Gå til innhold

Hudpleier, hudlege, eller apotek? hjelp til hud!


LadyGirl

Anbefalte innlegg

Hei! jeg tror jeg har fuktfattig hud da jeg har fått tørrhetslinjer. Har brukt renseprodukter men de har kanskje vært for sterke for huden min. Vet heller ikke hvilken hud jeg har, men er også plaget med kviser, og utifra det jeg har forstått så kan kviser komme av tørr hud også. Er 25 år, og vil gjerne finne produkter til min hud som fungerer og passer perfekt til min ansiktshud. Men hvor skal jeg henvende meg?

 

Jeg vil bare vite hva slags hudtype jeg har + få produkter så jeg kan få fjernet kviseproblemet og linjene mine...

Så hvor er det best å henvende seg? Kan apotek være like bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å finne ut hvordan hudtype du har, så kan du få gratis hudanalyse hos hudpleier. Angående kviser og hud problemer, så er hudlege det beste. Hudpleier har ikke så mye kompetanse når det kommer til problem hud. Snakker kun av erfaring.

Anonymous poster hash: 37347...bbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å finne ut hvordan hudtype du har, så kan du få gratis hudanalyse hos hudpleier. Angående kviser og hud problemer, så er hudlege det beste. Hudpleier har ikke så mye kompetanse når det kommer til problem hud. Snakker kun av erfaring.

Anonymous poster hash: 37347...bbf

Hvordan går jeg frem for å få gratis hudanalyse? bestiller jeg time eller bare stikker jeg innom?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...