som en interessant person. Likte profilen din godt :)

Jeg kunne godt tenke meg å snakke med deg, men skjønner at du kanskje ikke vil svare siden jeg ikke har bilde. Jeg har ikke bilde pga ******* men sender gjerne på Mail, skjønner jo det er ok å se hvem man snakker med :)

Gi lyd om du vil skravle :)

Eller no... Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 1fcd2...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, du ser ut som en interessant person. Likte profilen din godt :)

Jeg kunne godt tenke meg å snakke med deg, men skjønner at du kanskje ikke vil svare siden jeg ikke har bilde. Jeg har ikke bilde pga ******* men sender gjerne på Mail, skjønner jo det er ok å se hvem man snakker med :)

Gi lyd om du vil skravle :)

Eller no... Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 1fcd2...ea2

Dette var forferdelig og ikke noe som jeg kunne tenke meg å svare på. "Gi lyd om du vil skravle" ser i tillegg ufattelig harry ut.

Anonymous poster hash: 14df7...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten bilde stiller du svakt, så hvis du virkelig håper å få svar bør du ikke redusere sjansene dine ved å være bildeløs.

Ang, meldingen. Grip fatt i noe i profliteksten hans og kommenter det kort. Hold hele meldingen kort, men hyggelig og munter. Gi et kompliment for noe som står skrevet i profilteksten (Jeg synes det er tøft gjort å hoppe i fallskjerm etc.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I

Dette var forferdelig og ikke noe som jeg kunne tenke meg å svare på. "Gi lyd om du vil skravle" ser i tillegg ufattelig harry ut.

Anonymous poster hash: 14df7...e19

I stedet for å kritisere meg, kan du kanskje skrive en melding selv, som hun kan sende? Siden du tydeligvis vet hvordan det gjøres ;)

Anonymous poster hash: 1fcd2...ea2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, du ser ut som en interessant person. Likte profilen din godt :)

Jeg kunne godt tenke meg å snakke med deg, men skjønner at du kanskje ikke vil svare siden jeg ikke har bilde. Jeg har ikke bilde pga ******* men sender gjerne på Mail, skjønner jo det er ok å se hvem man snakker med :)

Gi lyd om du vil skravle :)

Eller no... Lykke til! :)

Anonymous poster hash: 1fcd2...ea2

Syns ikke den der er så dum. Men bør nok på en eller annen måte også gjøre det klart at man har full forståelse for at utseende er viktig, og at man takler å bli avvist på grunnlag av det. Er jo ingen som har lyst til å såre noen ved å motta bilder, og så bare "nei. sorry."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å kritisere meg, kan du kanskje skrive en melding selv, som hun kan sende? Siden du tydeligvis vet hvordan det gjøres ;)

Anonymous poster hash: 1fcd2...ea2

Hvorfor kan jeg ikke kritisere det du har skrevet? Det er jo slik en kan forbedre teksten sin. Jeg ville for eksempel latt være å skrive så mye om dette ikke-eksisterende bildet. Jeg synes det er så kleint å lese "men skjønner at du kanskje ikke vil svare siden jeg ikke har bilde." IKKE skriv dette. Målet er å virke spennende nok til at mannen svarer. Han skal ønske å ta kontakt. Dette virker bare stusselig og at du skjønner at han bare ignorerer deg helt. Det skal man jo da ikke. Så lenge en lover et bilde holder det i massevis.

Som flere andre her har skrevet er det vanskelig å skrive et eksempel på en melding når en ikke aner hva han har skrevet på profilen sin. Når hun stiller uten bilde bør meldingen være morsom og interessant, ikke som en eller annen kjedemelding som en hopper over. Han vil garantert hoppe over den meldingen der når TS ikke har et bilde. Jeg har ikke profiltekst, men alle de jeg har svart på har trukket ut noe fra bildet mitt og startet en samtale med det. Nå mener jeg ikke kommentarer som går på utseende mitt, men heller noe som befinner seg der. Da virker man oppriktig interessert i deg og hva du driver med.

Anonymous poster hash: 14df7...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bilde, ingen svar. Ferdig snakka.

Anonymous poster hash: c1eff...a96

Hvor mange svar får du egentlig på profilen din, når du ikke gidder å svare de som ikke legger ved bilde i første svar?

Jeg tror TS skal stresse ned og skrive det hun synes er naturlig. Å måtte ha hjelp til å lage profil og/eller svar er et dårlig utgangspunkt for å finne en som matcher.

De fleste menn svarer nok en som mener at profilen hans matcher nesten for godt til å være sant! Og de har tid til å vente på bildet.

Anonymous poster hash: 59148...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange svar får du egentlig på profilen din, når du ikke gidder å svare de som ikke legger ved bilde i første svar?

Jeg tror TS skal stresse ned og skrive det hun synes er naturlig. Å måtte ha hjelp til å lage profil og/eller svar er et dårlig utgangspunkt for å finne en som matcher.

De fleste menn svarer nok en som mener at profilen hans matcher nesten for godt til å være sant! Og de har tid til å vente på bildet.

Anonymous poster hash: 59148...5ae

Nå er ikke jeg den personen du siterte, men jeg får hundrevis. Jeg svarer aldri noen som ikke har bilde. Mye av grunnen ligger i det at mange er ute etter å lure folk. Enten med å utgi seg for å være noen en ikke er eller å ønske en affære og ikke har bilde i fare for at kona oppdager det. Jeg er skeptisk til de som ikke har bilde og tar meg ikke tid til å svare de.

Dersom TS falt pladask for denne mannen kun ved å se på bilder av han samt lese en profiltekst regner jeg med at han får mye oppmerksomhet blant jentene der inne.

Det er heller ingenting galt i å få hjelp til å skrive en profiltekst. Noen formulerer seg ekstremt dårlig slik at en for eksempel kan virke mer overfladisk enn det en egentlig er.

Anonymous poster hash: 14df7...e19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...