Gå til innhold

Days of our lives


Petalouda

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Enig med dere. Ej er bare helt wow, meeen også en drittsekk :fnise:

Jeg skjønner ikke hva som skjer med Hope. Å er ikke Dr Baker liksom dø? Stått opp fra de døde igjen han å..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg stusser litt over at han har gjenoppstått fra de døde, men det passer jo fint i disse påskedager. :tunge1:

Endret av Sunshine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Jeg har fått sett noen episoder på Youtube siden jeg ligger etter.

Chole er jo skikkelig dum da. Jeg mener hun burde snakke med Daniel FØR hun hopper i seng med Phillip. Det blir for dumt. Jeg synes Chole er veldig løs på tråden.

And whats up whit Hope??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem savner dere? Jeg savner:

Peter

Kristin

Billie. Jeg savner hun som spilte Billie på 90tallet. Hun var så utrolig sleip og gjorde alt for å få Bo. Hun som spilte Billie siste likte jeg ikke. Hun var ikke den gode gamle Billie som jeg er vant med. Hun var litt for snill

John og Marlena

Han rare doktoren Rolf.

Chelsea.



Anonymous poster hash: 9191e...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg digger Melanie jeg da. hun har lissom blitt voksen på en litt kul måte. stephanie er dust phillip må klippe seg. hope-greia er teit. nicole .... jeg vet ikke helt hva jeg syns. men Ari .... hun må seriøst få seg baller. på flere måter. makan. og Brady ... vel, jeg hadde ikke giddet han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kommer ikke John og Marlena tilbake snart?? Savner litt Kristin.

Phillip trenger seriøst en haircut og jeg hadde aldri orket å vært sammen en som Brady. Hadde tørna gærn å hatt Nicole around.

Endret av Lillemeg22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Har ikke sett dool på maaaange år, men Vivian og den russiske løpegutten hennes var dødskule. Hun gale som kledde seg ut som Kristen var også kul. Var det Susan hun het tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke sett dool på maaaange år, men Vivian og den russiske løpegutten hennes var dødskule. Hun gale som kledde seg ut som Kristen var også kul. Var det Susan hun het tro?

Ja hun het det, men hun har ikke vært med på over 10 år. Mye som har skjedd på de årene. Du husker vel Susan fikk en sønn med Stefano? Vel han heter EJ og er en sleip jævel som har 2 barn med Sami :)

Anonymous poster hash: 79801...1e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha ha er det Susan som er moren til EJ ??? det var fullstendig nytt for meg ... hvordan i himmelens navn orket stefano å lage barn med det forferdelige kvinnemennesket ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Ja hun het det, men hun har ikke vært med på over 10 år. Mye som har skjedd på de årene. Du husker vel Susan fikk en sønn med Stefano? Vel han heter EJ og er en sleip jævel som har 2 barn med Sami :)Anonymous poster hash: 79801...1e0

Husker Susan, men ikke at hun ble gravid med Stefano? Hvor gammel er han nå egentlig? Han var jo gammel allerede i 98 liksom. Også husker jeg en Curtis som mishandlet billie i en kjeller eller noe. Han var grusom. Og Hope var tatt til fange av Stefano og bodde i et slott. Også husker jeg en dame som Kate eller Vivian hadde tatt til fange og dopet ned for at hun ikke skulle huske noe. Hun var vel egentlig kona til Victor eller noe og hatet Kate.

Er så lenge siden jeg har sett på og jeg var ikke gamle jenta da. Synd ikke Vivian er med mer da. Hun var den kuleste av alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Husker Susan, men ikke at hun ble gravid med Stefano? Hvor gammel er han nå egentlig? Han var jo gammel allerede i 98 liksom. Også husker jeg en Curtis som mishandlet billie i en kjeller eller noe. Han var grusom. Og Hope var tatt til fange av Stefano og bodde i et slott. Også husker jeg en dame som Kate eller Vivian hadde tatt til fange og dopet ned for at hun ikke skulle huske noe. Hun var vel egentlig kona til Victor eller noe og hatet Kate.

Er så lenge siden jeg har sett på og jeg var ikke gamle jenta da. Synd ikke Vivian er med mer da. Hun var den kuleste av alle!

Ej kom i 06 og da var han rundt Sami sin alder. De vokser fort i Salem :fnise:

Vivian er jo med hun. Hun kom tilbake for et halvt år siden ca ;) Men han Ivan er ikke med da. Han løpegutten hennes,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ej kom i 06 og da var han rundt Sami sin alder. De vokser fort i Salem :fnise:

Vivian er jo med hun. Hun kom tilbake for et halvt år siden ca ;) Men han Ivan er ikke med da. Han løpegutten hennes,

Å da misforsto jeg AB, trodde hun mente at Vivian ikke hadde vært med på over 10 år. Så dumt ikke Ivan er med mer. Vivian må jo ha løpegutt. :P

Haha, de vokser fort i Salem til de er voksne ja og da blir de aldri eldre! :fnise: Men Stefano må jo være hønngammal nå. Både skuespiller og karakter. Har ikke sett DOOL siden 2000 ca.

Endret av RusaPåBrus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Å da misforsto jeg AB, trodde hun mente at Vivian ikke hadde vært med på over 10 år. Så dumt ikke Ivan er med mer. Vivian må jo ha løpegutt. :P

Haha, de vokser fort i Salem til de er voksne ja og da blir de aldri eldre! :fnise: Men Stefano må jo være hønngammal nå. Både skuespiller og karakter. Har ikke sett DOOL siden 2000 ca.

Hun har en annen løpegutt nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...