Gå til innhold

skravletråd mars/april 2015


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Uansett så er jo det meste av melken som lekker den tynne formelken. Bedre å pumpe skikkelig da slik at man får fryst ned fet melk også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jo klaget på tomme pupper, men det er bare stabilisert :) Eneste dumme er at puppene ikke lenger er snasne og spretne, nå ser de ut som slappe teposer :P

Ja, fy fader, ikke det jeg hadde forespeilet meg! Satser på at de blir flotte etter vi er ferdig med å amme da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner store, fyldige pupper... Nå er de mer som vrengte bukselommer. Som om noen hadde tatt lufta ut av en ballong :ler: Jaja, godt den eneste som ser meg naken er strålende fornøyd til tross for endret utseende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fy fader, ikke det jeg hadde forespeilet meg! Satser på at de blir flotte etter vi er ferdig med å amme da :P

Nja, ville ikke satset høyt på det. :P Jeg anser meg som heldig med puppene etter første ammeperiode, for jeg slapp unna hengepupper. Men gikk likevel ned en størrelse fordi det rett og slett var mindre fyll i de. Så de var ikke like spretten og rund lenger. :P

Håper ikke det blir verre etter denne ammerunden. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at jeg hadde svære hengepupper med en del hud til overs allerede før amming, så jeg tør ikke forestille meg hvordan de blir seende ut :P nå har jeg jo bestemt meg for oprasjon etterhvert, men det kan jo ta sin tid det og :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt mye spreng og gutten vår er jo allerede 7 uker. Gleder meg til å bli mindre spreng det gjør ganske vondt til tider og jeg tørr nesten ikke å pumpe for mye heller, men kan ikke la være å pumpe fordi jeg kan få betennelse. .. sååå jaaa vanskelig dette :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fortsatt mye spreng og gutten vår er jo allerede 7 uker. Gleder meg til å bli mindre spreng det gjør ganske vondt til tider og jeg tørr nesten ikke å pumpe for mye heller, men kan ikke la være å pumpe fordi jeg kan få betennelse. .. sååå jaaa vanskelig dette :ler:

Jeg tok kontakt med ammehjelpen i går og fikk veiledning på overproduksjon. Jeg gar begynt med tømming og amming av samme bryst to ganger på rad. Dette skal visst stabilisere melkeproduksjonen. Så nå venter jeg i spenning på når det skjer!😁🍼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

E er så snill og god! Sover om natta og for det meste blid om dagen :) Begynner å høre noe som ikkert utvikler seg til latter etterhvert, skikkelig artig! Hun er litt over 3mnd nå :) E er ei litt innadvent jente, men full av liv. "Prater" ikke så mye, men eelsker å rope til tv'n og figurer på babygymmen sin, hehe. Vi koser oss sånn! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten vår er også en veldig rolig sjel. Han liker mest å ligge for seg selv, og har som regel aldri noen problemer for å sovne av alene. Jeg føler at jeg er skikkelig bortskjemt med den ungen vi fikk, har gir oss så og si aldri noen problemer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Det er så merkelig å sjekke innom tråden vår nå, for nå har det jo kommet en tråd for de med termin i 2016! Tenk at vi var helt i startgropa for bare et år siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Både rart og vemodig! I alle fall siden jeg sannsynligvis ikke skal gå gravid flere ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner den, Teriyaki! Jeg kjenner allerede at jeg gleder meg til neste graviditet! Og det er jo litt rart, ettersom jeg hadde bekkenløsning og kjedet meg masse :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg gleder meg også. Selv om jeg ble så dårlig i kroppen av det! Tenk, allerede 5 mnd lille snuppa vår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg også til neste gang, har begynt å glemme hvor mye jeg slet med bekkenlåsning og generelt dårlig form :P Og så gleder jeg meg faktisk til å føde igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg derimot ikke! Jeg og gubben har begynt å snakke mer og mer om at det kanskje er nok med en :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg derimot ikke! Jeg og gubben har begynt å snakke mer og mer om at det kanskje er nok med en :P

Hehe litt tidlig å si uansett, begge veier. Om noen år? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...