Gå til innhold

Paradise hotel 2014 INGEN SPOILING


Gjest Fluttershy

Anbefalte innlegg

Simone er da ikke feit.

Hvis ikke hun er feit, så vil jeg anse meg selv som undervektig. Hun har muligens normale bein, men hun har en rimelig heftig overkropp.

Anonymous poster hash: 94783...6b6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Kjenner jeg begynner å bli veldig lei av den derre "wooooow" greia, men er enda mer lei av simone. Vet ikke om jeg orker å se paradise mer når hun er der. Tror nesten jeg venter til hun er ute altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simone er da ikke feit.

neivel? hva mener du at hun er da?

Anonymous poster hash: 87772...148

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

neivel? hva mener du at hun er da? Anonymous poster hash: 87772...148

Lubben

Anonymous poster hash: 80616...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi er litt vel harde med Simone. Er enig hun nå fremstår veldig dårlig, både utvendig og innvendig.

Når hun kom inn på hotellet så syntes jeg hun var ganske digg. Deilige naturale boobs, et pent smil og fine øyne. En sånn jente en gjerne drar med seg hjem på nach for pulings.

Kan det være at hun oppfører seg som hun gjør nå fordi at kviseproblemet bare blir verre og verre? Hun ser jo ikke ut i trynet nå. Er sikker på de fleste jenter ville mistet selvtillitt og blitt usikre med alle disse kvisene. Ser ut som hun ikke tåler for mye sol, tåler ikke solkrem og gjør det endatil mye verre ved å bruke tykt lag med sminke som bare gir henne ENDA mer kviser.

Uten alle disse kvisene så hadde jeg pult Simone. Glatt!



Anonymous poster hash: d21c1...24e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg vil heller se Aurora ryke enn Simone. At hun har overlevd der inne så lenge er ett mysterium. Dama er jo stokk dum! Jeg synes det er mer tak i Simone, selv om hun blir lett kranglette og usikker.

Og jeg spyr av det der ¨wooow¨ ¨shiieeet¨ opplegget til Christer og Lene A. Det var morsomt den første epiosden, men nå tar det kaka.

Endret av Lady.In.Heels
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg blir gal av Simone. Jeg klarer henne ikke. Jeg synes hun virker ekstremt bitchy, med de blikkene hennes og de stygge og enke kommentarene hennes. Hun har virkelig en ekstremt fæl personlighet.



Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo ikke taktiske i det hele tatt. De er klar over at blomstene gir en fredning? Hvorfor ikke bare samle det rundt en person i stedet for å bare slenge de rundt for å være snill. Aurora, Mats og AM kunne jo ha gitt blomsten til Lene Angelica for eksempel. Da hadde vel ikke Simone fått den?



Anonymous poster hash: 573a5...7ac
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Caroline91

Jeg tror ikke jeg orker å se mer på paradise når Mats er der. Alt med ham irriterer meg.

PREACH! 👏👏👏 Skjønner ikke at jeg heiet på han før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som kjente noen hjerneceller dø av denne episoden?

Anonymous poster hash: 4ced6...90b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker dere i starten når den opprinnelige gruppen ville ha Christer ut og Maria ble veldig lei seg? Nå er alle de opprinnelige guttene ute, og Christer har sex med den peneste der inne, snakk om å snu situasjonen.



Anonymous poster hash: c5246...6f6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere som kjente noen hjerneceller dø av denne episoden?

Anonymous poster hash: 4ced6...90b

Selve programmer er jo en gedigen minnegudstjeneste over deltakernes...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med leggene til Janette? Har hun fått en tropisk sykdom? Det er jo mer sår enn hud der jo....



Anonymous poster hash: 7526b...3a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med hun nye Lene.... Brauteguri....



Anonymous poster hash: 8e3a8...657
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lo av Simones forsøk på å etterligne Ann Mariell sin dialekt. Haha: egh vill bahre væræh æli.. Det ble vel mer nordnorsk?



Anonymous poster hash: 69370...ccf
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Og jeg spyr av det der ¨wooow¨ ¨shiieeet¨ opplegget til Christer og Lene A. Det var morsomt den første epiosden, men nå tar det kaka.

Mhmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hva skjer med leggene til Janette? Har hun fått en tropisk sykdom? Det er jo mer sår enn hud der jo....

Anonymous poster hash: 7526b...3a0

Ser muligens ut som soleksem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...