Gå til innhold

For oss rundt 100!


LilleMy84

Anbefalte innlegg

Jeg er 173 :)

Hmm, det beste med å ha gått ned så mye er at jeg slipper å hele tiden tenke på helsen, fundere på hvor lenge det er til det er min tur til å få diabetes eller ødelagte knær eller hjertesykdommer.

Og så er det veldig gøy å kjøpe klær igjen, og å kunne spise på cafe uten å føle seg overvåket av mennesker som ikke syns du burde spise is fordi du er så feit. Og så er det deilig å ikke bli såret av stygge kommentarer fra ignorante mennesker som prøver å trykke deg ned :)

Jeg gleder meg mest til å passe inn i "normale" klær igjen! Det å endelig kunne bli trendy!:)

Målet mitt er å bli en strl 40/42.. Jeg er fornøyd med formene mine. Vil bare minske dem litt over hele linja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gleder meg mest til å passe inn i "normale" klær igjen! Det å endelig kunne bli trendy!:)

Målet mitt er å bli en strl 40/42.. Jeg er fornøyd med formene mine. Vil bare minske dem litt over hele linja ;)

Samme her! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg mest til å passe inn i "normale" klær igjen! Det å endelig kunne bli trendy!:)

Målet mitt er å bli en strl 40/42.. Jeg er fornøyd med formene mine. Vil bare minske dem litt over hele linja ;)

Meg og :) Dvs, noen av formene. Enkelte ting kunne godt vært litt annerledes proposjonert. Men hadde vært godt fornøyd med å komme inn i en 40 eller 42. Ingen ambisjoner om å bli pinne :fnise:

Og ikke minst klesutvalget...Her hvor jeg bor er det ikke stort annet enn store str. avdelingene til H&M og Lindex ,bortsett fra mer voksne butikker som er ganske uaktuelt uansett, som har klær som passer....Gud så kjedelige, kjerringaktige og faktisk lite flatterende klærne der kan være til tider. Ikke så kult når man er midt i 20-åra akkurat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg og :) Dvs, noen av formene. Enkelte ting kunne godt vært litt annerledes proposjonert. Men hadde vært godt fornøyd med å komme inn i en 40 eller 42. Ingen ambisjoner om å bli pinne :fnise:

Og ikke minst klesutvalget...Her hvor jeg bor er det ikke stort annet enn store str. avdelingene til H&M og Lindex ,bortsett fra mer voksne butikker som er ganske uaktuelt uansett, som har klær som passer....Gud så kjedelige, kjerringaktige og faktisk lite flatterende klærne der kan være til tider. Ikke så kult når man er midt i 20-åra akkurat :fnise:

Lindex har faktisk blitt litt bedre. Den store avdelingen har fått mer av det trendie. Men moten som kommer nå i høst er klær som ikke er formsydde og henger rett ned! Det er ikke mye flatterende..!

Men spør de i butikkene om hjelp til å lage et antrekk til deg! De er flinke og vet mye om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som skal på fest idag?

Hva drikker dere da? Og tenker dere på kaloriene!

Selv skal jeg på fest og satser på å få danset kaloriene av meg ;) kanskje jeg får en ons og som jeg kan trene litt på!

Hahaha!!

Noe fornuftig må dem jo bli brukt til! :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker vanligvis vodka eller jägermeister, med diverse blandevann...tenker sjeldent på kaloriene i selve drinkene, men er forsiktig med hva jeg måtte komme over å spise,siden det fort kan bli en del kalorier i drinkene, pluss at forbrenningen ikke er på topp etterpå ;) men til vodka så bruker jeg gjerne lightbrus, fun light eller annet kaloriløst blandevann, for å ikke gjøre det alt for ille.

Og så er det jo greit å finne måter å brenne av litt på, som du sier :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drikker aldri lenger, men tror ikke jeg ville tenkt på det hvis jeg skulle tatt meg en fest - for en gangs skyld! :) Hadde det vært noe som hendte ofte ville jeg nok heller vurdert det ;)

I morgen er det godteristopp! Er dere klare, dere som blir med? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker aldri lenger, men tror ikke jeg ville tenkt på det hvis jeg skulle tatt meg en fest - for en gangs skyld! :) Hadde det vært noe som hendte ofte ville jeg nok heller vurdert det ;)

I morgen er det godteristopp! Er dere klare, dere som blir med? :jepp:

Samme her i grunn... veldig sjeldent at det blir noe særlig med drikking. Er nok ikke det største problemet :gjeiper:

Er superklar for godtestopp nå, blir godt å få det litt vekk tror jeg :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også hive meg med? :goodbye:

Har vært aktiv på KG en stund, men har nå startet på nytt igjen med ny bruker.

Har rundet 30 år og til min store forskrekkelse 100 kg... Livet har blitt for bedagelig. Planen er å veie seg på mandag, så legger inn faktaene imorgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg vil også gjerne være med. Jeg vet faktisk ikke hvor mye jeg veier, siden jeg har litt skrekk for tallene, men sist jeg veide meg var jeg 108, så jeg tror det ligger rundt om der.

Jeg prøver å planlegge et treningsprogram som kan funke og er gjennomførbart. Har dere noen anbefalinger til en nybegynner? Jeg har desverre ikke råd til treningsstudio, så jeg har tenkt på jogging og fjellturer. Ellers går jeg lange trilleturer med tvillingvogn nesten hver dag, men tror jeg hadde hatt godt av å få opp tempoet litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, heng dere på! :jepp:

Jeg har nettopp begynt å gå en lang tur hver dag! Har med skritteller, og tenker at turen bør være i så raskt tempo jeg klarer uten å falle halvdød om, i hvertfall en time. Følger med på skrittene, og i første omgang har jeg ikke lyst til å snu eller begynne på tilbakeveien før skrittelleren viser minst 2500 - helst 3000 - skritt, slik at det blir minst 5-6000 skritt per tur. God start, føler jeg! :jepp:

Merker jeg er litt skeptisk til hvordan jeg klarer godteristoppen. Men jeg klarte det jo i månedsvis som liten, vil tro det var mer stas med godteri i 8-årsalderen, så dette SKAL JEG KLARE!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 times tur idag, det er jo så herlig, jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det oftere. Er vel den dørstokkmila... tror jeg må starte en kamp mot den. Har også spist pizza til middag/kvelds idag, ikke like bra, men fryktelig godt.

Kan jeg ellers spørre hva dere spiser, trenger tips til frokost og lunsj, er så dårlig til å finne på noe, blir mye havregrøt og knekkebrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

173 cm og 115kg her.

Har ikke vekt, men veier meg hos legen hver gang jeg er der og vekta ligger sånn +/- på det tallet.

Har ingen konkrete mål siden jeg spiser ganske sunt og ikke klarer å trene, men jeg forsöker iallefall :)

Har mest fett rundt magen og det er det jeg vil bli kvitt. Det og dobbelthaken :(

Men rompa og puppene kunne jeg gjerne beholdt om jeg kunne :fnise:

Bruker störrelse 48-50 nå, men om jeg skal ha et mål så må det väre å bruke strl 40-42

Kommer jeg meg ned til det så hadde jeg blitt verdens lykkeligste :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ute etter GODE ting å spise til frokost o.l. selv, og jeg er en av de som IKKE spiser havregrøt :snurt:

Likte veldig godt tipset om mager vaniljekesam med jordbær og gjende (riktignok mot søtsug!), for det SMAKER, og det er jo virkelig godt! Trenger flere slike tips. Altså mat som smaker mye og godt!

Ellers dør ihvertfall min motivasjon fort :sukk:

Har hatt dagens tur i bakhodet i flere timer i dag, så takk, Nattergalen, som ga meg det siste sparket nå! ;):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen med, Ryvre! :goodbye:

Er du med på godteristoppen som starter i morgen også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen med, Ryvre! :goodbye:

Er du med på godteristoppen som starter i morgen også? :)

Takk, takk.

Blir ikke med på godteristoppen tror jeg siden jeg så og si aldri spiser godteri, men de få gangene jeg tar en sjokolade eller litt potetgull så MÅ jeg ha det (mensen :sjenert: )

Men jeg lover å aldri spise godteri på andre dager enn den ene dagen i måneden :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ute etter GODE ting å spise til frokost o.l. selv, og jeg er en av de som IKKE spiser havregrøt :snurt: :

Hva med omelett? Når jeg lager omelett, så lager jeg nok til at det blir omelett til lunch også

Bruker da noen egg, gulrot, gresslök, selleri, chili, lök, hvitlök.

Hender jeg har i litt potet om jeg har rester fra gårdagens middag, eller rökt kalkunpölse eller lignende pålegg som må brukes opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med omelett? Når jeg lager omelett, så lager jeg nok til at det blir omelett til lunch også

Bruker da noen egg, gulrot, gresslök, selleri, chili, lök, hvitlök.

Hender jeg har i litt potet om jeg har rester fra gårdagens middag, eller rökt kalkunpölse eller lignende pålegg som må brukes opp

Hmm. Hørtes godt ut det! Kanskje omelett blir det store fremover :) Takk for tips! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig mandagsmorgen og veiing!

Vekt: 100,0 (faktisk...)

Dvs BMI: 32,7 (er 1,75 høy)

Midje: 112 cm (målt på det bredeste)

Rompe: 122 cm

Lår: 71 cm

Overrm: 38 cm

Måler er også her å passe inn i 40/42. Det vil gjøre det mye lettere å finne klær.

Omelett hørtes ut som veldig bra frokostforslag, må testes. Her var det blanding av Fitness + Vita hjertego frokostblanding + blåbær biola idag. Må veie så jeg ikke spiser for mye, dessert ble et eple.

Ellers tar jeg med meg flere tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen!

Idag målte vekta 100 kg!:)

Da har jeg gått ned 1 kg siden forrige uke!

Woohoo!! :-D

Problemet er nå at ferien er over og den stressende hverdagen er kommet tilbake! Går mye på jobb men får ikke trilla i 2 timer som jeg pleier :-/

Håper likevel det fortsetter å minke!

Spent å se hvordan dere andre har gjort det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...