Gå til innhold

The Vampire Diaries


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har begynt å se serien og syns den virker veldig bra hittil. Begynte med sesong 2 i går og gleder meg til å se resten,

Flere her som følger med på tv-serien?



Anonymous poster hash: 4f316...f42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har begynt å se serien og syns den virker veldig bra hittil. Begynte med sesong 2 i går og gleder meg til å se resten,

Flere her som følger med på tv-serien?

Anonymous poster hash: 4f316...f42

Ja, er komt litt uti sesong 3, du har mye å glede deg til :D

Anonymous poster hash: dbf2a...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, elsker den :D

Anonymous poster hash: d543c...f55

:5:

Ja, er komt litt uti sesong 3, du har mye å glede deg til :D

Anonymous poster hash: dbf2a...661

Så bra. Syns serien virker lovende, og jeg er nok litt hektet! Ser episode 8 (sesong 2) i skrivende stund :-D

Anonymous poster hash: 4f316...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, elsker den :D

Anonymous poster hash: d543c...f55

Kan vel legge til at jeg er over halveis i sesong 5, og du har mye å glede deg til ! :)

Anonymous poster hash: d543c...f55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel legge til at jeg er over halveis i sesong 5, og du har mye å glede deg til ! :)

Anonymous poster hash: d543c...f55

Er mye "cliffhangers" i serien som gjør at jeg ikke klarer å slutte å se på! Det er en del jeg ikke forstår og som jeg må finne ut av! Bra serie, og Damon er kjekk!! :)

Anonymous poster hash: 4f316...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg ferdig med sesong 2! Sesongavslutningen var spennende og jeg gleder meg til sesong 3! Tror jeg ser første episode i dag, må jo vite hvordan det går med Stefan, og hvorfor Jeremy ser ekskjærstene sine - som begge er døde.



Anonymous poster hash: 4f316...f42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en serie jeg også følger med på. Og jeg er like hekta som deg. Nesten så jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett den så jeg kunne sett alle episodene etter hverandre framfor å vente en uke eller mer til ny episode kommer...

Kos deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en serie jeg også følger med på. Og jeg er like hekta som deg. Nesten så jeg skulle ønske jeg ikke hadde sett den så jeg kunne sett alle episodene etter hverandre framfor å vente en uke eller mer til ny episode kommer...

Kos deg. :)

Hehe, jeg så sesong 2 i rekordfart! Min unnskyldning er at det er påskeferie :fnise:

Merker jeg er litt ambivalent når det gjelder det gjelder Damon og Stefan, klarer ikke å bestemme meg for om jeg vil at Elena skal bli sammen med Damon eller Stefan!

Anonymous poster hash: 4f316...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge to? Samtidig? Det hadde kanskje vært noe? ;)

Neei, det er Katherinas greie ;)

Jeg har forresten alltid vært for Damon...

Damon er min favoritt også, men altfor uforutsigbar til å være sammen med Elena? Men det er kanskje nettopp på grunn av at de er så forskjellige at de passer sammen?

Anonymous poster hash: 4f316...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett .... du har mye å glede deg til...

Syns den sesongen (eller var det to) som fokuserte for mye på Katherina ble kjedelig etterhvert. Men, det tok seg opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett .... du har mye å glede deg til...

Syns den sesongen (eller var det to) som fokuserte for mye på Katherina ble kjedelig etterhvert. Men, det tok seg opp igjen.

Så bra. Sesong tre virker lovende så langt! :-)
Jeg likte Katherina av en eller annen grunn, og håpet at hun og Stefan skulle finne tilbake til hverandre.

Anonymous poster hash: 4f316...f42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Stefan har begynt å irritere meg veldig.



Anonymous poster hash: 4f316...f42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elena blir vampyr. Kathrine dør. Kathrine har en datter.



Anonymous poster hash: 706b6...105
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elena blir vampyr. Kathrine dør. Kathrine har en datter. Anonymous poster hash: 706b6...105

?

Anonymous poster hash: 1a238...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elena blir vampyr.

Anonymous poster hash: 706b6...105

Hva er vitsen med å ødelegge spenningen for folk som følger med? Har du ikke noe annet å bidra med, enn å fortelle nøyaktig hva som skjer fremover, kan du holde deg unna.

Anonymous poster hash: 4f316...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er definitivt "team Stefan", de siste episodene har overbevist og jeg håper Elena ender opp sammen med ham!



Anonymous poster hash: 4f316...f42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...