Gå til innhold

Tonight med Timothy Dahle


Brudulja

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Hva!? Det er jo tidenes nedtur!

Nei, nå overdriver du! Har du glemt Svartedauen? Jeg synes i det hele tatt du behandler middelalderen respektløst når du kaller dette "tidenes nedtur"

Lillebror var genial, forresten - bare så jeg har skrenset innom selve temaet her...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, nå overdriver du! Har du glemt Svartedauen? Jeg synes i det hele tatt du behandler middelalderen respektløst når du kaller dette "tidenes nedtur"

Nå miforstår du igjen. Tidenes er et sted i Bergen, akkurat som Nordnes. Glemte bare å skrive stor bokstad. Riktig vil være: Hva!? Det er jo Tidenes' nedtur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hva synes dere om fortsettelsen av dette programmen da?

Jeg synes hele figuren Timothy Dale er så morsom, at jeg ler i grunn bare jeg ser og hører ham! Synes dette er et flott påfunn med mange morsomheter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å se den første episoden, men skrudde lett over til annen kanal da de begynte med tiss, bæsj, promp og ståpikk humoren. Kommer nok ikke til å se fortsettelsen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldemar Hoff redda heile showet i går! Då han skulle saksøke Rizzla for lungeskadene sine... :hoho: Yndlingsfiguren min av alle Mandagsportretta til Eckbo... (Har samlevideoen!)

Elles er vel programmet litt opp og ned. Men sjølve figuren Timothy er festleg! VELDIG parodi, og samstundes heilt unik... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waldemar Hoff redda heile showet i går! Då han skulle saksøke Rizzla for lungeskadene sine... :hoho: Yndlingsfiguren min av alle Mandagsportretta til Eckbo... (Har samlevideoen!)

Elles er vel programmet litt opp og ned. Men sjølve figuren Timothy er festleg! VELDIG parodi, og samstundes heilt unik... :ler:

Spiller han I'm gone knock on your door på den videoen? Da SKAL jeg kjøpe den. Fantastisk opptreden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiller han I'm gone knock on your door på den videoen? Da SKAL jeg kjøpe den. Fantastisk opptreden!

JA!! Og Thomas Gjertsen får beskjed om å ta opp opptredenen på kassett. 'Så du skal gi ut samleplate?' 'Nei, ikke p-p-p-p-plate. B-b-b-blir bare b-b-b-bånd. Sånn s-s, s-s-s-samlebånd.' :hoho: Heilt fantastisk! (Løp og kjøp! :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og når han sier nei takk til band - han har jo rytmeboks på keyboardet sitt.. :ler::hoho::ler:

:ler: JA! ('Det æ'kkeno vits - jeg har alt samma her på keyboarden jeg så...') Og så set han tempoet på rytmeboksen altfor fort! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: JA! ('Det æ'kkeno vits - jeg har alt samma her på keyboarden jeg så...') Og så set han tempoet på rytmeboksen altfor fort! :hoho:

Vanvittig bra! :hoho: Må ut og leite etter den videoen i morgen (eller kanskje den til og med finnes på DVD..?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...me kjøpte videoen på NotaBene, trur eg det var... I ein sånn tilbudsboks, kosta under hundrelappen... Har sett han for ikkje lenge sidan òg, så du finn han nok! Viss du finn han på DVD, må du seie frå! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...