Gå til innhold

Tonight! med Timothy Dale


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

litt høydepunkt med Waldemar Hoff i går faktisk - husker han sang I'm gone knock on your door på mandagsklubben en gang. Tidenes definitivt største Eckbo øyeblikk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt høydepunkt med Waldemar Hoff i går faktisk - husker han sang I'm gone knock on your door på mandagsklubben en gang. Tidenes definitivt største Eckbo øyeblikk. :ler:
jeg har den sangen på mp3

dødsql sang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye gamle dårlige vitser der..

men det tror jeg er litt av poenget da siden hele greia er en parodi

Ja, det er det som er så artig synes jeg. De utrolig dumme vitsene som han dveler med til de er mer enn oppbrukt. Og måten Timothy Dale takler litt overraskende svar fra sine gjester med veldig nøling. :ler: Utrolig koisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er det som er så artig synes jeg. De utrolig dumme vitsene som han dveler med til de er mer enn oppbrukt. Og måten Timothy Dale takler litt overraskende svar fra sine gjester med veldig nøling. :ler: Utrolig koisk!

enig! det er veldig komisk..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har den sangen på mp3

dødsql sang :ler:

Jeg også har den!! har prøvd å finne filmen også, men det ser håpløst ut... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er kjempeartig! :ler: De er heeeelt fantastiske til å pariodiere enkelte mennesketyper!

Og endelig fikk de koppene (istedenfor pappkrusene) og da var det skrivefeil: "Tomight med Tinothy Dale" eller hva det var... He - he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har den!! har prøvd å finne filmen også, men det ser håpløst ut... :(

Som sagt i ein annan tråd om denne serien - den opptredenen (i sin heilskap!) finst på 'Mandagsportretter'-videoen! Fabelaktig!

Og er samd med mange her - Waldemar Hoff var høgdepunktet i går (er liksom ein av mine all-time favorittar han då!), saman med Asbjørn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...