Gå til innhold

Den dårligste musikkvideoen?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Embla s
:o han synger dritbra dah!!!!

...

Joda, det kan godt hende HAN SYNGER BRA.... Men videoene suger... (også er han/var han en skikkelig kvalmsekk. En syngende kvalmsekk med bra stemme) :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dårligste videoen jeg husker er Tarzan boy med Baltimore....den var så dårlig at jeg husker den fremdeles 20 år etterpå. :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er bare dummeEmbla som dømmer folk hun ikke kjenner da..... :sjarmor: Går ikke ann å si at noen man ikke kjenenr ER kvalme.. At han oppførte seg kvalmt på tv etc.. javel....

Sånn..... :sjarmor::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

:o Skal du kalle meg DUM vil jeg ikke være med mer :cry: *går hjem med lutende skuldre og hodet nede på knærne (nesten i allefall)*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Forresten, Maskemannen: Visste vel ikke at DU kjente Michael Jackson vel heller vel???! hæ hæ hæ?! Å nei, det stemmer - du har bare slåss med gjengen hans ja... Thenker dhet jehg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til spetakkel på en mandag!!! Sånn er d alltid....i tråder m negativt fortegn.....Krangel og mas fra ende til annen....til sperring, mener jeg! :briller:

Se på mine tråder, så POSITIVE :P de er!!! Aldri sno bråk el sure miner er, bare lutter glede og blide fjes....... :P :D :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til spetakkel på en mandag!!! Sånn er d alltid....i tråder m negativt fortegn.....Krangel og mas fra ende til annen....til sperring, mener jeg! :briller:

Se på mine tråder, så POSITIVE :P de er!!! Aldri sno bråk el sure miner er, bare lutter glede og blide fjes....... :P :D :):ler:

:ler:

Chimp ditt søte surrehode

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den der Enrique Iglesias sin.. Med Anna Kournikova??

grr..fæle begge to... og utrolig teit video!! Teit er det mest beskrivende ordet her ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ALLE videoener til Britney Spears!!! Ikke kan hun synge og det eneste hun gjør er å vise seg frem i mer og mer utfordrende positurer for hver låt som kommer! Særlig "I`m A Slave 4u" og "Boys"!! "Hun er så vulgær og selvopptatt og gjør ikke annet enn å leke deilig. De nyeste videoene har jeg heldigvis ikke sett men det har jo blitt verre og verre for hver video. Men kan jo snakke om noe hyggelig også, nemlig bra videoer og der syns jeg alle jeg har sett av moby er bra og "Feel" med Robbie Williams er en veldig fin video.

Endret av Smilla78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...