Gå til innhold

Game of Thrones (USA-sendetid) Bokprat IKKE lov!


Rights

Anbefalte innlegg

Noen som følger med på denne serien da mon tro? Eller.. kommer til å følge med? (Den vises vel ikke i Norge før i starten på mai)

http://www.imdb.com/title/tt0944947/

Ikke så overraskende at serien er vellaget og god, når den kommer fra HBO.. De 2 første episodene har iallefall vært ganske catchy, og jeg gleder meg allerede til neste.

Tror kanskje jeg har en liten fetish for eventyr/fantasy :rodmer:

Endret av lillesky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg følger med. :jepp: Veldig imponerende serie synes jeg, lett å se at det ligger endel penger bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som snakker om denne serien siste dagene, kan noen si hvilke filmer/andre serier den evt. ligner, så jeg kan sammenligne den med noe? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler den har litt elementer tatt her og der jeg..

Kan få litt "Rome", "Spartacus" og "The Pillars of the Earth" feeling av den..

Du må nesten bare se den.

Edit: Og selvsagt intriger i samme klasse som Hotell Caesar/Glamour :skratte:

Endret av Rights
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med! :hoppe: Har lest boken og er faktisk rimelig fornøyd så langt. Bøkene er jo veldig makabre og mørke, og det er sånn at jeg gruer meg til å se den og den tingen fordi det er så fælt. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

begynte litt sent å lese bøkene, så jeg leser dem og ser serien parallelt. men serien så langt (bøkene også) har vært fantastisk, ting var akkurat sånn som jeg ser det for meg når jeg leser. gleder meg til søndag/mandag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Nettopp ferdig med å se episode 2! JA jeg elsker denne serien allerede, jeg gleder meg vilt til å se mer :hoppe:

Hva heter forfatteren bak bøkene? Tror ikke det er så lurt å lese dem nå midt i eksamensperioden, men de kan være fine å lese i sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg følger med! Gleder meg som en unge til episode 3, som jeg satser på jeg får se imorgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ferdig med å se episode 2! JA jeg elsker denne serien allerede, jeg gleder meg vilt til å se mer :hoppe:

Hva heter forfatteren bak bøkene? Tror ikke det er så lurt å lese dem nå midt i eksamensperioden, men de kan være fine å lese i sommer :)

George R. R. Martin :strix:

http://en.wikipedia.org/wiki/A_Song_of_Ice_and_Fire :rodmer: :rodmer: :rodmer:

Kan nok bli en liten eksamensutfordring det der ja.. :plystre::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett teaser av denne serien og det ser interessant ut! Lurer på om jeg skal forsøke noen episoder. :)

Håper serien fortsetter i samme stil som teaseren - så jo knallbra ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følger med, ja! Har sett de to episodene som nå har kommet ut, og er midt i bokserien. Helt fantastisk, både bøkene og tv-serien. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

:hoppe: har nå sett episode 3! Klarte ikke å vente til kvelden, så jeg så på den mens jeg spiste lunsj :fnise:

Hva synes dere så langt? Jeg digger den, elsker sånne serier, riddere, fantasiverdner, aah love it! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett de to første episodene, og synes serien er helt fantastisk. Ganske så tro mot bøkene også, vil jeg si, bare at hendelsene går litt fortere. Men det er jo vanlig når man filmatiserer bøkene. De har valgt veldig passende skuespillere til de aller fleste rollene, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg leste de to første bøkene i serien i fjor da jeg hørte at serien skulle komme på tv. Endelig en tv-serie av fantasy-bøker, var tanken. Men synes bøkene er litt i groveste laget innimellom. Men siden jeg har lest boken, så må jeg jo se serien også, så jeg skal laste ned episode 3 i ettermiddag.

Håper serien blir såpass populær at de våger å prøve seg på min favoritt-fantasy, Tidshjulet (Wheel of time), senere, selv om den er mye mer krevende i forhold til antall skuespillere og utholdenheten til hovedrolleinnehaverne og mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å se denne men er litt skeptisk siden jeg ikke har lest bøkene enda. Likevel har jeg innsett at jeg ikke få lest bøkene på en god stund siden jeg har fryktelig mange andre bøker jeg skal lese først. Litt kjedelig at den bare går på canal+ (?) da.

Sofie777: Selv om jeg ikke har kommet så langt i Wheel of Time så håper jeg de holder seg unna den serien. Jeg tror ikke de vil greie å lage en serie som lever opp til bøkene, spesielt med tanke på at det er så mange bøker og mye handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...