Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet


Frigg

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Håper at du Marianne har levert den brevbomben nå!

Feriepengene har fortsatt ikke kommet :kjefte:

Ikke bra :trampe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke helt sant at ikke feriepengene har kommet. Vi fikk 7500 på fredag og 7500 idag. Men de kan jo ikke drive på slik!!! Til slutt så har de jo ikke oversikten over hvor mye de skylder oss. Men det har jeg heldigvis :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke helt sant at ikke feriepengene har kommet. Vi fikk 7500 på fredag og 7500 idag. Men de kan jo ikke drive på slik!!! Til slutt så har de jo ikke oversikten over hvor mye de skylder oss. Men det har jeg heldigvis :fnise:

Fordelen kan jo bli den at du får mer penger fordi de ikke vet hva de har utbetalt?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordelen kan jo bli den at du får mer penger fordi de ikke vet hva de har utbetalt?

:fnise:

DET skjer i alle fall ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Nyt ferien din kjære du, både hjemme og på reis!! Håper dere får det fint på Tenerife :sol: Jeg har visst glemt å svare deg i boka mi ang. tips...*ups* Nå vet ikke jeg hvor på Tenerife dere skal, men shopping i Las Americas og en dag i Loro Parque, Puerto de la Cruz anbefales - ikke velg Jungle Park foran Loro Parque, da blir dere skuffa..det holdt for oss som hadde med snuppis, men hadde det vært bare meg og kjære hadde vi valgt å leige bil og kjøre til Puerto de la Cruz, men det ble for langt når vi skulle ha med henne..veiene på Tenerife er utrolig svingete, vi var bilsyke etter 5 minutter både jeg og hun!! Nå hjalp det vel ikke på at jeg var gravid og full av vann fra før av akkurat da :fnise:

Ellers er markeder alltid gøy, i Santa Cruz er det et stort marked på søndag formiddager, Playa de las Americas har markeder på torsdager og lørdager og Los Cristianos har søndagsmarked :nigo:

God tur :klemmer: Sol det litt for meg også :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix:

Nyt ferien din kjære du, både hjemme og på reis!! Håper dere får det fint på Tenerife :sol: Jeg har visst glemt å svare deg i boka mi ang. tips...*ups* Nå vet ikke jeg hvor på Tenerife dere skal, men shopping i Las Americas og en dag i Loro Parque, Puerto de la Cruz anbefales - ikke velg Jungle Park foran Loro Parque, da blir dere skuffa..det holdt for oss som hadde med snuppis, men hadde det vært bare meg og kjære hadde vi valgt å leige bil og kjøre til Puerto de la Cruz, men det ble for langt når vi skulle ha med henne..veiene på Tenerife er utrolig svingete, vi var bilsyke etter 5 minutter både jeg og hun!! Nå hjalp det vel ikke på at jeg var gravid og full av vann fra før av akkurat da :fnise:

Ellers er markeder alltid gøy, i Santa Cruz er det et stort marked på søndag formiddager, Playa de las Americas har markeder på torsdager og lørdager og Los Cristianos har søndagsmarked :nigo:

God tur :klemmer: Sol det litt for meg også :sol:

Tusen takk for svar :nigo:

Vi skal bo i Playa de las Americas og det eneste vi har bestemt av utflukter er til Loro Park ;)Så da høres det ut som det blir en bra tur ;)

Skal prøve å sole meg litt for deg også. Kommer nok mest sannsynlig til å bli brent og se ut som en hummer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på toget hjem til ho mor nå :)

Men før jeg kom meg så langt i dag så skjedde det mye på kort tid. Planen i dag tidlig var at jeg skulle ta banen ned til Oslo S for så å ta tog/ buss for tog. Da jeg hadde kommet ned på t-banestasjonen så oppdager jeg at jeg har glemt mobilen, så da er det bare å snu og gå det forteste jeg kunne hjem igjen. Hadde ikke sjans til å løpe med bag på ryggen, stor veske og nye sko.

Kom meg hjem, kjære ringer taxi og jeg tørker svette og oppdager at begge hælene mine er blitt til noen store kjøttsår pga nye sko :gråte:

Rakk tog/bussen med god margin takket være taxien, men var en smule stresset der og da og gnagsårene mine gjorde ikke ting bedre. Hadde faktisk pakket ned gnagsårplaster, men de ramlet av nesten med en gang jeg etter jeg satte de på og begynte å gå. Så nå sitter jeg her på toget med to store sår som det renner værk av :kvalm:

Kunne ha vært fint på togturen, men det er jo så forbanna kalt her! Fryser så ille at jeg er kald både på hender og nesa :fnise: Men sitter på komfort, så kan jo bare hente meg en kopp kaffe, så kanskje jeg får litt varme i meg igjen. Kaffe, sjokolade, internett, "two and a half man" og kjøre på chatten. Kan jo egentlig ikke bli så myye bedre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

*joiner klubben for de med arbeidsgivere som betaler lønn litt sånn tilfeldig*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

*joiner klubben for de med arbeidsgivere som betaler lønn litt sånn tilfeldig*

:hakeslepp:

Finnes det flere av dem??

Skulle ha vært skuddpremie på dem!

Koselig at du stakk innom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Nå, er du kommet vel frem? ;) Tross vonde gnagsår... uff, det er grusomt med gnagsår, også så frustrerende når man vil vise frem de nye skoene ;) Gnagsårplaster kan fungere, men min erfaring er at de faller like fort av igjen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hjemme siden søndag ettermiddag, og jeg skal innrømme at jeg teller dager til jeg skal hjem. DEt er koselig å være her,men samtidig er det kjedelig og ensformig. Får dårlig samvittighet av å si det,men ettesom mormor begynner å bli gammel så er det begrenset hva hun orker også. Ikke for det...vi Har jobbet hver dag med et eller annet. Vi Har blant annet støpt ny innkjørsel til garasjen med bare håndkraft.

Ellers går dagene til å spise,sove eller spille kort. Men nå er det bare tre dager igjen før jeg skal reise hjem. Og da Er det Tenerife som venter :-)

Gnagsårene er ikke bra. Satte på ordentlige gnagsårplaster. HAr hatt god erfaring med det før,men Jeg tok de av i dag,etter tre dager, og da var det masse verk! Etter å ha gått uten plaster nå i tre timer har det begynt å gro! Så det blir nok ikke nye plaster før om et par dager.

Nå er det snart sovetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da var jeg på vei hjem til Oslo igjen, men det tok en del lengre tid enn forventet. Da toget kom til DOvre, så havarerte togsettet jeg sitter i, så vi ble stående på Dovre i 2 1/2 time uten strøm, muligheten for å gå på do og uten muligheten til å få tak i mat og drikke. Ikke så ille det siste ettersom de fikk fikset toget igjen. Men hvis vi hadde måttet ta buss slik de trodde, så kunne det ha blitt ille. Å gå uten mat og drikke i mange, mange timer er ikke helt greit.

Så egentlig skulle jeg ha vært i Oslo om en time, men i stedet så er jeg ikke der før om tre-fire timer! OG jeg og kjære skal jo reise i morgen tidlig, så tror ikke det blir så mye søvn på meg i natt for å si det slik. Kommer vel hjem kl ett-to, å så må jeg pakke. Så et par timer med søvn kanskje. Må jo ha tid til å si hei + litt :sengekos: med kjære også :lur:

Men, men....glad at strømmen og nettet er oppe og går igjen :nigo:

Hadde vært krise med buss, for telefonen min sang på siste verset med strøm :ler:

I morgen er det Tenerife. Gleder meg masse selv om det er meldt overskyet og regn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du kom deg hjem til sist! God tur i morgen, håper dere får en herlig tur!! :nigo:

:klemmer:

:fnise: Ikke kommet hjem enda da. Har fortsatt et par timer igjen. Må komme meg fra Lillestrøm til Oslo å så videre derfra også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D.O.A.

:fnise: Ikke kommet hjem enda da. Har fortsatt et par timer igjen. Må komme meg fra Lillestrøm til Oslo å så videre derfra også :ler:

Å nei så håpløst! :ler: Tog generelt er jo litt håpløst i Oslo for tiden, er spent på hvor mye ventetid det blir på Oslo S på fredag når jeg skal ta buss og tog til Stavanger!

Håper siste rest av turen går som smurt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Teneriffe må være pyton, du...

:ler:

Akkurat nå er det litt pyton på tenerife. Ikke sol, sånn passe varmt, man vet at byen man bor i ser ut som en krigssone og i sorg. Er jo egentlig glad for at jeg ikke er i Oslo akkurat nå, tror at det hadde gått enda mer inn på meg da.

Men ellers har vi hatt det fint her på ferie. Vært lite sol, men ok temperatur på rundt 26 grader. Har spist og drukket godt vært på Teide (verdens 3.største vulkan) og i Loro Parque. Planen var å bruke de tre siste dagene på bading, soling og shopping. Blir ikke mye soling i dag i alle fall. Da må i så fall skyene komme seg bort først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferie med bismak?

Jeg sliter med og forstå at det har skjedd.

At det er nesten 100 mennesker som er drept pga en syk jævel.

Håper så inderlig at alle "dine" ikke er direkte rammet av det som har skjedd.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ferie med bismak?

Jeg sliter med og forstå at det har skjedd.

At det er nesten 100 mennesker som er drept pga en syk jævel.

Håper så inderlig at alle "dine" ikke er direkte rammet av det som har skjedd.

:klem:

Ja, det er ferie med bismak. Har brukt mye av det siste døgnet til å se på BBC.

Gråt da jeg så gudstjenesten fra domkirka i dag. Gråt så jeg hikstet, og da var det godt å ha kjære her som også hadde et tårer i øynene og bare holdt rundt meg.

Heldigvis har jeg ingen nære som har blitt rammet.... som jeg vet om i alle fall. Men gleder meg ikke til navn og bilde av de drepte kommer, for plutselig kan det være noen man vet om.

Svigerinnen til min beste venninne dro fra øya dagen før dette forferdelige skjedde, og bare det er nære nok synes jeg.

Uff....

Leser mer i dagbøkene til dere andre når jeg kommer tilbake til Norge på tirsdag.

Tenker på dere alle sammen som er i er i Norge :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...