Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Pacific Rim, bra den også.

Virkelig?

Har ikke sett den, men har absolutt ikke det inntrykket av den fra trailere jeg har sett.

Hva gjorde den bra?

<nysgjerrig>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Virkelig?

Har ikke sett den, men har absolutt ikke det inntrykket av den fra trailere jeg har sett.

Hva gjorde den bra?

<nysgjerrig>

marihuana rus kanskje? Neida ;) Bra action scener bl.a. Mulig jeg syntes den var bedre enn jeg hadde forestilt meg.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Død Snø 2 :)

Hohoh! Hva var det undertitelen var igjen? Heil Five? Ein, Zwei, Die!

Tommy Wirkola får kanskje ikke Nobelprisen, men noe bør han få! Alle bør se denne filmen.

Ashton Kutcher digget den første, han liker sikkert denne også! Og han sa det høyt! Offentlig!

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig?

Har ikke sett den, men har absolutt ikke det inntrykket av den fra trailere jeg har sett.

Hva gjorde den bra?

<nysgjerrig>

Jeg har ikke inntatt noe sterkere enn colombiansk kaffe det siste året, (Nei, det er ikke noe annet enn kaffe i den) og jeg digget Pacific Rim.

Det er vel først og fremst at den er utrolig vellaget til tross for et par gapende logiske hull i historien. Vel, kanskje MER enn et par. Men ærlig talt, det er som å klage over at bh-en og trusa ikke matcher nå du flekker neglisjèen av din drømmekvinne og Nirvana er kun sekunder unna. Det er ikke DET det HANDLER om.

Guillermo del Toro gav iallfall meg en visceral opplevelse som gav meg gåsehud gjennom store deler av filmen. Og CGI-en var mesterlig. Ting hadde masse og tyngde og virket svært virkelige og fysiske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Booker

A Streetcar Named Desire. (1951)

10/10.

Er en adapsjon av stykket av Tennesse Williams. Marlon Brando og Vivien Leigh slår homerun med denne for meg, og Kim Hunter og Karl Maden er utrolig gode i å bringe historen fram. Er også utrolig gøy å se Marlon Brando bringe "method acting" til skjermen, veldig reelt og sensuelt!

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke inntatt noe sterkere enn colombiansk kaffe det siste året, (Nei, det er ikke noe annet enn kaffe i den) og jeg digget Pacific Rim.

Det er vel først og fremst at den er utrolig vellaget til tross for et par gapende logiske hull i historien. Vel, kanskje MER enn et par. Men ærlig talt, det er som å klage over at bh-en og trusa ikke matcher nå du flekker neglisjèen av din drømmekvinne og Nirvana er kun sekunder unna. Det er ikke DET det HANDLER om.

Guillermo del Toro gav iallfall meg en visceral opplevelse som gav meg gåsehud gjennom store deler av filmen. Og CGI-en var mesterlig. Ting hadde masse og tyngde og virket svært virkelige og fysiske.

Takk for beskrivelsen. Høres jo ikke så galt ut slik du beskriver den :-)

Selv om de digre logiske hullene kanskje kan bli et hinder for fornyelsen, men handler om hvordan det hele er gjort til syvende og sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for beskrivelsen. Høres jo ikke så galt ut slik du beskriver den :-)

Selv om de digre logiske hullene kanskje kan bli et hinder for fornyelsen, men handler om hvordan det hele er gjort til syvende og sist.

Making a movie is a-like making love to a beautiful woman!

Det trenger ikke være logisk, så lenge det er gjort med lidenskap!

Og finesse!

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Making a movie is a-like making love to a beautiful woman!

Det trenger ikke være logisk, så lenge det er gjort med lidenskap!

Og finesse!

Nå skal ikke jeg uttale meg om analogien din, holder meg til menn jeg siden jeg er hetero ;)

men ikke umulig at du har rett.

Og jeg har da sett andre filmer fulle av logiske brister som har vært severdige, f.eks. Avatar. Flyvende "øyer" har jeg vanligvis litt problemer med å svelge, men funket i den filmen uten å ødelegge opplevelsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hohoh! Hva var det undertitelen var igjen? Heil Five? Ein, Zwei, Die!

Tommy Wirkola får kanskje ikke Nobelprisen, men noe bør han få! Alle bør se denne filmen.

Ashton Kutcher digget den første, han liker sikkert denne også! Og han sa det høyt! Offentlig!

Red versus Dead/ Rød VS Død!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Captain America. The Winter Soldier. Som faktisk var veldig bra, alt tatt i betraktning. Vi gleder oss til oppfølgeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Pusher ... fordi jeg er aldeles betatt av Mads Mikkelsen :fnise: (litt småflaut da jeg er langt over alderen hvor man forelsket seg i kjendiser og slikt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...