Gå til innhold

Den siste viking på TvNorge!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor har hun May Britt vært med før ?? Kjenner igjen den kranglete minen fra en annen reality.. Noen som kjenner henne igjen? Blir takknemlig for svar, blir gal her jeg sitter ;)

Ellers: synes dere det virker gøy til nå? Masse intriger allerede, hehe.
Noen dere liker eller ikke liker?



Anonymous poster hash: 19d25...b5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enda en Robinson -lignende sak. Såkalt "Reality". Altså en serie med redigert "virkelighet". Skeptisk, men vi får se. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Nerja(?) eller May Britt. Makan til kjerringer...

Anonymous poster hash: c7d5d...90e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaller det reality gjør de. men syns ikke det var så mye "flott" over det programmet i det hele tatt



Anonymous poster hash: da700...1f6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vikinggårder, vikingskip og allværsjakker i neonfarger. Hvorfor bruke så mye penger på kulissene når de ødelegger hele stemingen med moderne klær? Blir jo bare en ny farmen-runde.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Nerja(?) eller May Britt. Makan til kjerringer...

Anonymous poster hash: c7d5d...90e

De var bare ute etter å ta Mari, og da mener jeg ikke med det faktumet at hun "jukset", men at de var ute etter henne. Det tror jeg flere av de andre deltakerene merket, hvor kjerringer de var. - Som om de hadde vunnet løpet uansett, hun der Nerja(?) hadde jo tapt uansett..

Har ingenting til overs for slike kvinnfolk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så første episoden i kveld.

Må si jeg er skuffet, for dette er bare et wannabe-Farmen opplegg.. De går ikke engang i datidens klær, noe de i større grad gjør i Farmen.

Farmen er så uendelig mye bedre, og jeg kommer neppe til å følge "Den siste Viking" til siste episode.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Så på episoden i kveld, hadde store forventninger, men skuffende kjedelig. Har alikevel tenkt å gi den en ny sjanse og følge med videre for å se om det tar seg opp igjen.

Lurer på hvordan det skal gå når det allerede er kjefting og smelling, stjeling og klining etter 30min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor henger teksten så langt foran bildene?

Anonymous poster hash: a5e19...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra intriger, kjerringsjau og noen som var vel høye på seg selv, så la jeg merke til at naturen var fantastisk flott og lurer på hvor i Norge det er tatt opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffameg, sjalusi og drama allerede. Var det Narja hun het? Hun er hvertfall ute etter å ta Mari, kun fordi hun selv ikke hadde en sjanse i å vinne :fnise: Veldig farmen inspirert dette da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får bare inn NRK for tiden, men skal følge denne tråden for å se om serien er verd å følge med på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare inn NRK for tiden, men skal følge denne tråden for å se om serien er verd å følge med på.

Det er den virkelig ikke!

Anonymous poster hash: a5e19...00b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den virkelig ikke!

Anonymous poster hash: a5e19...00b

:ler: Har begynt å skjønne det ut fra tråden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...