Gå til innhold

Bursdagsgave


LatersBaby

Anbefalte innlegg

Hei,

Datteren min skal i bursdag til en i klassen, og jeg lurer på hvor mye er det vanlig å kjøpe gave for? Hun går i 1 klasse. Er det ok å gi penger eller er det altfor kjedelig for en 6 åring å få?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hårstrikk, spenner, hårbøyle og/eller klyper til håret. En gave jenter i den alderen liker, og ikke flere "billige" leker som skaper rot i huset etter at barnet har lekt litt med det.

Penger er veldig kjedelig for barn å få... Har ei jente på fem som legger dem vekk og ikke tenker noe over dem etter hun har mottatt dem (Fint for hennes sparekonto da... ;) ).



Anonymous poster hash: 6591f...88b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hårstrikk, spenner, hårbøyle og/eller klyper til håret. En gave jenter i den alderen liker, og ikke flere "billige" leker som skaper rot i huset etter at barnet har lekt litt med det.

Penger er veldig kjedelig for barn å få... Har ei jente på fem som legger dem vekk og ikke tenker noe over dem etter hun har mottatt dem (Fint for hennes sparekonto da... ;) ).

Anonymous poster hash: 6591f...88b

Men barna liker jo gjerne disse billige lekene, hvorfor må man alltid være så praktisk? Datteren min hadde ikke vært særlig fornøyd om hun hadde fått 5 sett hårstrikker i bursdagsgave. Penger derimot er helt greit. Vi kjøper for 60-70 kr.

Anonymous poster hash: 40a9f...71c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...