Gå til innhold

ting som irriterer med ting de gjør i filmer og tv serier?


Gjest irr

Anbefalte innlegg

jaa. Holdt på å klikka da jeg så the ringer. 1 s2song var så spennende men så ble det ingen ny sesong..

Jaaa.. Samme her. Ringer la jo virkelig opp til sesong 2. Jeg var gretten i flere uker etterpå :snurt:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn er "redd" for konene sine. Det er alltid så mye om og men bare for en guttetur.

Konene vil aldri ha sex og er ofte bitchy.

Når to stykker skal snakke om noe hemmelig, så holder det å gå 10 cm vekk fra de andre.

Venner og naboer popper innom hele tiden. Selv på jul og thanksgiving.

Anonymous poster hash: a48bd...bdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har ikke lås på ytterdøra og dodøra, så alle mulige folk, gjerne gamle foreldre, detter inn hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste du kan gjøre mot en gutt er å snakke stygt om mora hans. Nå er ikke jeg gutt, men er det virkelig slik?!



Anonymous poster hash: e0a83...4cd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse smartmobil-tider: Alle tekstmeldinger starter øverst i tekstevinduet, som om de aldri har hatt en samtale før, eller har slettet alle tidligere samtaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det irriterer meg litt at av alle jentene i Sex and the city så er Carrie bestevenninna til alle virker det som.

Anonymous poster hash: e0a83...4cd

Hun er jo hovedkarakteren i serien.

Anonymous poster hash: 429cf...aac

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hun er jo hovedkarakteren i serien.

Anonymous poster hash: 429cf...aac

ja men likevel. de skal liksom være like nære alle fire. Jeg ble f.eks irriter over at Miranda valgte Carrie som gudmor f.eks. når Charlotte er den som hadde passet best til det og ønsket det mest og hver gang noen skal betro noe til noen går de alltid til Carrie først og carrie betror seg til alle. Hun har liksom ikke valgt seg ut ei å betro seg mest til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men likevel. de skal liksom være like nære alle fire. Jeg ble f.eks irriter over at Miranda valgte Carrie som gudmor f.eks. når Charlotte er den som hadde passet best til det og ønsket det mest og hver gang noen skal betro noe til noen går de alltid til Carrie først og carrie betror seg til alle. Hun har liksom ikke valgt seg ut ei å betro seg mest til.

Det er akkurat dette jeg mener!

Hun er jo hovedkarakteren i serien.

Anonymous poster hash: 429cf...aac

Det blir så unaturlig likevel synes jeg. Og selv om hun er hovedpersonen så betyr ikke det at alle skal digge henne mest vel?

Anonymous poster hash: e0a83...4cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de har sex, og bare "sklir" ved siden av hverandre og sovner i hverandres armer... ser like freshe ut på morran og det er NULL kliss.

........................Kan da ikke bare være oss som går på badet etterpå for å tømme ut litt fisker og vaske henda før vi sover... :fnise: (ja, altså jeg tømmer fisker og han vasker staker, men det skjønte dere)



Anonymous poster hash: f4222...306
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat dette jeg mener!

Det blir så unaturlig likevel synes jeg. Og selv om hun er hovedpersonen så betyr ikke det at alle skal digge henne mest vel?

Anonymous poster hash: e0a83...4cd

Det er da helt naturlig. Ta Seinfeld, for eksempel, det er Jerry som er limet. De andre tre er vel ikke venner i det hele tatt, likevel finner de fire på mye sammen.

Anonymous poster hash: 724c2...dac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har sikkert blitt nevnt, men "wilhelm scream" er helt forferdelig å høre på . Har man hørt den èn gang hører du den i HVER film som har flere personer som faller utfor et eller annet. OMG! Blir forbanna bare jeg tenker på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Irriterer meg i noen filmer, der noen blir skutt, så merker de først ingenting, men så åpner de jakken og ser ned og så kommer det blod fra skuddsåret og først når de oppdager det detter de i bakken

Andre ting er at hvis noen da blir skutt og dør. Er det personer som er ubetydelige for handlingen så dør de med en gang, er det en viktig rolle så er personen våken lenge nok til å si en hel masse og ta en lang avskjed før vedkommende dør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irriterer meg i noen filmer, der noen blir skutt, så merker de først ingenting, men så åpner de jakken og ser ned og så kommer det blod fra skuddsåret og først når de oppdager det detter de i bakken

Andre ting er at hvis noen da blir skutt og dør. Er det personer som er ubetydelige for handlingen så dør de med en gang, er det en viktig rolle så er personen våken lenge nok til å si en hel masse og ta en lang avskjed før vedkommende dør.

Eller at vi aldri får se såret. En person er skutt i brystet, men de ligge bare på kompress utenpå jakken eller liknende. For å ikke snakke om HLR i filmer og serier. GRØSS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest alegria

Måten de svelger piller på; de kaster hodet bakover mens de svelger for liksom å vise at de virkelig svelger en pille. Sånn svelger ikke jeg pillene mine, i hvert fall.

Det gjør faktisk jeg :P Synes det kommer "lettere" ned da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...