Gå til innhold

Anna Nicole Smith


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jadda..vi kan jo begynne å lure på om det hadde vært bedre om denne damen hadde holdt seg til å gå uten klær.

I sine overdådige kreasjoner, delvis Marilyn-plagiert, ser hun ut som en sprekkeferdig pølse. Som attpåtil kan snakke! I vendinger som kler en nydopa junkie mer enn en spekket hotdog med rekesalat og stekt løk toppet med ketchup og sennep i svinger.

Hvor mye var det hun arvet igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jadda..vi kan jo begynne å lure på om det hadde vært bedre om denne damen hadde holdt seg til å gå uten klær.

I sine overdådige kreasjoner, delvis Marilyn-plagiert, ser hun ut som en sprekkeferdig pølse. Som attpåtil kan snakke! I vendinger som kler en nydopa junkie mer enn en spekket hotdog med rekesalat og stekt løk toppet med ketchup og sennep i svinger.

Hvor mye var det hun arvet igjen?

Så du på best and worst dressed på VH1 i går, eller bare virker det sånn?

Suz :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer på en prikk' date=' suzy, men de glemte å fortelle hvor mye hun halte inn på rosin-romansen sin.[/quote']

:hoho:

Så på det jeg også... Hun er ikke sann... Stakkars dame :roll:

Tror det var endel millioner hun fikk i lomma - uten at det gjør noe bedre... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan få en god venn i Ozzy Osbourne.

Ser for meg at en samtale mellom dem kunne få sjøl Ozzy til å virke skarp.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EY! Ozzy er faktisk kul og har natulrigvis altfor god smak :ler:

Neida... men jeg syns mannen er litt sånn "klønete sjarmerende"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest var altså meg, Suzy.

Millioner kun? En fjær blir til fem høns, ålrait, men rosinen i pølsen forsørget henne vel med et milliard-beløp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...